El Juve is Joeyve als ik het goed had.Raffin wrote:0-1 winst op Nintendo...
nu uit tegen El Juvé.. E-manager, zeker niet kansloos maar normaal gezien een zege voor mij
Beker
Moderator: Moderator
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
raoulio
- Member of the Soccer Project Association
3-2 gewonnen van FC Brehaza, de leider in de B1.
Volgende ronde tegen een D'er. Ben nog nooit zover gekomen
Volgende ronde tegen een D'er. Ben nog nooit zover gekomen
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Currently playing in A.1
-
bLo0dHuNt3r
-
OscarCookie
Me dunkt dat je niet mag klagen, 't is de 6de keer op rij dat je thuis speeltbLo0dHuNt3r wrote:Weer een loting van mijn voeten... Na Da Prince (B3) en Sjmattasjotta (B3) krijg ik nu Godsheide VV (A) over de vloer. We zien wel...
Maar idd, on verra...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
-
bLo0dHuNt3r
Het geld interesseert me niet hoor, het is gewoon jammer dat de 'topploegen' nu al tegen mekaar moeten spelen...OscarCookie wrote:Me dunkt dat je niet mag klagen, 't is de 6de keer op rij dat je thuis speeltbLo0dHuNt3r wrote:Weer een loting van mijn voeten... Na Da Prince (B3) en Sjmattasjotta (B3) krijg ik nu Godsheide VV (A) over de vloer. We zien wel...
Maar idd, on verra...
-
OscarCookie
Het is natuurlijk het thuisvoordeel dat zal meespelen in dit soort wedstrijden, al zullen we er het beste van maken...bLo0dHuNt3r wrote:Het geld interesseert me niet hoor, het is gewoon jammer dat de 'topploegen' nu al tegen mekaar moeten spelen...OscarCookie wrote:Me dunkt dat je niet mag klagen, 't is de 6de keer op rij dat je thuis speeltbLo0dHuNt3r wrote:Weer een loting van mijn voeten... Na Da Prince (B3) en Sjmattasjotta (B3) krijg ik nu Godsheide VV (A) over de vloer. We zien wel...
Maar idd, on verra...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
-
Dark Tiger
- Team President
Ik zou direct willen wisselen hoor.bLo0dHuNt3r wrote:Het geld interesseert me niet hoor, het is gewoon jammer dat de 'topploegen' nu al tegen mekaar moeten spelen...OscarCookie wrote:Me dunkt dat je niet mag klagen, 't is de 6de keer op rij dat je thuis speeltbLo0dHuNt3r wrote:Weer een loting van mijn voeten... Na Da Prince (B3) en Sjmattasjotta (B3) krijg ik nu Godsheide VV (A) over de vloer. We zien wel...
Maar idd, on verra...
-
bLo0dHuNt3r
Zoals vorig seizoen ehDark Tiger wrote:Ik zou direct willen wisselen hoor.bLo0dHuNt3r wrote:Het geld interesseert me niet hoor, het is gewoon jammer dat de 'topploegen' nu al tegen mekaar moeten spelen...OscarCookie wrote: Me dunkt dat je niet mag klagen, 't is de 6de keer op rij dat je thuis speelt
Maar idd, on verra...Dat maakt toch een serieuze slok op de borrel. En ik speel liever nu al thuis tegen topploegen, dan kan ik ze later al niet meer uit tegenkrijgen.
Je moet je trouwens geen zorgen maken, Beringen United wint de beker toch dit seizoen.
-
raoulio
Kuch voor 1e keer ga ik me er ook mee bemoeienDark Tiger wrote:Ik zou direct willen wisselen hoor.bLo0dHuNt3r wrote:Het geld interesseert me niet hoor, het is gewoon jammer dat de 'topploegen' nu al tegen mekaar moeten spelen...OscarCookie wrote: Me dunkt dat je niet mag klagen, 't is de 6de keer op rij dat je thuis speelt
Maar idd, on verra...Dat maakt toch een serieuze slok op de borrel. En ik speel liever nu al thuis tegen topploegen, dan kan ik ze later al niet meer uit tegenkrijgen.
Je moet je trouwens geen zorgen maken, Beringen United wint de beker toch dit seizoen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1
-
Dark Tiger
- Team President
Toen kon ik mijn ploeg niet opstellen omdat ik in Brugge zat en lag ik er daardoor uit. Dat zal nu niet meer gebeuren.bLo0dHuNt3r wrote:Zoals vorig seizoen ehDark Tiger wrote:Ik zou direct willen wisselen hoor.bLo0dHuNt3r wrote:Het geld interesseert me niet hoor, het is gewoon jammer dat de 'topploegen' nu al tegen mekaar moeten spelen...Dat maakt toch een serieuze slok op de borrel. En ik speel liever nu al thuis tegen topploegen, dan kan ik ze later al niet meer uit tegenkrijgen.
-
alisa
Oh maar je speelt dit spel toch het liefst helemaal niet? Je vond het toch een kutspel dacht ik?.. http://forum.sport.be/cgi-bin/ultimateb ... 4&t=001762 misschien een kleine uitleg?Dark Tiger wrote:Ik zou direct willen wisselen hoor.bLo0dHuNt3r wrote:Het geld interesseert me niet hoor, het is gewoon jammer dat de 'topploegen' nu al tegen mekaar moeten spelen...OscarCookie wrote: Me dunkt dat je niet mag klagen, 't is de 6de keer op rij dat je thuis speelt
ღ¸¸.·*´¯`ღ* * ღ´¯`*·.¸¸ღ