Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Groundsman
Dalingen Skills
Als opstarter probeer in veel te lezen van de mensen die het weten kunnen op de forums.
Nou is er toch 1 ding waar ik mee blijf zitten.
Voorbeeld ik train een verdediger op Tackelen en hij stijgt vanaf vrijdag 3 % hierin.
Echter zakt hij maarliefst 5 % op koppen vandaag, tov van vrijdag.
Ik bedoel is dit nu water naar de zee dragen of vergis ik me ergens, 3% winst en 5 % verlies op beide een hoofdskill.
Wat doe ik verkeerd , speel ik te weinig wedstrijden of train ik niet goed, is mijn trainer te slecht ik heb totaal geen idee ..
Laat me iets weten svp.
Groetend,
Chris
Voorbeeld ik train een verdediger op Tackelen en hij stijgt vanaf vrijdag 3 % hierin.
Ik bedoel is dit nu water naar de zee dragen of vergis ik me ergens, 3% winst en 5 % verlies op beide een hoofdskill.
Wat doe ik verkeerd , speel ik te weinig wedstrijden of train ik niet goed, is mijn trainer te slecht ik heb totaal geen idee ..
Laat me iets weten svp.
Groetend,
Chris
De Kwelling van de afgunst is als een zandkorrel in het Oog.
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Dalingen Skills
alle skills, behalve conditie, die zakt elke dag, zullen random eens zakken met 5%, dat heeft niks met slecht trainen of een slechte trainer te maken.GG-The_legacy wrote:Als opstarter probeer in veel te lezen van de mensen die het weten kunnen op de forums.
Laat me iets weten svp.
Groetend,
Chris

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
- Groundsman
-
Werkt hier ook nietGlen DV wrote:Wanneer is het de beste moment om uw stadion uit te breiden? Als uw achterban hoger is dan de huidige capaciteit? Of dan toch nog wachten?
Zeg aub niet dit kan je via SPMT zien, want dat programma werkt bij mij gewoon niet.

Euhm, hoge achterban = stadion toch wat stilaan meer uitbouwen.. Ik ben er alvast meteen mee begonnen

GK hangt alleen af van zen skills, tegen dat hij 20 is heeft hij meer ervaring en kan dus een % hoger zijn, maar de prestatie gaat normaal zo'n 3 a 4 punten omhoogPiRLo wrote:Mijn vraag: Stel: ik heb een RM 19 jaar, presteert 61, zijn globale klasse is 80%, stel ehWanneer ie 21 is gaat ie beter pretsteren, maar stijgt zen GK dan ook? Iets wat ik me stil afvraag.
-
-
Wisselspeler
Hoe weet ik nou zeker dat als een CF geblesseerd raakt dat er ook een CF voor hem invalt?
Re: Wisselspeler
zorg dat je een CF bij je reservespelers zitSmurfje wrote:Hoe weet ik nou zeker dat als een CF geblesseerd raakt dat er ook een CF voor hem invalt?