Haha over een paar seizoenen denk ikvisserke wrote:Vorig seizoen zat ik in D27; maar misschien komen we elkaar tegen in C9?AzAlKmAaR wrote:Mensen uit D.27 hier? Ik kom nooit mensen tegen op t forum die bij mij in de zelfde reeks zitten..

Moderator: Moderator
Haha over een paar seizoenen denk ikvisserke wrote:Vorig seizoen zat ik in D27; maar misschien komen we elkaar tegen in C9?AzAlKmAaR wrote:Mensen uit D.27 hier? Ik kom nooit mensen tegen op t forum die bij mij in de zelfde reeks zitten..
peterv wrote:Haha!
Vasta & Crazy Hairs & Den Uier
We zitten allemaal in dezelfde reeks: D.24
Ik heb meteen verloren, 1-0.
Ik denk dat het een moeilijk seizoen wordt, héle sterke reeks!!
Een kleine moeite zou ik zo zeggenel stino wrote:terug uit vakantie![]()
Visserke heeft het uitstekend gedaan tijdens mijn afwezigheid. hij heeft mijn team op een 10e plaats gehouden, heeft me een extra bekertje gegeven, ik sta op een mooie plaats in zijn cup (in een loodzware poule met AS BARI en Celitc) en ik ben door naar de volgende ronde in de Puma Cup![]()
als dat geen applausje waard is![]()
![]()
(nog is merci é Visserke)
Welkom backel stino wrote:terug uit vakantie![]()
Visserke heeft het uitstekend gedaan tijdens mijn afwezigheid. hij heeft mijn team op een 10e plaats gehouden, heeft me een extra bekertje gegeven, ik sta op een mooie plaats in zijn cup (in een loodzware poule met AS BARI en Celitc) en ik ben door naar de volgende ronde in de Puma Cup![]()
als dat geen applausje waard is![]()
![]()
(nog is merci é Visserke)
nu het nieuwe seizoen. terug gaan voor behoud en mijn ploeg uitbreiden tot een waaridg D-team. er zitten nog een paar oude spelers die versleten zijn en niet eens BP 59 halen
(shame on me
)
die moeten dus verdwijnen. en in de plaats gaan we proberen nieuwe jonge spelers aan te trekken. it's just that easy![]()
aan alle nieuwelingen veel succes en dat het hier een leuk topic mag worden![]()
zijn er nieuwe mensen bij van D.19?
je A team is goed, hopelijk kunnen je B spelers ook in de buurt komen, anders wordt het lastig...dat was vorig jaar bij mij het probleem...De Meest Onderschatte wrote:am digi sterdamQ wrote:hmm jij zit duzz ook in D26De Meest Onderschatte wrote:morgen moeten we allemaal wel winnen he, een goed begin is het halve werk
ben benieuwd..
btw welk team ben je dan??![]()
sta meteen 1e