Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Team Manager
Ja heb Prius duidelijk onderschat . KRC zal er wel van tussenvallen na een 0/6 tegen Matt. en mij. Mechelen verliest , ook een goeie zaak , heb negen punten op hem. Wel een nadeel is dat Rossonieri de drie punten pakt tegen hem , dus die heeft een "zware" verslagen.matt wrote:Idd, hij doet het beter dan ik had verwacht. De semi-topper heb ik dus gewonnen met 0-1, ondanks zelfs een rode kaart.brever wrote:Hou Pruis maar in de gatenmatt wrote:4-0 tegen het andere FC Team, en met een redelijk frisse en volledige kern kan ik de semi-topper tegen KRC aanvatten. Er deden zich weer heel wat nieuwe zaken voor vandaag:
Smoje wint tegen KRC.
Fort Boys Mechelen verliest nóg eens knullig.
Zalgirio alus verliest ook.
Hierdoor staat Smoje reeds op een promotieplaats, gevolgd door Pruis en KRC op één punt, door Mechelen op 2 punten en door mij op 3 punten.
De rest kunnen we stilaan buitenspel zetten voor promotie.
En smoje had blijkbaar ook wat geluk, kreeg zelf een rode kaart maar z'n tegenstander twee, dus ook een mooie overwinning.
Ik sluit de week af met 12/12.
Ivm geluk , denk niet dat het geluk was , ben 7% linieratings beter in een uitmatch en zijn rode kaarten zijn in de 79ste minuut , dus veel invloed zal het niet gehad hebben. (goal in 29ste minuut). + Al zijn topspelers topfit omdat ze geschorst waren de match ervoor , dus op zijn sterkst , terwijl ik al KRC partij gegeven had en mijn A-ploeg per abuis in een oefenmatch liet spelen.
Volgende week opwarmen met Steau Valentino , dan heb ik veel zware matchen. Tegen Fort Boys Mechelen , Op het veld van Prius , op het veld van Matt , thuis Rossonieri

-
- Member of the Soccer Project Association
zoals gemerkt heb ik al lang niet meer gereageerd. Ik heb dus 3 matchen op rij verloren.
En ik heb besloten er mee te stoppen. Ik ga nu morgen op vakantie en na deze vakantie ga ik al men beste spellers en jeugdtalentjes op de TL zetten.
Ik ga wel geen punten weggeven omdat ik dan degene waartegen ik al heb gespeeld " discrimineer".
En ik heb besloten er mee te stoppen. Ik ga nu morgen op vakantie en na deze vakantie ga ik al men beste spellers en jeugdtalentjes op de TL zetten.
Ik ga wel geen punten weggeven omdat ik dan degene waartegen ik al heb gespeeld " discrimineer".
30: in H
-
jammerWaylander wrote:zoals gemerkt heb ik al lang niet meer gereageerd. Ik heb dus 3 matchen op rij verloren.

-
- Team Manager
Ik heb besloten promotie één jaartje uit te stellen.
Ik sta nu op een tweede plek en het is/ was te doen.
Maar ik moet keuze's maken , het feit is dat ik drie 30'ers (waarvan twee basisspelers moet vervangen). Ik heb al vervangers , maar dan moet ik nieuwe B's of jeugd ook kopen.
Ik heb een veel te kleine kern , ben weer een CM aan het verkopen. En ik wil met een team van minimum 32 spelers naar B.
Ik ga mij natuurlijk niet laten verliezen , maar door lage TS en dergelijke zal dat wel vanzelf gaan gebeuren.
Jammer want ik zat bij de vier kanshebbers , maar mijn team wordt te rap oud. Ik heb het in mijn beginjaren eigenlijk verkeerd aangepakt (had geen jeugdcentrum en dergelijke). Moest ik nu kunnen herbeginnen , met wat ik nu allemaal weet.
Ik sta nu op een tweede plek en het is/ was te doen.
Maar ik moet keuze's maken , het feit is dat ik drie 30'ers (waarvan twee basisspelers moet vervangen). Ik heb al vervangers , maar dan moet ik nieuwe B's of jeugd ook kopen.
Ik heb een veel te kleine kern , ben weer een CM aan het verkopen. En ik wil met een team van minimum 32 spelers naar B.
Ik ga mij natuurlijk niet laten verliezen , maar door lage TS en dergelijke zal dat wel vanzelf gaan gebeuren.
Jammer want ik zat bij de vier kanshebbers , maar mijn team wordt te rap oud. Ik heb het in mijn beginjaren eigenlijk verkeerd aangepakt (had geen jeugdcentrum en dergelijke). Moest ik nu kunnen herbeginnen , met wat ik nu allemaal weet.
Ik ga het lastig krijgen ja en ga ervan uit dat ik snel de top5 uit zal gaan.lobert wrote:Morgen tegen Beerschot, hopelijk verslikken we ons niet in een laag geklasseerde ploeg.
Voor de rest verwacht ik dat de top4 gewoon wint. FcDenHaag heeft daarentegen een lastige wedstrijd tegen DarklordsFC.
Ik ben namelijk nu bezig met een grove vervanging van een hoop spelers, om mijn selectie klaar te maken voor de B waar ik vanaf volgend seizoen vol voor zal gaan...
-
1-0 zege tegen real montenegro.
Spijtig genoeg 3 geschorsten voor de volgende wedstrijd.
Wij zijn gelukkig nog niet uitgeschakeld voor promotie.
1 kvm 30
2 Roslar SV 30
3 unirea iasi 28
4 real monten.. 28
5 KRC Molleke 24
6 Bąbelki 24
7 FC Kama 23
8 Jugglers 21
9 fc.boskamphoek 14
10 Green 14
--------------------------------------------------------------------------------
11 FK Liverpoolis 13
12 F.C. Lith U.. 12
13 Genkboys 11
14 Nerealus 9
15 FC DeLaNuit 7
16 Raiders 4
1 kvm 30
2 Roslar SV 30
3 unirea iasi 28
4 real monten.. 28
5 KRC Molleke 24
6 Bąbelki 24
7 FC Kama 23
8 Jugglers 21
9 fc.boskamphoek 14
10 Green 14
--------------------------------------------------------------------------------
11 FK Liverpoolis 13
12 F.C. Lith U.. 12
13 Genkboys 11
14 Nerealus 9
15 FC DeLaNuit 7
16 Raiders 4

