Hoeveel spelers mag je kopen van eenzelfde team ?
Hoeveel spelers mag je verkopen aan eenzelfde team ?
Hoe zit het dan als je SPFA hebt met transfers en hoe zit het als ik wel SPFA heb en de tegenstander niet ?
Thx
1 speler van elke team, SPFA mag meer ( 3 denk ik )
idem antwoord 1
En ook je derde vrag zie je in de vorige antwoorde
Thx en ook Thx aan el buffalo Tja het zijn mm stomme vragen maar was het even kwijt
No problem Ik heb ook nog veel te leren ze
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
De meeste spelers wat ik heb, hebben meestal een IO van bv. 2.4 of 3.4... Nu heb ik een jeugdproduct LM wat 8.1 heeft op passen
Klopt dit wel ? Dit wil zeggen dat hij 8.1 punten meer zal scoren op zijn BP in een wedstrijd ?
De meeste spelers wat ik heb, hebben meestal een IO van bv. 2.4 of 3.4... Nu heb ik een jeugdproduct LM wat 8.1 heeft op passen
Klopt dit wel ? Dit wil zeggen dat hij 8.1 punten meer zal scoren op zijn BP in een wedstrijd ?
Thx
klopt zeker, maar dat wil zeggen dat hij op een paar skills nog niet voltrained is, dus ik vermoed dat hij op zijn hoofdskills maxed is(beide ergens boven de 80) en op koppen en schieten nauwelijks getrained is
een IO van +2.4 en zeker van +3.4 is eigelijk al heeel hoog voor een voltrainde speler
wannesvdh wrote:Klopt zeker, maar dat wil zeggen dat hij op een paar skills nog niet voltrained is, dus ik vermoed dat hij op zijn hoofdskills maxed is(beide ergens boven de 80) en op koppen en schieten nauwelijks getrained is
een IO van +2.4 en zeker van +3.4 is eigelijk al heeel hoog voor een voltrainde speler
Het maximum voor een voltrainde speler dat hij kan hebben als IO is volgens mij +5.
Voor een ongetrainde speler: +10.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Zou er iemand mij kunnen uitleggen hoe ge deftig moet quoten, want da lukt ni zo goe
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
[quote="degene die je wil quoten"]tekst die je wil quoten[/quote]
degene die je wil quoten wrote:tekst die je wil quoten
je kan ook de tekst die je wil quoten in je bericht selecteren en dan op quote drukken (naast vet, schuin en onderlijnt), en dan wordt die tekst tussende tags gezet
Skatanic wrote:Zou er iemand mij kunnen uitleggen hoe ge deftig moet quoten, want da lukt ni zo goe
Code:
degene die je wil quoten wrote:tekst die je wil quoten
degene die je wil quoten wrote:
tekst die je wil quoten
je kan ook de tekst die je wil quoten in je bericht selecteren en dan op quote drukken (naast vet, schuin en onderlijnt), en dan wordt die tekst tussende tags gezet
Bedankt voor de hulp, nu kan ik eindelijk quote
Ik heb op de soccerproject site bij mijn profiel mijn msn adres toegevoegd, maar nu zie ik dat je dit msn adres niet kan zien wanneer je op mijn managernaam klikt. Wat is dan het nut ervan dat ik het invul?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg wrote:Ik heb op de soccerproject site bij mijn profiel mijn msn adres toegevoegd, maar nu zie ik dat je dit msn adres niet kan zien wanneer je op mijn managernaam klikt. Wat is dan het nut ervan dat ik het invul?
Heb je ook bij profiel, gegevens, toon e-mail adres ja gezet ?
Veg wrote:Ik heb op de soccerproject site bij mijn profiel mijn msn adres toegevoegd, maar nu zie ik dat je dit msn adres niet kan zien wanneer je op mijn managernaam klikt. Wat is dan het nut ervan dat ik het invul?
Heb je ook bij profiel, gegevens, toon e-mail adres ja gezet ?
Het is niet mijn E-mail adres dat ik wil laten zien, maar mijn MSN-adres, dit zijn twee verschillende adressen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
wannesvdh wrote:Klopt zeker, maar dat wil zeggen dat hij op een paar skills nog niet voltrained is, dus ik vermoed dat hij op zijn hoofdskills maxed is(beide ergens boven de 80) en op koppen en schieten nauwelijks getrained is
Het maximum voor een voltrainde speler dat hij kan hebben als IO is volgens mij +5.
Voor een ongetrainde speler: +10.
Aha, als ik het dus goed begrijp is dat nu nog zo hoog omdat hij nog niet voltraind is ! Thx nu weet ik dat ook alweer want vond het nogal hoog. Ik zal jullie laten weten wanneer ie voltraind is en als het dan gezakt is