Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Molleke
Member of the Soccer Project Association

Post by Molleke »

emeulea wrote:3 op 3, we staan verrassend aan de leiding in C6... Maar dat sprookje zal wel niet blijven duren...
Je hebt een sterke ploeg dus waarom niet?
Ik beloof je dat ik het jou nog moeilijk ga maken :lol:

Vanaf volgende week beginenn wij er aan.
Eerst TS omhoog krikken en dan zijn we vertrokken.
ImageImage
emeulea
Team President

Post by emeulea »

Molleke wrote:
emeulea wrote:3 op 3, we staan verrassend aan de leiding in C6... Maar dat sprookje zal wel niet blijven duren...
Je hebt een sterke ploeg dus waarom niet?
Ik beloof je dat ik het jou nog moeilijk ga maken :lol:

Vanaf volgende week beginenn wij er aan.
Eerst TS omhoog krikken en dan zijn we vertrokken.
Mja, 'k heb je TS al eens bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat op het moment dat wij tgo elkaar komen te staan (10de speeldag dacht ik), je TS weer op en top zal zijn... 'k moet dus hopen op blessures of kaartenlast bij jouw... (en nie bij mij dus...)

En Molleke echt, ge moet da echt nie beloven, als je dat niet doet, ga'k echt nie kwaad zijn :wink:
matt

Post by matt »

Smoje wrote:
Smoje wrote:Morgen neem ik een risico door drie spelers te sparen voor vrijdag , maarja hun moraal zal dan zo laag zijn :s.
Ok mijn normale 4-3-3 werd omgezet naar een 3-4-3. 3-1 gewonnen.

Maar wat gebeurd er nu natuurlijk , match over het oog gezien , match in een vrb waar ik al met het maximum van de punten zeker door was. Vergeet ik toch wel in de stellen en speel ik met mijn A-kern.Bijgevolg : mijn ene A-CM is geschorst , mijn andere is nu geblesseerd :roll: . Typisch. Ook mijn A-Rf is geschorst.

Speel ik morgen mijn belangrijkste uitmatch tot nu toe.
Hij is te pakken, met je brede kern kan je dat best nog goed oplossen (maar idd enige optie om van systeem te veranderen). Zijn beste CM en RF zijn btw ook geschorst, en dat zal hij ook wel merken.
Ik supporter alvast voor je.

Ik speel morgen met een halve B-verdediging uit, maar tegen een ploeg die nog geen punt heeft. Aansluiting bij de top moet behouden blijven.
visserke

Post by visserke »

Net ploeg ingesteld.
Quasi zeker een verlieswedstrijd aan mijn broek. :?
Huidige divisie: C7
el stino

Post by el stino »

visserke wrote:Net ploeg ingesteld.
ik zal je wat komen aanmoedigen :wink: je doet het toch uitstekend? nog steeds het max van de punten :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
visserke

Post by visserke »

el stino wrote:
ik zal je wat komen aanmoedigen :wink: je doet het toch uitstekend? nog steeds het max van de punten :wink:
Ja dat wel; maar het is ietwat te moeilijk om 4 geschorste A-kernspelers op te vangen niet? :wink:
kefster
Team Board Member

Post by kefster »

Dat zou ik niet beweren, je team is sterk genoeg om er op z'n minst een gelijkspel uit te persen, al kan je niet aantreden met je A-Ploeg. succes nog.
TEAM : Gent F.C.
el stino

Post by el stino »

visserke wrote:
el stino wrote:
Ja dat wel; maar het is ietwat te moeilijk om 4 geschorste A-kernspelers op te vangen niet? :wink:
mssn proberen te gaan voor het gelijkspel dan? zorgen dat uw andere linies er beter uitkomen :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
visserke

Post by visserke »

kefster wrote:
Dat zou ik niet beweren, je team is sterk genoeg om er op z'n minst een gelijkspel uit te persen, al kan je niet aantreden met je A-Ploeg. succes nog.
Inderdaad.
Tegenstander heeft ook enkele schorsingen. Maar met een verrassende taktiek kan ik misschien iets forceren. Wordt ongetwijfeld morgenochtend vervolgd... :twisted:
Smoje

Post by Smoje »

Jah nog een match met mijn A-kern gespeeld , hupla... nog een blessure bij , we hebben nog één cf over van derig jaar oud. Feest. Morgen dus nul punten.

Altijd 't zelfde , ofwel vijf matchen ofwel één match op een dag. Hoe worden die dagindelingen geregeld zeg.

Dit ff kopieren naar klaagmuur ook , met reden.

LB : 78% fitheid , joepie.
Ghent Semper Fidelis.
Molleke

Post by Molleke »

2-1 nederlaag door lage TS.
Spelers presteren tot 5 punten lager.
snif.
ImageImage
emeulea
Team President

Post by emeulea »

Molleke wrote:2-1 nederlaag door lage TS.
Spelers presteren tot 5 punten lager.
snif.
Is dat bij jou ook het geval? Vorig seizoen haalde ik met gemak een teamrating van 133. Nu max nog 125 of zo... Vandaag wel nog niet kunnen controleren. Ik verwacht wel een overwinning, maar je weet nooit...
visserke

Post by visserke »

Damn 1ste nederlaag van het seizoen.
Toch nog een 3-2 kunnen uitpersen.
matt

Post by matt »

10/12 dus ik ben redelijk tevreden.
Vandaag met 1-2 uit gaan winnen en al redelijke ratings gehaald uit, maar dat kan mss nog beter.
Mooi gelijkspel ook van Smoje tegen de Rossoneri, zo nemen wij twee pntn voorsprong alvorens hij ons maandag op ons veld komt bezoeken.
Shonk

Post by Shonk »

Slechte start voor K. Fl. Dorne.

Door enkele transfers die pas laat afgerond werden is TS gezakt tot zo'n 76% met nog 1 uitgaande transfer te gaan.

Zodra deze afgerond is wordt de aandacht volledig gelegd op de liga. Van de beker hebben we reeds afscheid genomen, al is dit nooit prioriteit in Dorne.

4 op 12 in de eerste week. De manager, staf en heb voltallige bestuur hopen dat dit snel betert de eerst komende 2 weken. Mocht er geen verbetering komen dan zal de volledige ploeg wrs mogen uitkijken naar een andere werkgever, al wordt dit na enkele weken wel duidelijk.
Image Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”