Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

kvk dries
Member of the Soccer Project Association

Post by kvk dries »

benjamin , mij mag je wel eens onder de loep nemen :)
purple_white

Post by purple_white »

Benjamin wrote:@loreback: zo gezegd zo gedaan :)

Al is dit wel alleen voor E-spelers dus helaas ;)
neem mij maar ook eens onder de loep :D
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Benjamin

Post by Benjamin »

Purple White vroeg mij om zijn team eens naderbij te bekijken, wat ik dus ook maar gedaan heb :)

Je speelt dus in E.65, na 2 seizoenen op rij kampioen gespeeld te hebben in G & F.

Het eerste wat me opviel is dat je redelijk wat transfers verricht hebt de vorige seizoenen. Wat aan 2 kanten kan bekeken worden, het haalt je TS omlaag (die jij overigens goed op het maximum terugbrengt) maar de prestaties van je team kunnen er beter van worden als je meerwaarde spelers koopt.

Dan je spelers &posities

GK: Hier zit je nog goed, al moet je rustig beginnen denken aan een vervanger voor je topkeeper, dat zou de 23-jarige Schaken kunnen zijn, maar dan zit je nog met 2 keepers over, waarvan één 27 intussen.

LB: Een 27 & 28 jarige verdediger, ze presteren nog volgens hun BP en moet je dus zeker bij je team houden, al moet je ook hier stilletjes aan aan verjonging durven denken.

CB: Een oudere CB, en 3 jongeren, niks op aan te merken.

SW: Ik snap niet waarom je een SW gaat kopen als je die toch nooit gebruikt in je systeem? Al dacht je waarschijnlijk met die 1% agressie dat het een toppertje zou worden.

RB: 3 jonge RB's, maar voor in E mee te kunnen zou je toch eens moeten zoeken naar een betere, van 80% ofzo

LM: 2 spelers die hun best doen maar met 78% globaal voor E op het randje, voor mij toch.

CM: 4 goede spelers , je oudste (& beste) 29 jaar. ik weet niet of de opvolging goed genoeg is voor E.

RM: 3 spelers, waarvan 2 jeugdspelers (&1 nog geen één skill voltraind) hier zit je goed :)

LF: 2 spelers, maar waarom haalt die 19-jarige zijn BP niet meer?

CF: Je hebt duidelijk geïnvesteerd in de jeugd, 2 degelijke spelers voor in E mee te draaien.

RF: Een speler is echt te weinig , als hij geblesseerd geraakt ofzo, ga je dan 5-3-2 spelen met die SW erbij?

-> Een kern van 27 is niet echt enorm groot , en als je beetje pech hebt met blessures kan je je titel vergeten.

-> Je speelt - ALTIJD - met 3 - 4 - 3 : Kick & Rush. Een ietwat oplettende tegenstander van u, heeft je systeem door en je bent al bijna verloren voordat je zelfs begonnen bent :)

-> Ik zie je in E.65 wel een redelijk seizoen draaien, al zal je S.K. Brecht voor je moeten laten denk ik, hij is voor mij de favoriet, kvsk-online.tk heeft ook een degelijk team, dat nu wordt uitgebouwd met enkele jeugdspelers.

Algemene conclusie:
Je bent een goede manager die z'n best doet om zijn team op het hoogste schavotje te krijgen, de weg naar A is nog lang, maar niet onhaalbaar ;) Verander je tacktieken misschien een beetje, en een tip: 'verbeter altijd je zwakste positie' ;)
FC Laguna > Trying to manage it !
purple_white

Post by purple_white »

Benjamin wrote:Purple White vroeg mij om zijn team eens naderbij te bekijken, wat ik dus ook maar gedaan heb :)

Je speelt dus in E.65, na 2 seizoenen op rij kampioen gespeeld te hebben in G & F.

Het eerste wat me opviel is dat je redelijk wat transfers verricht hebt de vorige seizoenen. Wat aan 2 kanten kan bekeken worden, het haalt je TS omlaag (die jij overigens goed op het maximum terugbrengt) maar de prestaties van je team kunnen er beter van worden als je meerwaarde spelers koopt.

