Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
zo3-4-3:
Sterke punten: Middenveld en Aanval
Zwakke punten: Verdediging
Wanneer gebruiken: als je wilt aanvallend spelen
Geschikte tactiek: Kick and rush (++), Passing (+), Lange bal (+), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (-). Waarom Kick en Rush ++? wel omdat dit een aanvallende opstelling is dus zou je moeten kiezen voor de meest aanvallende tacktiek
Stijl: +75%, we willen aanvallend spelen dus gaan we ons ook aanvallend gedragen he
Agressie: afhankelijk van de scheids (en tegenstander)

-
Ook bedankt PirloPiRLo wrote:zo3-4-3:
Sterke punten: Middenveld en Aanval
Zwakke punten: Verdediging
Wanneer gebruiken: als je wilt aanvallend spelen
Geschikte tactiek: Kick and rush (++), Passing (+), Lange bal (+), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (-). Waarom Kick en Rush ++? wel omdat dit een aanvallende opstelling is dus zou je moeten kiezen voor de meest aanvallende tacktiek
Stijl: +75%, we willen aanvallend spelen dus gaan we ons ook aanvallend gedragen he
Agressie: afhankelijk van de scheids (en tegenstander)?

-
- Team President
Re: Hoe wordt IO beinvloed?
Het spijt me maar ik heb het moeilijk om dit als correct te beschouwen. Ik observeerde de individuele orders van mijn spelers gedurende enkele dagen en moet vaststellen dat die IO op en neer gaat, zonder dat ik er een gepaste structuur in vind. Zelfs wanneer geen hoofdskill zakt, valt het voor dat een speler zakt in IO.wannesvdh wrote:als een skill die bevoordeelt wordt bij een IO zakt met 5%, dan gaat de IO met 0.25 achteruit, dus als je 2 bevoordeelde skills elk 5 achteruitgaan gaat er 0.5 af van je IOJos Van Jette wrote:De individuele orders veranderen bij momenten vrij sterk, zo veranderde een speler van 9 naar 8.5 op 1 simulatie? Nu vraag ik me af hoe deze orders beinvloedbaar zijn, dus vooral wat men moet doen om die naar boven te krijgen.
Groetjes.
Zo heb ik een speler (Martens) die van 9 gezakt is tot 7.8 in een paar dagen tijd, zonder dat zijn hoofdskills zakken.
Kan iemand me hierover een duidelijke uitleg geven aub? Eventueel per PB.
Groetjes.
Manager van FC. De Jevedes
Re: Hoe wordt IO beinvloed?
je hebt die getraint op schieten(0->25) en dat geeft een daling van je IOJos Van Jette wrote:Het spijt me maar ik heb het moeilijk om dit als correct te beschouwen. Ik observeerde de individuele orders van mijn spelers gedurende enkele dagen en moet vaststellen dat die IO op en neer gaat, zonder dat ik er een gepaste structuur in vind. Zelfs wanneer geen hoofdskill zakt, valt het voor dat een speler zakt in IO.
Zo heb ik een speler (Martens) die van 9 gezakt is tot 7.8 in een paar dagen tijd, zonder dat zijn hoofdskills zakken.
Kan iemand me hierover een duidelijke uitleg geven aub? Eventueel per PB.
Groetjes.
-
@ Jos : de uitleg voor IO's
Individuele orders: Er zijn 2 types van individuele richtlijnen die je aan je spelers kan geven, beiden worden hieronder besproken.
Offensief/defensief
Een speler zijn bijdrage aan het team wordt verschoven naar een andere linie. Een verdediger die bijvoorbeeld offensief wordt opgesteld zal dan een bijdrage leveren aan het middenveld maar minder bijdragen aan de verdedigende linie.
Echte richtlijnen: Elke richtlijn werkt het best voor spelers met specifieke eigenschappen. Door een richtlijn worden sommige spelereigenschappen versterkt terwijl andere afgezwakt worden.
Meespelen : Keeper
+ : Meevoetballen, snelheid
- : Reflex, moed
Flankenspel : Linkse en rechtse middenvelder, linkse en rechtse verdediger
+ : Passen, snelheid
- : Kracht, koppen
Vrije rol : Alle spitsen
+ : Spelinzicht
- : Tackelen
Targetman : Centrale spits
+ : Kracht, koppen
- : Schieten, tackelen
Eigen kans : alle spitsen
+ : Schieten, tackelen
- : Koppen, passen
Spelopbouw : Alle verdedigers
+ : Passen
Passen : Alle middenvelders
+ : Passen, spelopbouw
- : Koppen, schieten
Dus bv. als een spits schieten en tackelen max heeft en dan wordt koppen of passen getraind, gaat zijn IO van eigen kans gaan dalen
Individuele orders: Er zijn 2 types van individuele richtlijnen die je aan je spelers kan geven, beiden worden hieronder besproken.
Offensief/defensief
Een speler zijn bijdrage aan het team wordt verschoven naar een andere linie. Een verdediger die bijvoorbeeld offensief wordt opgesteld zal dan een bijdrage leveren aan het middenveld maar minder bijdragen aan de verdedigende linie.
Echte richtlijnen: Elke richtlijn werkt het best voor spelers met specifieke eigenschappen. Door een richtlijn worden sommige spelereigenschappen versterkt terwijl andere afgezwakt worden.
Meespelen : Keeper
+ : Meevoetballen, snelheid
- : Reflex, moed
Flankenspel : Linkse en rechtse middenvelder, linkse en rechtse verdediger
+ : Passen, snelheid
- : Kracht, koppen
Vrije rol : Alle spitsen
+ : Spelinzicht
Targetman : Centrale spits
+ : Kracht, koppen
- : Schieten, tackelen
Eigen kans : alle spitsen
+ : Schieten, tackelen
- : Koppen, passen
Spelopbouw : Alle verdedigers
+ : Passen
Passen : Alle middenvelders
+ : Passen, spelopbouw
- : Koppen, schieten
Dus bv. als een spits schieten en tackelen max heeft en dan wordt koppen of passen getraind, gaat zijn IO van eigen kans gaan dalen
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
-
Hoeveel kan ik voor hem het beste vragen als startbod??
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
Zet je het hier omdat er in talantes en waarden niet op gereaageerd wordt?DeLaNuit wrote:Hoeveel kan ik voor hem het beste vragen als startbod??

het hoort alvast eerder in de topic van talenten en waarden