Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team Manager
hij zal toch heel weining kaarten pakken tenzij je agressie 100 doet of zo.
Last edited by 0123456789 on Mon Jul 17, 2006 8:32 pm, edited 1 time in total.
-
- Member of the Soccer Project Association
Okwannesvdh wrote:denk niet dat je het zo mag interpreteren, hangt af van de scheids en jouw teamagressie natuurlijksjoerd wrote:Ik heb jeugdspeler met 1% agressie gekregen.![]()
Dat betekent dus dat hij gemiddeld 1 kaart pakt per 100 wedstrijden of niet?
zou veronderstellen dat een speler met 100% agressie altijd een kaart pakt

-
- Assistant Manager
-
- Assistant Manager
-
- Member of the Soccer Project Association
Je mag zelf weten voor welke posities je een speler meeneemt.. Als ik jou was zou ik voor elke linie 1 speler meenemen.. en dan heb je nog 1 plaats over en die kun je zelf wel invullen..1Feyenoord wrote:maar staat niet voor welke positieAzAlKmAaR wrote:Dat zijn je 5 wissels..1Feyenoord wrote:Meschien een domme vraag, maar wat betekent die 5 SB bij opstelling onderaan.
best van elke centrale positie 1 speler, want die kunnen zowel een L als een R speler vervangen met het minste verlies van prestatie, en voor de overige plaats pak je misschien best je beste B-spelerPiRLo wrote:moet je zelf kiezen, ik zet er zowiezo een GK, CB, CM, RM en CF, dat zijn denk ik wel de meest nodige wissels
-
- Assistant Manager
-
- Assistant Manager
Klopt, maar bij het programma 'Management tool' is het wel zo gegeven.wannesvdh wrote:staat je speler zeker op de CB positie? anders zou het normaal moeten kunnen1Feyenoord wrote:Ik wil bij mijn centrale verdediger als indivuduele order 'spelmaken' doen, maar ik krijg alleen de optie normaal, terwijl bij mijn andere CB ik spelmaken wel kan kiezen. Iemand een idee wat er fout is?
speel je met een 5 mans verdediging, want dat is de enigste waar er een positie is waarop je alleen normaal kunt spelen(middelste verdediger/SW)1Feyenoord wrote:Klopt, maar bij het programma 'Management tool' is het wel zo gegeven.wannesvdh wrote:staat je speler zeker op de CB positie? anders zou het normaal moeten kunnen1Feyenoord wrote:Ik wil bij mijn centrale verdediger als indivuduele order 'spelmaken' doen, maar ik krijg alleen de optie normaal, terwijl bij mijn andere CB ik spelmaken wel kan kiezen. Iemand een idee wat er fout is?
-
- Assistant Manager
klopt inderdaad. Bedankt voor de informatie!wannesvdh wrote:speel je met een 5 mans verdediging, want dat is de enigste waar er een positie is waarop je alleen normaal kunt spelen(middelste verdediger/SW)1Feyenoord wrote:Klopt, maar bij het programma 'Management tool' is het wel zo gegeven.wannesvdh wrote: staat je speler zeker op de CB positie? anders zou het normaal moeten kunnen