Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
4-0 tegen het andere FC Team, en met een redelijk frisse en volledige kern kan ik de semi-topper tegen KRC aanvatten. Er deden zich weer heel wat nieuwe zaken voor vandaag:
Smoje wint tegen KRC.
Fort Boys Mechelen verliest nóg eens knullig.
Zalgirio alus verliest ook.
Hierdoor staat Smoje reeds op een promotieplaats, gevolgd door Pruis en KRC op één punt, door Mechelen op 2 punten en door mij op 3 punten.
De rest kunnen we stilaan buitenspel zetten voor promotie.
Smoje wint tegen KRC.
Hierdoor staat Smoje reeds op een promotieplaats, gevolgd door Pruis en KRC op één punt, door Mechelen op 2 punten en door mij op 3 punten.
-
- Team Manager
Zoals reeds gezegd door Matt : 4-2 tegen Krc , 90% TS.
Nu tegen Alus , die zoooo zwak was deze match , maar hij kon drie van zijn vier beste niet opstellen (schorsing) en blijkbaar "spaarde" hij nog wat spelers. Hij heeft nu ook 100% TS.
Kloterandom , nu konden zijn (agressieve) betere spelers geen kaarten pakken omdat ze al geschorst waren en ook het zijn oudere spelers , dus ze verliezen rap fitheid , nu zijn ze topfit.
Laat ons hopen dat ik het in winst kan omzetten.
Promotie is geen doel meer , heb weer twee spelers moeten verkopen , dus kern zal te klein zijn en moet drie dertigers vervangen , dus gaat niet gaan in B. Misschien best een jaar. Ben nog zeer aan het twijfelen.
Nu winnen tegen Alus zou wel een volledig ander beeld werpen op promotie , nu strijden we nog met een zevental. Win ik van Alus , dan is die kansloos. KRC en Pruis gaan dat nooit volhouden , dus die vallen er ook nog vantussen. Dus dan blijven over : As Rossonieri , Fort Boys Mechelen , Pinguings of Doom en Glorybuffalos.
Nu tegen Alus , die zoooo zwak was deze match , maar hij kon drie van zijn vier beste niet opstellen (schorsing) en blijkbaar "spaarde" hij nog wat spelers. Hij heeft nu ook 100% TS.
Kloterandom , nu konden zijn (agressieve) betere spelers geen kaarten pakken omdat ze al geschorst waren en ook het zijn oudere spelers , dus ze verliezen rap fitheid , nu zijn ze topfit.
Laat ons hopen dat ik het in winst kan omzetten.
Promotie is geen doel meer , heb weer twee spelers moeten verkopen , dus kern zal te klein zijn en moet drie dertigers vervangen , dus gaat niet gaan in B. Misschien best een jaar. Ben nog zeer aan het twijfelen.
Nu winnen tegen Alus zou wel een volledig ander beeld werpen op promotie , nu strijden we nog met een zevental. Win ik van Alus , dan is die kansloos. KRC en Pruis gaan dat nooit volhouden , dus die vallen er ook nog vantussen. Dus dan blijven over : As Rossonieri , Fort Boys Mechelen , Pinguings of Doom en Glorybuffalos.
Last edited by SemperFidelis on Thu Aug 17, 2006 3:57 pm, edited 1 time in total.
Inderdaad; onopvallend meeglippen met de kop.Maximus wrote:Geen dank graag gedaan.visserke wrote:Zelf 5-3 gewonnen; en door de nederlaag van BuffaloBlues; schuiven we weer een plaatsje op.lobert wrote:1-2 tegen Darklords gewonnen. Daardoor sta ik weer 2e![]()
Het meest onderschatte team uit de C9 doet het toch best aardig dacht ik zo.![]()
Slechts op 3 punten van een promotieplaats en 4 van de 1ste plaats.
Huidige divisie: C7
klote, A-LB (bp 70) en A-RF (BP 71) Geblesseerd voor 10 en 7 dagen!!!
Voor de LB heb ik slechts een vervanger van BP 65 :s
RF daarentegen heb ik een BP van 69 als vervanging.
Met daar nog es 2 geschorsten bij (CB bp 70 en CM bp 70) moeten we morgen uit tegen de 2de in de stand!
Daarom hopen we op een gelijkspel!
Voor de LB heb ik slechts een vervanger van BP 65 :s
RF daarentegen heb ik een BP van 69 als vervanging.
Met daar nog es 2 geschorsten bij (CB bp 70 en CM bp 70) moeten we morgen uit tegen de 2de in de stand!
Daarom hopen we op een gelijkspel!
Hou Pruis maar in de gatenmatt wrote:4-0 tegen het andere FC Team, en met een redelijk frisse en volledige kern kan ik de semi-topper tegen KRC aanvatten. Er deden zich weer heel wat nieuwe zaken voor vandaag:
Smoje wint tegen KRC.

Last edited by brever on Fri Aug 18, 2006 9:25 am, edited 1 time in total.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Logische en verdiende zege voor wollie in onze eerste derby 2/1.brever wrote:Klassement in C3
---------------------
1.Overpelt VV 28
2.Nora 28
3.Overpelt FFC 25
4.SK Lo 24
5.Pinhal 23
Morgen de eerste officiele LIGA-derby der beide Overpeltenaars in SP.
We mogen Overpelt VV terug in B 1 verwachten,voor mij komt het een seizoen te vroeg,ik ga vierde eindigen denk ik.
1.Overpelt VV 31
5.Overpelt FFC 25
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
-
- Member of the Soccer Project Association
Idd, hij doet het beter dan ik had verwacht. De semi-topper heb ik dus gewonnen met 0-1, ondanks zelfs een rode kaart.brever wrote:Hou Pruis maar in de gatenmatt wrote:4-0 tegen het andere FC Team, en met een redelijk frisse en volledige kern kan ik de semi-topper tegen KRC aanvatten. Er deden zich weer heel wat nieuwe zaken voor vandaag:
Smoje wint tegen KRC.
En smoje had blijkbaar ook wat geluk, kreeg zelf een rode kaart maar z'n tegenstander twee, dus ook een mooie overwinning.