Dan je spelers &posities

GK: Hier zit je nog goed, al moet je rustig beginnen denken aan een vervanger voor je topkeeper, dat zou de 23-jarige Schaken kunnen zijn, maar dan zit je nog met 2 keepers over, waarvan één 27 intussen.

LB: Een 27 & 28 jarige verdediger, ze presteren nog volgens hun BP en moet je dus zeker bij je team houden, al moet je ook hier stilletjes aan aan verjonging durven denken.

CB: Een oudere CB, en 3 jongeren, niks op aan te merken.

SW: Ik snap niet waarom je een SW gaat kopen als je die toch nooit gebruikt in je systeem? Al dacht je waarschijnlijk met die 1% agressie dat het een toppertje zou worden.

RB: 3 jonge RB's, maar voor in E mee te kunnen zou je toch eens moeten zoeken naar een betere, van 80% ofzo

LM: 2 spelers die hun best doen maar met 78% globaal voor E op het randje, voor mij toch.

CM: 4 goede spelers , je oudste (& beste) 29 jaar. ik weet niet of de opvolging goed genoeg is voor E.

RM: 3 spelers, waarvan 2 jeugdspelers (&1 nog geen één skill voltraind) hier zit je goed :)

LF: 2 spelers, maar waarom haalt die 19-jarige zijn BP niet meer?

CF: Je hebt duidelijk geïnvesteerd in de jeugd, 2 degelijke spelers voor in E mee te draaien.

RF: Een speler is echt te weinig , als hij geblesseerd geraakt ofzo, ga je dan 5-3-2 spelen met die SW erbij?

-> Een kern van 27 is niet echt enorm groot , en als je beetje pech hebt met blessures kan je je titel vergeten.

-> Je speelt - ALTIJD - met 3 - 4 - 3 : Kick & Rush. Een ietwat oplettende tegenstander van u, heeft je systeem door en je bent al bijna verloren voordat je zelfs begonnen bent :)

-> Ik zie je in E.65 wel een redelijk seizoen draaien, al zal je S.K. Brecht voor je moeten laten denk ik, hij is voor mij de favoriet, kvsk-online.tk heeft ook een degelijk team, dat nu wordt uitgebouwd met enkele jeugdspelers.

Algemene conclusie:
Je bent een goede manager die z'n best doet om zijn team op het hoogste schavotje te krijgen, de weg naar A is nog lang, maar niet onhaalbaar ;) Verander je tacktieken misschien een beetje, en een tip: 'verbeter altijd je zwakste positie' ;)
thx :wink:
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
Benjamin

Post by Benjamin »

kvk dries wrote:benjamin , mij mag je wel eens onder de loep nemen :)
Ik had het wel gelezen, ik ga alleen analyse's maken wanneer ik er zin in heb, 2 achter elkaar op een uurke is maar saai en het zou maar ééntonig worden, dus voor uw eigen best, doe ik het wanneer ik er weer enthousiast over ben :)
kvk dries

Post by kvk dries »

Benjamin wrote:
kvk dries wrote:benjamin , mij mag je wel eens onder de loep nemen :)
Ik had het wel gelezen, ik ga alleen analyse's maken wanneer ik er zin in heb, 2 achter elkaar op een uurke is maar saai en het zou maar ééntonig worden, dus voor uw eigen best, doe ik het wanneer ik er weer enthousiast over ben :)
k :)
Darragh

Post by Darragh »

Benjamin wrote:-> Ik zie je in E.65 wel een redelijk seizoen draaien, al zal je S.K. Brecht voor je moeten laten denk ik, hij is voor mij de favoriet, kvsk-online.tk heeft ook een degelijk team, dat nu wordt uitgebouwd met enkele jeugdspelers.
Dit hoor ik graag. 8) :D :wink:
Ik hoop dat het is ne keer gaat lukken. :P
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
jassie

