ps: Ik denk dat Neorej wel een goed punt heeft als hij zegt dat beginnende managers niet vaak op het forum gaan zitten. Niet zo'n efficiente manier om ze te bereiken dus
@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
- 
				South Side Brugge
 - Member of the Soccer Project Association

wilt u mss mijn mentor worden?Merckx wrote:Lijkt me inderdaad wel handig voor de beginnende managers. Ik meld me ook aan als mentor. Merckx (Sporting Genk)
ps: Ik denk dat Neorej wel een goed punt heeft als hij zegt dat beginnende managers niet vaak op het forum gaan zitten. Niet zo'n efficiente manier om ze te bereiken dus

- 
				Benjamin

Ik wil je wel helpenSmurfje wrote:Help help, ik snap er geen moer van.
Ik vond het al een prestatie dat ik dit forum bereikt heb en ook nog iets kan posten![]()
Liefst zou ik hebben dat men mij helpt via persoonlijke berichten van SP want die weet ik inmiddels ook al te vinden.
Wat is een speler waar SW bij staat eigenlijk?
ik ben Benjamin - FC Laguna - E79 op het spel zelf
Een SW is een Sweeper, een speler die je kan gebruiken bij een 5 - mans verdediging.
FC Laguna > Trying to manage it !
						Mijn team heet: Smurfjes maar ik heb geen idee waar ik speel of waar ik dat kan vinden.
Laat ik het zo zeggen, ik heb geen idee wat nou verstandig is als beginneling om te doen.
Ik kan me voorstellen als ik gelijk veel mensen in dienst neem en van alles en nog wat ga testen dat ik heel gauw een economie heb om te bedelen.
Ik heb een trainer aangeschaft en hem meteen op cursus gestuurd.
Ik heb reclameborden opgehangen.
Ik heb opstellingen gemaakt voor de komende 2 wedstrijden maar snap niet goed welke reserve ik op welke plek moet invullen.
Voor de rest durfde ik nog niks aan.
ps: Ik weet ook niet hoe ik jou anders kan bereiken dan via hier.

Laat ik het zo zeggen, ik heb geen idee wat nou verstandig is als beginneling om te doen.
Ik kan me voorstellen als ik gelijk veel mensen in dienst neem en van alles en nog wat ga testen dat ik heel gauw een economie heb om te bedelen.
Ik heb een trainer aangeschaft en hem meteen op cursus gestuurd.
Ik heb reclameborden opgehangen.
Ik heb opstellingen gemaakt voor de komende 2 wedstrijden maar snap niet goed welke reserve ik op welke plek moet invullen.
Voor de rest durfde ik nog niks aan.
ps: Ik weet ook niet hoe ik jou anders kan bereiken dan via hier.
- 
				Benjamin

Ok we moeten contact hebben:)
Ga naar: http://www.soccerproject.com/manager_de ... erid=28318 en klik dan op Stuur Bericht
Typ dan daar wat je hieronder hebt getypt en dan zal ik snel reageren
Als je dan links in beeld langs
 een 1 ofzo ziet staan wilt dat zeggen dat je een nieuw bericht hebt, in dat geval dus van mij .

Ga naar: http://www.soccerproject.com/manager_de ... erid=28318 en klik dan op Stuur Bericht
Typ dan daar wat je hieronder hebt getypt en dan zal ik snel reageren
Als je dan links in beeld langs
 een 1 ofzo ziet staan wilt dat zeggen dat je een nieuw bericht hebt, in dat geval dus van mij .FC Laguna > Trying to manage it !