Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Kblijf proberen, kgeef nog niet op... Maar tziet er niet goed uit... stomme hackersFikkiezero wrote:Jammer, ik dacht egt dat je je team nog terug kon krijgen? Het bestaat zelfs nog en je had SPFA, dus kan er egt niks meer gedaan worden om een nieuw paswoord te geven??

Last edited by JaPpEzZz on Sat Jul 15, 2006 10:47 am, edited 1 time in total.

-
Ik vind het maar een kleine moeite voor sjarel, zeker als je spfahebt kan hij je wat trggeven.. Hij zal het zo zien, iedereen is verantwoordelijk voor zijn wachtwoord, ook spfa-ledenJaPpEzZz wrote:Kblijf proberen, kgeef nog niet op... Maar tziet er niet goed uit... Had toch wel wat meer steun verwacht van Sjarel... Ik steunde hem al door SPFA te betalen, maar krijg er precies niet veel voor terug (m'n team toch nietFikkiezero wrote:Jammer, ik dacht egt dat je je team nog terug kon krijgen? Het bestaat zelfs nog en je had SPFA, dus kan er egt niks meer gedaan worden om een nieuw paswoord te geven??
) stomme hackers

-
1. De nieuwe kalender word bekendgemaakt de 29e juli.Glen DV wrote:2 vraagjes (zijn mss vroeg maar ja :p):
1. Wanneer wordt de kalender voor volgend seizoen bekend gemaakt?
2. Wanneer begint het nieuwe seizoen?
2. Het nieuwe seizoen begint op 31 juli. In de week daarvoor zijn er geen L-wedstrijden, wel de resterende bekerwedstrijden.
Edit:
ergens gevonden op forum:
De competitie eindigt op donderdag 20 juli 2006. De beker is pas de volgende week vrijdag op 28 juli gedaan. Dat is dan ook meteen het einde van seizoen 12.
Op zaterdag 29 juli is dan de eerste simulatie van seizoen 13.
- De kalender (beker + competitie) wordt bekendgemaakt.
- Nieuwe divisies worden onderverdeeld (hoe?: zie FAQ's)
- De eerste 5 van elke divisie krijgen hun prijzengeld (zie lager).
- De wedstrijden van seizoen 13 zullen dan bijgevoegd worden in het Archief.
- De TS wordt verminderd met 10%. (bv. TS van 50 wordt 45)
- Schorsingen voor competitiewedstrijden worden kwijtgescholden, de schorsingen voor de beker blijven wel gewoon staan.
Het weekend van 29 en 30 juli kunnen geen vriendschappelijke wedstrijden geregeld worden.
Op maandag 31 juli gaat seizoen 13 van start.
FC Laguna > Trying to manage it !
HeyJaPpEzZz wrote:A, ok, dan is het goedBenjamin wrote:Nee nee tis geen persoonlijke aanval op u ofzo.
Maarja, nog veel succes in je SP-Carriere!![]()
Mijn SP-carriere eindigt hier... een nieuwe ploeg starten zie ik echt niet zitten... En dan moet ik opnieuw SPFA betalen, terwijl ik het eigelijk nog had enzo...
Dus ja... Gedaan met SP voor mij... kga het missen
Sjarel kan je SPFA zeker wel overzetten! Ik denk dat dat geen probleem zal vormen. Misschien toch maar eens overwegen om opnieuw te beginnen? (Voor het volgende seizoen begint, want dan moet je in H beginnen

-
JaPpEzZz heb jij donderdag voor 11 uur wel ingelogd.. Of heeft hij die speler ook verkocht?
Ik vind het wel frapant dat iemand je wachtwoord wijzicht en dan ook nog eens je e-mail adres. Mensen die niet sp spelen die weten dat toch niet dat je je pass naar je e-mail enzo kan sturen(nouja daar denk je niet aan..pass wel maar email wijzigen niet). En ik vnd het ook raar dat de hacker voor de rest niks heeft gedaan. Bijv al je spelers te koop zetten ofzo. Of ze allemaal ontslaan.
Ik vind het wel frapant dat iemand je wachtwoord wijzicht en dan ook nog eens je e-mail adres. Mensen die niet sp spelen die weten dat toch niet dat je je pass naar je e-mail enzo kan sturen(nouja daar denk je niet aan..pass wel maar email wijzigen niet). En ik vnd het ook raar dat de hacker voor de rest niks heeft gedaan. Bijv al je spelers te koop zetten ofzo. Of ze allemaal ontslaan.
ღ¸¸.·*´¯`ღ* * ღ´¯`*·.¸¸ღ
-
Greetzthomasskv wrote:kan iemand mijzeggen wanneer je een jeugdspeler bijkrijgt om de hoeveel dagen
eenvoudig 60 dagen
proffesioneel 30 dagen
ultra-modern 20 dagen
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Let's fighting love!
Probleem is opgelostalisa wrote:JaPpEzZz heb jij donderdag voor 11 uur wel ingelogd.. Of heeft hij die speler ook verkocht?