-
Ik ga mijn promotieambities stilletjesaan ook maar gaan opbergen zeker...
Na een verlies, dat tenminste wel een gelijkspel had mogen zijn tegen fcmetalupyourass , zie ik iedereen weer uitlopen en zelf strand ik maar op een 5e plaats.
Ik denk dat ik weer wat ga verder hervormen waar mogelijk in de terugronde.
Na een verlies, dat tenminste wel een gelijkspel had mogen zijn tegen fcmetalupyourass , zie ik iedereen weer uitlopen en zelf strand ik maar op een 5e plaats.
Ik denk dat ik weer wat ga verder hervormen waar mogelijk in de terugronde.
-
Vandaag zoals verwacht gewonnen tegen Beerschot VAC. Het werd 2-1. We speelden met het B-team en dat had gelukkig geen gevolgen. De nummers 4 en 5 haken voorlopig af in de strijd om promotie. FCdenHaag gaf al aan z'n kern te gaan versterken en dus niet voor promotie te gaan.
Klassement
1 Essevee Zul.. 33
2 LensDreamTeam 32
3 BuffaloBlues 31
4 Zuigeveensc.. 27
5 FcDenHaag 26
6 Tongeren SK 25
7 K. Humbeek FC 25
8 DarkLords FC 21
9 Granducato .. 20
10 Sparta Palm.. 14
11 K. Beerscho.. 10
12 TSK Romanov 10
13 FC. C.B.T 10
14 FC Marreksoem 7
15 TicoMia Fut.. 4
16 The Naked Chef 3
Essevee , LensDreamTeam en Buffaloblues blijven dus de voornaamste titelkandidaten. We blijven hopen dat ze foutjes zullen maken en wijzelf bespaard zullen blijven van de random (die we al 2x erg tegen hebben gehad).
Klassement
1 Essevee Zul.. 33
2 LensDreamTeam 32
3 BuffaloBlues 31
4 Zuigeveensc.. 27
5 FcDenHaag 26
6 Tongeren SK 25
7 K. Humbeek FC 25
8 DarkLords FC 21
9 Granducato .. 20
10 Sparta Palm.. 14
11 K. Beerscho.. 10
12 TSK Romanov 10
13 FC. C.B.T 10
14 FC Marreksoem 7
15 TicoMia Fut.. 4
16 The Naked Chef 3
Essevee , LensDreamTeam en Buffaloblues blijven dus de voornaamste titelkandidaten. We blijven hopen dat ze foutjes zullen maken en wijzelf bespaard zullen blijven van de random (die we al 2x erg tegen hebben gehad).
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
laat kvm niet ontsnappen heMolleke wrote:1-0 zege tegen real montenegro.
1 kvm 30
2 Roslar SV 30
3 unirea iasi 28
4 real monten.. 28
5 KRC Molleke 24
6 Bąbelki 24
7 FC Kama 23
8 Jugglers 21
9 fc.boskamphoek 14
10 Green 14
11 FK Liverpoolis 13
12 F.C. Lith U.. 12
13 Genkboys 11
14 Nerealus 9
15 FC DeLaNuit 7
16 Raiders 4