Dat is de zeik van forfait winnen! Je krijgt geen inkomsten maar je spelers willen wel loon!real wrote:is da normaal da als ge wint met forfait da ge ook lonen moet geven ?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
op SPMT staat da...
en
§ Promotie en degradatie
Aangezien het voor vele mensen niet echt simpel is om te weten naar welke divisie ze promoveren/degraderen, heb ik het in een simpel Excel-bestandje gestoken. Je moet gewoon de uitleg volgen, en dan krijg je meteen het getal van je nieuwe divisie. Om te weten wie in jouw divisie terecht komt als je niet promoveert of degradeert, zal je even wat moeten uitproberen, maar je kunt het er na wat zoeken ook mee vinden...
In deze topic vind je trouwens het prijzengeld dat je ontvangt wanneer je in de top-5 van je divisie eindigt.
Hier kan je het bestandje vinden:
http://users.pandora.be/Peja/Degradatie_promotie.xls
en
§ Promotie en degradatie
Aangezien het voor vele mensen niet echt simpel is om te weten naar welke divisie ze promoveren/degraderen, heb ik het in een simpel Excel-bestandje gestoken. Je moet gewoon de uitleg volgen, en dan krijg je meteen het getal van je nieuwe divisie. Om te weten wie in jouw divisie terecht komt als je niet promoveert of degradeert, zal je even wat moeten uitproberen, maar je kunt het er na wat zoeken ook mee vinden...
In deze topic vind je trouwens het prijzengeld dat je ontvangt wanneer je in de top-5 van je divisie eindigt.
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Gantoise since Season 2
-
*Slaat zichzelf voor de kop*buffalo_rulez wrote:op SPMT staat da...
en
§ Promotie en degradatie

Dju das waar

Btw met dat bestandje ben ik niks, heb geen excel...
Merci reeksgenoot

Alias 'Sara de Vooze'
-
geen dank
, tge jou heb ik nog 3 broodnodige pt kunne pakken
wss met een beetje medewerking van jouw kant uit, daarvoor veel dank, jouw 3pt kunnen de pt zijn die me in D houden 

Team: Gantoise
Gantoise since Season 2
Gantoise since Season 2
Help!
Mijn ploeg is gebanned, ik heb nooit iets tegen de regels gedaan
Wat moet ik doen?
Ik heb wel op vakantie in Spanje daar op een computer geweest, komt het daardoor? Maar heb daar geen transfers of iets gedaan ze
Kan ik mijn ploeg snel terug krijgen door een mail te sturen naar soccerproject?
en wa is dat e-mailadres?
Mijn ploeg is gebanned, ik heb nooit iets tegen de regels gedaan

Wat moet ik doen?
Ik heb wel op vakantie in Spanje daar op een computer geweest, komt het daardoor? Maar heb daar geen transfers of iets gedaan ze

Kan ik mijn ploeg snel terug krijgen door een mail te sturen naar soccerproject?

-
Ik ben geen mod, dus neem het niet verkeerd op maar bans worden normaal niet op het forum besproken. Je kan een mailtje sturen naar info@soccerproject.comJaPpEzZz wrote:Help!
Mijn ploeg is gebanned, ik heb nooit iets tegen de regels gedaan![]()
Wat moet ik doen?
Ik heb wel op vakantie in Spanje daar op een computer geweest, komt het daardoor? Maar heb daar geen transfers of iets gedaan ze![]()
Ik vrees echter wel dat je je team kwijt bent.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
-
zal na de sim(JaPpEzZz wrote:E.29Fikkiezero wrote:in welke divisie zat je, zal ff kijken naar je team?
8ste stond ik vorige week vrijdag

11 seizoensoverwinningen
-
Het team bestaat nog!
Is dit jouw laatste persbericht?
Laatste persbericht Pensioen Roussel
woensdag 5 juli 2006 (15:15 CET) Roussel (Michaël Verjans) heeft vandaag bekend gemaakt aan het bestuur dat hij op pensioen gaat. Natuurlijk vinden we dit zéér jammer, vooral omdat de andere CF's ofwel niet goed zijn ofwel nog bijna volledig ongetraind zijn.
Enkele spelers verlaten eerstdaags nog de club: succes in de toekomst!
Zodra die spelers verkocht zijn gaan we opnieuw op zoek naar jonge ongetrainde spelers. Dat zal dan zijn binnen ongeveer 2 weken. De club zou voornamelijk op zoek zijn naar een ongetrainde CM en CB. Ik herhaal nog eens: de club staat voor een zeer moeilijke periode maar na die periode zijn we klaar voor C!
Maar het belangrijkste is nu toch: hopen dat de CF's toptalenten worden, want iemand als Roussel vervangen is niet simpel (hij was 1 van onze beste spelers en een vaste schakel in de opstelling.
We hopen dat hij dit seizoen nog eens kan tonen wat hij waard is, dat hij topschutter in E.29 wordt en zo met een goed gevoel over 30 dagen op pensioen gaan.
Veel succes Michaël 'Roussel'Verjans!
BELANGRIJK: eind juli worden de nicknames en de rugnummers geupdate.
CLUBSITE:
www.bloggen.be/essevee
Dus met een goede mail en duidelijk uitleggen dat je niks gedaan hebt, kan je je team hopelijk terug krijgen!
BtW: je staat nog steeds 8ste...
Is dit jouw laatste persbericht?
Laatste persbericht Pensioen Roussel
woensdag 5 juli 2006 (15:15 CET) Roussel (Michaël Verjans) heeft vandaag bekend gemaakt aan het bestuur dat hij op pensioen gaat. Natuurlijk vinden we dit zéér jammer, vooral omdat de andere CF's ofwel niet goed zijn ofwel nog bijna volledig ongetraind zijn.
Enkele spelers verlaten eerstdaags nog de club: succes in de toekomst!
Zodra die spelers verkocht zijn gaan we opnieuw op zoek naar jonge ongetrainde spelers. Dat zal dan zijn binnen ongeveer 2 weken. De club zou voornamelijk op zoek zijn naar een ongetrainde CM en CB. Ik herhaal nog eens: de club staat voor een zeer moeilijke periode maar na die periode zijn we klaar voor C!
Maar het belangrijkste is nu toch: hopen dat de CF's toptalenten worden, want iemand als Roussel vervangen is niet simpel (hij was 1 van onze beste spelers en een vaste schakel in de opstelling.
We hopen dat hij dit seizoen nog eens kan tonen wat hij waard is, dat hij topschutter in E.29 wordt en zo met een goed gevoel over 30 dagen op pensioen gaan.
Veel succes Michaël 'Roussel'Verjans!
BELANGRIJK: eind juli worden de nicknames en de rugnummers geupdate.
CLUBSITE:
www.bloggen.be/essevee
Dus met een goede mail en duidelijk uitleggen dat je niks gedaan hebt, kan je je team hopelijk terug krijgen!
BtW: je staat nog steeds 8ste...

11 seizoensoverwinningen