terecht dat je er happy me bent..Celtic'85 wrote:0-0 vanmorgen en ben daar heel blij mee. (
maar als ik iemand in de D.22 een punt gun zijn jullie het!

Moderator: Moderator
moest ook wel weer, want top 3 is mogelijk, al ben jij de verrassing van het seizoen, 4-3-3 speelde je zeer goed...De Meest Onderschatte wrote:en Q ook gewonnen
je zit een beetje met hetzelfde probleem als mij. allemaal vrij agressieve spelersinstallatietechnicus wrote:Helaas gelijk gespeeld in de competitie, mijn hele verdediging is al geschorst na 3 rondjes voetbal
moet zeker te doen zijn, vorig seizoen is ie samen met mij gepromoveerd heb hem 2x verslagenQ wrote:moest ook wel weer, want top 3 is mogelijk, al ben jij de verrassing van het seizoen, 4-3-3 speelde je zeer goed...De Meest Onderschatte wrote:en Q ook gewonnen
voor degradatie hoef je niet bang te zijn
mn volgende tegenstander DINQ moet ook wel te doen zijn...mssn dat die tops 40-39-42 haalt...(dazz momenteel +1liniratings erbij) en dat moet voor mij geen probleem zijn...
Kampioen lijkt me volgend seizoen wéér onmogelijk door het degraderen van Cercle Brugge, wiens prestaties allemaal tussen de 68 en de 70 liggen. Ik verwacht een strijd tussen hem, Q-team en mezelf. Q-team komt na een mislukt seizoen in C9 zijn oude makkers in D26 weer een seizoentje bezoeken. Een niet te onderschatten team!
De Meest Onderschatte wrote:en de harde kern wilde ik sowieso al verslaan, heb je zijn persbericht gelezen?
Kampioen lijkt me volgend seizoen wéér onmogelijk door het degraderen van Cercle Brugge, wiens prestaties allemaal tussen de 68 en de 70 liggen. Ik verwacht een strijd tussen hem, Q-team en mezelf. Q-team komt na een mislukt seizoen in C9 zijn oude makkers in D26 weer een seizoentje bezoeken. Een niet te onderschatten team!
wat een arrogantie en mij ook nog eens onderschatten pfffffffffffffffffff
iddCeltic'85 wrote:De Meest Onderschatte wrote:en de harde kern wilde ik sowieso al verslaan, heb je zijn persbericht gelezen?
wat een arrogantie en mij ook nog eens onderschatten pfffffffffffffffffffJe vraagt er wel om hé - om onderschat te worden