De Nazarethse nachtergaals van Thomas Nachtie doorgelicht
*Eerste indruk : Ik zie enkele jeugdspelers, maar ook verscheidene 'ouwe zakken' , ik zou deze eerst en vooral van de hand doen, alleen maar kosten aan.
Ik heb al gelezen dat je bezig bent aan het verjongen, dus da's een goeie instelling.
Spelerskern
** Oeioei,slecht begin. Uw eerste keeper is er al 32, tot daar toe, maar hij is
94% agressief en ge hebt
geen waardige vervanger...
Hier moet je dringend werk van maken!
Ok, ge hebt ook wel 2 jonge kerels, maar die gaan het nu nog niet maken hoor...
** A-LB is ok, maar vrij agressief en dan heb je zeker en vast een waardige vervanger nodig.
Die mankeer ik hier... Volgend aandachtspunt!
** 3 CB's, op zich niet slecht, maar je speelt 4-3-3 steeds zag ik, dus moet je mss ook hier maar eens ingrijpen...
Die 3de CB is niet echt een behoorlijke vervanger.
Probeer hiervoor een goedkope, maar deftige oplossing te vinden!
** 5 RB's, 1 goeie en 4 potentiele C-spelers
Belangrijk!! Zeker een pijnpunt in je team!!
** 1 LM...
Koop hier maar 2 versterkingen voor aan. Mss 1 deftige en 1 jeugdspelerke Dat kiest ge zelf natuurlijk...
** CM tja, ik heb het je al zien posten, hard to find a cheap one
Maar het zal toch moeten, hier moet je minstens 60 prestatie kunnen hebben... Blijven aan werken dus!
** RM-positie is te doen, je A-speler is goed, de vervanger kan ermee door en je hebt er nog een jeugdspeler rondlopen, da's OK.
** Goeie LF rondlopen, maar als je die een keer moet missen heb je alleen je talentje nog,
hier zou ik dus eens kijken voor een extra aanwinst.
** A-CF is goed, maar ik zou het moraal van die Seol toch nog wat opkrikken, you never know
** Een goeie jong eerste LF, zijn vervanger is even goed, maar is toch al 30, dus
let daar zeker op!
Tactiek
Algemeen genomen

Net als Jongbloed ben je zo te voorspellen.
Je speelt steeds 4-3-3 , ok, maar altijd met 60% stijl (tot daar toe) én 50% agressie.
Ook voor jou geldt dus van wat meer variatie in je tactiek te leggen, en niet steeds van je eigen kracht uit te gaan.
Stel je agressie in op basis van de strengheid van de ref.
Algemene conclusie : Je hebt nog heel wat werk voor de boeg.
Vooral die 5 RB's tov 1 LM zegt genoeg he?!
Probeer je ploeg wat meer uitgebalanceerd te krijgen
Dat je spelers gebruikt van 27-28 is niet erg, zelfs 29 kan er nog door, maar 30'ers zou ik aan kant schuiven hoor.
Probeer ook op tactisch vlak wat meer na te denken hoe je de match gaat aanvatten.
Een belangrijke factor hoor die agressie, dus bekijk hem zeker goed.