Ok. En hoe zie je trouwens of iemand afgetraind is, kan je dat nergens uit afleiden?zennekik wrote:De speler wil meer geld, kan je niets aandoen, behalve je loon verhoge of winstpremie of die vergoeding1Feyenoord wrote:Waarom als ik een bod op een speler zegt het steeds dat ie aangeboden contract niet voldoende? is. Ook al verhoog ik dan laat ie nog niet toe.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Assistant Manager
-
- Member of the Soccer Project Association
Als alles maxed is, er zijn altijd wel skills die terugvallen, die komen dan een 2-3% terugbij, hangt ervan af1Feyenoord wrote:Ok. En hoe zie je trouwens of iemand afgetraind is, kan je dat nergens uit afleiden?zennekik wrote:De speler wil meer geld, kan je niets aandoen, behalve je loon verhoge of winstpremie of die vergoeding1Feyenoord wrote:Waarom als ik een bod op een speler zegt het steeds dat ie aangeboden contract niet voldoende? is. Ook al verhoog ik dan laat ie nog niet toe.

-
Als zijn skills rood zijn kan hij niet meer trainen op die skill. je kan dit echter alleen zien bij je eigen spelers. Bij spelers van een ander kan je dus niet zien of ze wel of niet voltrained zijn.1Feyenoord wrote:Ok. En hoe zie je trouwens of iemand afgetraind is, kan je dat nergens uit afleiden?

-
Hoe bedoel je dit? Een skill die ooit max is geweest op bijvoorbeeld 90 en dan terugzakt zan nooit een max van 92 of 93 krijgen. Hij zal nooit hoger worden als de oorspronkelijke 90. Je moet eens ophouden met altijd onzin te vetellen.PiRLo wrote:Als alles maxed is, er zijn altijd wel skills die terugvallen, die komen dan een 2-3% terugbij, hangt ervan af![]()

-
- Assistant Manager
ik bedoelde eigelijk bij een speler op de transferlijst hoe je dat ken zien, maar dat gaat niet begrijp ik?PiRLo wrote:Als alles maxed is, er zijn altijd wel skills die terugvallen, die komen dan een 2-3% terugbij, hangt ervan af1Feyenoord wrote:Ok. En hoe zie je trouwens of iemand afgetraind is, kan je dat nergens uit afleiden?zennekik wrote: De speler wil meer geld, kan je niets aandoen, behalve je loon verhoge of winstpremie of die vergoedingen voor het geval je men vorige post niet gelezen hebt, je contract hangt af van de Gk va de speler, hoe meer de gk hoe meer hij vraagt, je kan het altijd iettsje verlagen door tekengeld
-
Onzin?bats1903 wrote:Hoe bedoel je dit? Een skill die ooit max is geweest op bijvoorbeeld 90 en dan terugzakt zan nooit een max van 92 of 93 krijgen. Hij zal nooit hoger worden als de oorspronkelijke 90. Je moet eens ophouden met altijd onzin te vetellen.PiRLo wrote:Als alles maxed is, er zijn altijd wel skills die terugvallen, die komen dan een 2-3% terugbij, hangt ervan af![]()

-
Pirlo wilt gewoon zeggen dat er paar procentjes zullen afvallen maar ze dan terug zullen aankomen . Ik denk dat Pirlo ook weet wat hij doet en zegt en ik vond je reactie ( Bats1903 ) niet gepastPiRLo wrote:Onzin?bats1903 wrote:Hoe bedoel je dit? Een skill die ooit max is geweest op bijvoorbeeld 90 en dan terugzakt zan nooit een max van 92 of 93 krijgen. Hij zal nooit hoger worden als de oorspronkelijke 90. Je moet eens ophouden met altijd onzin te vetellen.PiRLo wrote:Als alles maxed is, er zijn altijd wel skills die terugvallen, die komen dan een 2-3% terugbij, hangt ervan af![]()
skills zaken dan terug naar een 87% bv en kan je dan weer trainen, vertel zelf geen onzin en moei je met je eigen zaak

Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
-
Sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een verschrikkelijke flapdrol. Skills die terug zakken zakken altijd met 5% terug. (Behalve conditie) Zoals je het hier schrijft zeg je dat ze dan 2 of 3% hoger worden als dat hij op zijn oorspronkelijke max was. En over onzin gesproken, lees maar een paar bladzijden terug in dit topic met die vraag over stijl. Jij voelt je zelf wel heel belangrijk in een keer nu je transfer betweter, ehhh moderater bedoel ik, bent. Of niet dan?PiRLo wrote:Onzin?bats1903 wrote:Hoe bedoel je dit? Een skill die ooit max is geweest op bijvoorbeeld 90 en dan terugzakt zan nooit een max van 92 of 93 krijgen. Hij zal nooit hoger worden als de oorspronkelijke 90. Je moet eens ophouden met altijd onzin te vetellen.PiRLo wrote:Als alles maxed is, er zijn altijd wel skills die terugvallen, die komen dan een 2-3% terugbij, hangt ervan af![]()
skills zaken dan terug naar een 87% bv en kan je dan weer trainen, vertel zelf geen onzin en moei je met je eigen zaak

-
Hou je alvast wat rustig, ik verwittig alvast een mod inzake jouw reactie want die vind ik allesbehalve op een vriendeljike vorm. En om op je vraag te antwoorden, mijn posts in K&K en hier zijn gescheiden met hetgeen in de transfers, daar doe ik mijn werk en hier heb ik niks te zeggen, maar goed want ik ben blij dat ik alleen transfermod ben. Hier heb ik dus maat vrij te posten en kijk naar de reactie van el buffalolo, lees die ens dan heb je het wat ik bedoeldebats1903 wrote: Sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een verschrikkelijke flapdrol. Skills die terug zakken zakken altijd met 5% terug. (Behalve conditie) Zoals je het hier schrijft zeg je dat ze dan 2 of 3% hoger worden als dat hij op zijn oorspronkelijke max was. En over onzin gesproken, lees maar een paar bladzijden terug in dit topic met die vraag over stijl. Jij voelt je zelf wel heel belangrijk in een keer nu je transfer betweter, ehhh moderater bedoel ik, bent. Of niet dan?

-
Door je spelers een lager loon in combiantie met een hogere tekenbonus/winstpremie te geven. Maar dit maakt weinig uit voor het totale bedrag. Want of je betaalt het in een keer als tekenbonus of je betaalt het als loon per wedstrijd.Benjamin wrote:
BTW, mijn loonkost is redelijk hoog( 120 000+-) hoe krijg ik dat cijfer omlaag?
Of je duurste en beste spelers verkopen natuurlijk.

-
Ik dacht van wel, maar ik ben niet honderd procent zeker.yockr wrote:Telt de prestatie van de keeper mee in de linierating van de verdediging

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-