Post by jassie »

benjamin,zoude dan mij ook eens willen analyseren,achter dries,thx,kweet nie echt zeker of dat ik zou promoveren,ik ga ook het grootste deel van de competitie op reis,en hoop dat dit goed wordt op gevangen,want er vervangt iemand mij voor een tijdje,toch zal mijn ploeg een stuk of 10 dagen alleen moeten laten,

Grtz

PS:merci é :)
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
jassie

Post by jassie »

vandaag gewonnen met 3-2,dit is nu de stand:

Totaal klassement van divisie E.54 na 1 speeldag(en)

Pos Naam P T W D L + - +/-
1 Pine United 3 1 1 0 0 7 1 +6
2 Dunav Ruse 3 1 1 0 0 4 1 +3

--------------------------------------------------------------------------------

3 Boys of Garrelsweer 3 1 1 0 0 3 2 +1
4 F.C roma 2005 3 1 1 0 0 3 2 +1
5 fc mac 3 1 1 0 0 2 1 +1
6 FC Juvit 3 1 1 0 0 1 0 +1
7 Juventus_ 3 1 1 0 0 1 0 +1
8 de cabrio's 3 1 1 0 0 1 0 +1
9 FC Planché 0 1 0 0 1 2 3 -1
10 AC ManU 0 1 0 0 1 2 3 -1

--------------------------------------------------------------------------------

11 Bideford AFC 0 1 0 0 1 1 2 -1
12 telindus 0 1 0 0 1 0 1 -1
13 RB10 0 1 0 0 1 0 1 -1
14 Litex 0 1 0 0 1 0 1 -1
15 FC Team 4516 0 1 0 0 1 1 4 -3
16 la gantoise1 0 1 0 0 1 1 7 -6

ook onze topschutter van vorig seizoen heeft er 2 geschoord :D
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
real

Post by real »

vannacht 7 lineratins beter speelde thuis en speelde nog gelijk :evil:
purple_white

Post by purple_white »

Wedstrijdverslagen E.65

kvsk-Online.tk - AnderlechtIsTheBest 2-1

Mooie wedstrijd tussen 2 aanvallende ploegen... Maar werd in het voordeel beslecht van kvsk-Online.tk.... AnderlechtIsTheBest was te zwak op het middeveld... en zeker toen het in de 30'ste minuut hun beste CM zag uitvallen met een knieblessure....

Viperz - Fc Oempa-loempa 1-3

Deze wedstrijd ging in de eerste helft nog gelijk op.. de ruststand was dan ook 1-1... maar na de rust begon Fc Oempa-loempa meer balbezit te krijgen en zette zich dat ook in kansen om... één man besliste de wedstrijd = Rob Van Der Plaats... die met de 1-2 en de 1-3... de 3 veilig stelde voor Fc Oempa-loempa...

Revelstoke Town - svyvegem 1-0

Spannende wedstrijd... 2 teams die aan elkaar gewaagd waren maar svyvegem moest toch de duimen leggen tegen een agressiever en efficienter Revelstoke Town...

Skeelsea - LM Fire 3-2

Hier weer zo'n spannende match waar je van verwacht dat het 1-1 of 2-2 wordt... toch weer beslist wordt door het iets agressiever spel en het thuisvoordeel...

Vcs Standard - geinburgia 2-1

Deze wedstrijd bevatte 2 heel agressieve ploegen... en één hele strenge scheidsrechter... dit leverde in ieder geval dit op = 13 gele kaarten en 1 rode kaart op... de rode kaart viel dan nog aan de kant van geinburgia... dat mss reden van nipte verlies??...

