Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Coach
ManagerClubTactiekWedstrijdHelpUitloggen
Vakantie instellen
Hier kan je aangeven dat je de volgende 14 dagen (28 voor SPFA leden) niet kan inloggen omwille van een vakantie. Na die periode duurt het nog eens 3 weken voordat je account gewist wordt. In principe kan je dus 5 (7) weken niet inloggen zonder je ploeg te verliezen!
Start de periode van 14 dagen vakantie.
ik lees dus dit
nu mijn vraag, ik ga maar voor 7dagen weg..
dan moet ik die vakantie periode toch niet instellen??
maar kan ik 7dagen zonder mijn ploeg.. alé zonder in te loggen..hoelang mag je niet inloggen...???
iemand duidelijkheid hieromtrend???
grtz
Vakantie instellen
Hier kan je aangeven dat je de volgende 14 dagen (28 voor SPFA leden) niet kan inloggen omwille van een vakantie. Na die periode duurt het nog eens 3 weken voordat je account gewist wordt. In principe kan je dus 5 (7) weken niet inloggen zonder je ploeg te verliezen!
Start de periode van 14 dagen vakantie.
ik lees dus dit
nu mijn vraag, ik ga maar voor 7dagen weg..
dan moet ik die vakantie periode toch niet instellen??
maar kan ik 7dagen zonder mijn ploeg.. alé zonder in te loggen..hoelang mag je niet inloggen...???
iemand duidelijkheid hieromtrend???
grtz
-
- Member of the Soccer Project Association
Die GK presteert dat met volle moraal? Of niet?PiRLo wrote:vraagje, men rf van 77%Gk presteert volle moraal 61-62..(21 jaar)
men Gk (20 jaar) presteert met GK 77% maar 52, hangt het van de leeftijd af ? En wat kan die Gk dan nog omhoog gaan qua prestatie
De leeftijd is hier wel een belangrijke factor ja, maar ook de hoofdskills kunnen ier een bepaalde invloed op hebben

Alias 'Sara de Vooze'
een keeper presteert pas optimaal vanaf zen 23eFurax wrote:Die GK presteert dat met volle moraal? Of niet?PiRLo wrote:vraagje, men rf van 77%Gk presteert volle moraal 61-62..(21 jaar)
men Gk (20 jaar) presteert met GK 77% maar 52, hangt het van de leeftijd af ? En wat kan die Gk dan nog omhoog gaan qua prestatie
De leeftijd is hier wel een belangrijke factor ja, maar ook de hoofdskills kunnen ier een bepaalde invloed op hebben
prestatie hangt af van globale klasse, leeftijd, moraal, fitheid en de IO
een speler met betere hoofdskills presteerd daarom niet perse beter, hangt af van de IO
misschien de regeles nog eens lezen6. Spelers
Positie: Een speler zijn geliefkoosde positie op het veld.
Leeftijd: Spelers kunnen 17 tot 38 jaar zijn, maar ze trainen en presteren het beste van hun 20 tot en met hun 30 jaar. Keepers presteren echter beter op iets oudere leeftijd.

-
- Assistant Manager
Ligt eraan wanneer hij erop gezet is.1Feyenoord wrote:Ik heb gister een gratis speler op de transferlijst een contract aqangeboden, ik was de enige maar ik heb hem nog niet binnen. Hoe lang kan het duren?
Als hij er gisteren opgezet is mag je nog 6 dagen wachten.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Assistant Manager
owh ik dacht dat dat alleen zo was als er transfergeld betaald word? Zo las ik het in iedergeval bij regels. Het staat er trouwens ook niet bij wanneer hij erop gezet en wanneer hij eindigt.vincent wrote:Ligt eraan wanneer hij erop gezet is.1Feyenoord wrote:Ik heb gister een gratis speler op de transferlijst een contract aqangeboden, ik was de enige maar ik heb hem nog niet binnen. Hoe lang kan het duren?
-
Idd, bij gratis spelers moet je geloof ik maar 2 dagen wachten en dan kiest de speler het team1Feyenoord wrote:owh ik dacht dat dat alleen zo was als er transfergeld betaald word? Zo las ik het in iedergeval bij regels. Het staat er trouwens ook niet bij wanneer hij erop gezet en wanneer hij eindigt.vincent wrote:Ligt eraan wanneer hij erop gezet is.1Feyenoord wrote:Ik heb gister een gratis speler op de transferlijst een contract aqangeboden, ik was de enige maar ik heb hem nog niet binnen. Hoe lang kan het duren?

Achjah. :pPiRLo wrote:Idd, bij gratis spelers moet je geloof ik maar 2 dagen wachten en dan kiest de speler het team1Feyenoord wrote:owh ik dacht dat dat alleen zo was als er transfergeld betaald word? Zo las ik het in iedergeval bij regels. Het staat er trouwens ook niet bij wanneer hij erop gezet en wanneer hij eindigt.vincent wrote: Ligt eraan wanneer hij erop gezet is.
Heb nooit gratis spelers aangetrokken.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Assistant Manager
Tja, als beginner kan je nog geen aankopen met transferbedrag doen, en als je ergens een redelijke speler voor niks kan krijgen moet je dat natuurlijk niet nalatenvincent wrote:Achjah. :pPiRLo wrote:Idd, bij gratis spelers moet je geloof ik maar 2 dagen wachten en dan kiest de speler het team1Feyenoord wrote: owh ik dacht dat dat alleen zo was als er transfergeld betaald word? Zo las ik het in iedergeval bij regels. Het staat er trouwens ook niet bij wanneer hij erop gezet en wanneer hij eindigt.

-
Let er alleen op dat je bij het aantrekken van gratis spelers geen idiote salarissen biedt.. Zo zijn veel beginnende managers failliet gegaan (waaronder ik, in seizoen 4 ofzo) Je kunt beter goed de TL afzoeken en spelers van ongeveer 50.000 tot 100.000 euro kopen.. Die zijn erg bruikbaar voor G en F..1Feyenoord wrote:Tja, als beginner kan je nog geen aankopen met transferbedrag doen, en als je ergens een redelijke speler voor niks kan krijgen moet je dat natuurlijk niet nalatenvincent wrote:Achjah. :pPiRLo wrote: Idd, bij gratis spelers moet je geloof ik maar 2 dagen wachten en dan kiest de speler het team
-
SPFA kan 28 dagen, ik weet niet of jij dat bent, nu je kan normaal als die 2 weken voorbij zijn meteen terug instellen op vakantie, zo weet ik me diep te herinnerenalisa wrote:tot hoevaak kun je de vakantie periode instellen.
Ik ga 3x op vakantie met elke keer 1 week ertussen.
Kan ik dat dan wel 6 weken de vakantie periode hebben?

-
Iedereen zegt da men onderschrift kei groot is ma ik zie niks :s:s Iemand een suggestie

Site: www.geronim0.tk !!New!! onder constructie
Dit staat erin
http://img80.imageshack.us/img80/2271/spraarqm5.jpg dit zie ik

Site: www.geronim0.tk !!New!! onder constructie
Dit staat erin
http://img80.imageshack.us/img80/2271/spraarqm5.jpg dit zie ik