-
ff een vraagje: ik ga na dit seizoen mijn stadion capaciteit verdubbelen (van 5000 naar 10000 seats), en daarvoor moet alles in verhouding blijven, dus hoeveel wc's, kantines en parking heb ik nodig voor 10000 plaatsen om de fans 'tevreden' te houden?
Ik dacht dat parking aantal maal 3 het max aantal toeschouwers voor je stadion was?
Ik ben nu al 1250 extra parkings, 50 wc's en 10 kantines aan het bijbouwen, kom ik op totaal:
=>parking 2400
=>wc's 125
=>kantines 32
volstaat dit?
Ik dacht dat parking aantal maal 3 het max aantal toeschouwers voor je stadion was?
Ik ben nu al 1250 extra parkings, 50 wc's en 10 kantines aan het bijbouwen, kom ik op totaal:
=>parking 2400
=>wc's 125
=>kantines 32
volstaat dit?

11 seizoensoverwinningen
-
Het stadion is voor elke club enorm belangrijk. Niet alleen moet je ploeg ergens kunnen spelen, ook je supporters moeten ergens terechtkunnen om hun team aan te moedigen. Als je veel wint, wordt je achterban groter en groter. Het is dus nodig je stadion regelmatig uit te breiden. Hierbij is het belangrijk dat je rekening houdt met de verhoudingen tussen de plaatsen en de voorzieningen zoals kantines en wc’s. Deze verhoudingen liggen ongeveer rond deze getallen:
• Parking: ongeveer 33% van het aantal plaatsen.
• Wc’s: 1%
• Kantines: ongeveer 0,2%
Het veld is vooral belangrijk wat je teamspirit en prestaties betreft. Bij een enorm slecht veld kan het immers zijn dat je ploeg forfait moet geven, omdat er gewoonweg niet te spelen valt.
Wat de invloed van de lichten is, is niet meteen enorm duidelijk.
Een belangrijke bron van inkomsten in je stadion is de reclame. Per reclamebord wordt er een aanbod gedaan van een aantal dagen voor een bepaalde prijs. Het aantal dagen en de prijs kan echter verschillen als je op een andere dag (na de simulatie van 4u) zou aanvaarden, behalve bij de borden van soccerproject.com. Daar verandert enkel het aantal dagen.
Onder de 10 000 plaatsen: voor elke 1000 plaatsen die je stadion telt, krijg je 1 reclamepaneel. De enige uitzondering hierop is de beginfase van je stadion, waarbij je 5 panelen hebt voor slechts 4000 plaatsen. Vanaf 10 000 plaatsen: 1 paneel per 2000 plaatsen.
Het veld is vooral belangrijk wat je teamspirit en prestaties betreft. Bij een enorm slecht veld kan het immers zijn dat je ploeg forfait moet geven, omdat er gewoonweg niet te spelen valt.
Een belangrijke bron van inkomsten in je stadion is de reclame. Per reclamebord wordt er een aanbod gedaan van een aantal dagen voor een bepaalde prijs. Het aantal dagen en de prijs kan echter verschillen als je op een andere dag (na de simulatie van 4u) zou aanvaarden, behalve bij de borden van soccerproject.com. Daar verandert enkel het aantal dagen.
Onder de 10 000 plaatsen: voor elke 1000 plaatsen die je stadion telt, krijg je 1 reclamepaneel. De enige uitzondering hierop is de beginfase van je stadion, waarbij je 5 panelen hebt voor slechts 4000 plaatsen. Vanaf 10 000 plaatsen: 1 paneel per 2000 plaatsen.
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Let's fighting love!
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Let's fighting love!
-
thnx!El buffalolo wrote:Het stadion is voor elke club enorm belangrijk. Niet alleen moet je ploeg ergens kunnen spelen, ook je supporters moeten ergens terechtkunnen om hun team aan te moedigen. Als je veel wint, wordt je achterban groter en groter. Het is dus nodig je stadion regelmatig uit te breiden. Hierbij is het belangrijk dat je rekening houdt met de verhoudingen tussen de plaatsen en de voorzieningen zoals kantines en wc’s. Deze verhoudingen liggen ongeveer rond deze getallen:

11 seizoensoverwinningen