Royal Old Mountain FC - SK Brecht 0-1

SK Brecht die met een duidelijk sterker elftal aan de wedstrijd begon... en die ook veel aanvallendr speelde... had het moeilijk om het eerste half uur.. de stempel op de wedstrijd te drukken... maar dan kwam één flits van Giovanni Da Silva en het stond 0-1 ... daarna waren de betere kansen voor Royal Old Mountain FC.... Maar kon niet scoren... SK Brecht blijft titelkandidaat nummer 1....

skbe - SAXON Team 3-2

Een iets beter skbe kwam al snel op achterstand... het werd zelf 1-2... maar toen sloegen ze nog terug in de laatste 20 minuten en werd het nog 3-2... hadden ze vooral te danken aan hun iets agressiever spel...

fbk kaunas mango - Purple White 3-2

Een hele sterke Purple White hebben we de eerste helft gezien die een 1-0 achterstand omboog in een 1-2... nog voor de rust door 2 flitsen van Melvin Van Westerop... Maar dan in de 50ste minuut pakte centrale verdediger Schaessens van Purple White zijn 2de gele kaart... de uitsluiting volgde uiteraard... toen geloofde de thuisploeg er natuurlijk weer in... en 2 min later stond het al 2-2... en dan 10min later werd de winninde treffer gemaakt... in de 82'ste minuut kreeg fbk kaunas mango nog een rode kaart... Maar Purple White kreeg maar één kans meer...

Tot zover de wedstrijdverslagen uit E.65 :wink:
Last edited by purple_white on Mon Jul 31, 2006 10:20 am, edited 1 time in total.
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
Benjamin

Post by Benjamin »

0-1 gewonnen op Real Tielt FC.

Sta nu 5e, maarja, de eerste 3 punten zijn binnen. Morgen tegen Bachuter, ken ik nog van 2 seizoenen geleden. Hij heeft ook 3 punten
T-man

Post by T-man »

3-2 verloren, had gehoopt op een puntje, maar ja reeksje hoger, betere tegenstrevers :wink:
Team = AC ManU (B2)
Furax

Post by Furax »

thomasnachtergaele wrote:
Furax wrote:
thomasnachtergaele wrote:is er hier iemand die promoveert of degradeerd naar E 52?
ik blijf na spannende eindrace voor behoud :lol:
Ik kom naar daar ja, next season :wink:

Kga serieus bouwen aan het team, zal dus ten koste gaan van mn TS, maar hoop er toch in te blijven lol :)
dus we gaan mogen strijden tegen elkaar :wink:
ik ga ook wat zoeken achter spelers: eerst een cm heb ik echt dringend nodig :s Voor de moment moet ik spelen met een cm an 75% in E :?
Is ook mijn zwak punt :)

4-2 verloren in de eerste match, maar niet geheel ontevreden.

We speelden met een nieuw geheel, veel spelers met nog een laag moraal.

Ik zie de toekomst niet te somber in :)

Jij hebt daar direct op je zak gekregen van Wilmington FC, volgens mij een van de te kloppen ploegen.

Het was maar 1-0, random zat je wel mee.

Geen al te slecht resultaat dus :wink:
Alias 'Sara de Vooze'
thomasnachtergaele
Team President

Post by thomasnachtergaele »

Furax wrote:
thomasnachtergaele wrote:
Furax wrote:Ik kom naar daar ja, next season :wink:

Kga serieus bouwen aan het team, zal dus ten koste gaan van mn TS, maar hoop er toch in te blijven lol :)
dus we gaan mogen strijden tegen elkaar :wink:
ik ga ook wat zoeken achter spelers: eerst een cm heb ik echt dringend nodig :s Voor de moment moet ik spelen met een cm an 75% in E :?
Is ook mijn zwak punt :)

4-2 verloren in de eerste match, maar niet geheel ontevreden.

We speelden met een nieuw geheel, veel spelers met nog een laag moraal.

Ik zie de toekomst niet te somber in :)

Jij hebt daar direct op je zak gekregen van Wilmington FC, volgens mij een van de te kloppen ploegen.

Het was maar 1-0, random zat je wel mee.

Geen al te slecht resultaat dus :wink:
volgens mij ook 1 van de te kloppen ploegen. Als ik team-spirit 100% heb dan speel ik gelijk of misschien wel winst , maar we hebben maar 1-0 verloren en jij 4-2 van excelsior. Ik moet vanacht tegen excelsior , hopelijk winst. Ik hoop dat ik in E kan blijven, en jij ook :wink: ( kga nog een paar jeugdspelers kopen want het is broodnodig )
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”