Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team Board Member
-
- Team Manager
Heb (als eerste in G511) weer gewonnen tegen een hoger geplaatste ploeg. Deze keer van 'Termien' de vierde uit E.48. Ze speelden ook met hun A-ploeg, en heb toch gewonnen met een nipte 1-0. Ik had eerder ook al gewonnen van 2 F-ers. Ik heb wel geluk, de volgende match speel ik al voor de 4de keer op rij thuis, dus mij hoor je niet klagen! Volgende match moet ik tegen 'ballerapers', de 8ste in F.50. Lijkt me minder moeilijk dan mijn vorige match, maar in de beker weet je nooit natuurlijk...
-
Klopt, maar nog niet sinds mijn verbouwde stadion klaar is. Ik wil een nieuw toeschouwers record voor me zelf zeten.Raffin wrote:je hebt al 2 thuismatchen gehad Batsiebats1903 wrote:Grrr, weer een uitwedstrijd. Ik begin nu toch wel te balen, temeer omdat ik nu wel eens een topper in eigenhuis wil hebben nu mijn nieuwe stadion klaar is. Levert het mij eindelijk eens geld op.![]()

-
ja ik lig eruit ik heb 3-4 verloren in eigen stadion tegen een ploeg uit B.2
deze waren we te sterk,jammer dat het hier afloopt maar we zijn trots op ons team
3-4 verliezen van een team uit B.2,chapeau voor onze spelers en supporters die ons een fantastische match bezorgden
jammer maar helaas,we zijn nog wat bezig met ons team uit te breiden en stiletjs aan ons te verbeteren, we hebben een hoop transfers achter de rug dusja onze linie ratings liggen wat lager dan normaal moja
we gaan ervoor om zo hoog mogelijk te eindgen
deze waren we te sterk,jammer dat het hier afloopt maar we zijn trots op ons team
3-4 verliezen van een team uit B.2,chapeau voor onze spelers en supporters die ons een fantastische match bezorgden
jammer maar helaas,we zijn nog wat bezig met ons team uit te breiden en stiletjs aan ons te verbeteren, we hebben een hoop transfers achter de rug dusja onze linie ratings liggen wat lager dan normaal moja
we gaan ervoor om zo hoog mogelijk te eindgen
vanparystje, the manager of Kachtem City
Hadji El Malloy maakt het verschil voor .fl!pm0d3.sQuad (#fs#)
#fs# begon vrij sterk aan de match en stond bij de rust reeds 0-2 voor.
Klus geklaard dachten ze in de kleedkamer...
Niks was minder waar,
de ploeg van vanparystje kwam als een raket uit de kleedkamer
en zette de match op een half uurtje naar hun hand,
3-2 voor Kachtem City(2e in F.152)
Maar Hadji El Malloy bezorgt Tats een verdiende uit overwinning in de laatste 10min
Matchratings
34% Verdediging 30%
36% Middenveld 40%
36% Aanval 42%
Volgende bekermatch:
.fl!pm0d3.sQuad ?? - ?? masterstars (3 in F82)
#fs# begon vrij sterk aan de match en stond bij de rust reeds 0-2 voor.
Klus geklaard dachten ze in de kleedkamer...
Niks was minder waar,
de ploeg van vanparystje kwam als een raket uit de kleedkamer
en zette de match op een half uurtje naar hun hand,
3-2 voor Kachtem City(2e in F.152)
Maar Hadji El Malloy bezorgt Tats een verdiende uit overwinning in de laatste 10min
Matchratings
34% Verdediging 30%
36% Middenveld 40%
36% Aanval 42%
Volgende bekermatch:
.fl!pm0d3.sQuad ?? - ?? masterstars (3 in F82)