real wrote:als ik vannacht voor de beker me mn B's speel hoeveel moraal zullen mn a's dan zakken
\
Een procent of 5. Maar als je ze een friendley laat spelen op woensdag zullen ze dat weer terug verdienen, echter hebben ze dan wel 97% fitheid. Maar 3% fitheid minder is beter als 5% moraal minder.
real wrote:als ik vannacht voor de beker me mn B's speel hoeveel moraal zullen mn a's dan zakken
\
Een procent of 5. Maar als je ze een friendley laat spelen op woensdag zullen ze dat weer terug verdienen, echter hebben ze dan wel 97% fitheid. Maar 3% fitheid minder is beter als 5% moraal minder.
ma vo een friendly match gaat er toch geen 5 % moraal naar omhoog ?
\
ma vo een friendly match gaat er toch geen 5 % moraal naar omhoog ?
Ik wil graag een vriendschappelijk beker op starten. Kan ik ook FC teams (diegene die automatisch worden gemaakt door de server) uitnodigen. Sorry als dit hier als ergens staat.
Neen dat gaat niet, een FC Team (of die andere teams zoals in H) worden niet manueel beheert, bij deze kunnen ze dus ook geen Privé-berichten openen en lezen (privéberichten krijg je als iemand je uitnodigt voor een friendly cup)
Ik wil graag een vriendschappelijk beker op starten. Kan ik ook FC teams (diegene die automatisch worden gemaakt door de server) uitnodigen. Sorry als dit hier als ergens staat.
zou wel gemakkelijk te verdienen geld zijn
Dat lijkt me ideaal, cupjes van een miljoen inschrijfgeld met 31 fc teams en ik!