Vlotjes met 5-0 gewonnen. Volgende ronde tegen een F'er, die vrij goed is om nog in F te zitten. Ach we zien wel, desnoods A-ploeg de wei in.
En jawel voor de zesde opeenvolgende keer moet ik wéééééral op verplaatsing, het begint echt verlieslatend te worden, die Beker. Volgend seizoen mij er terug in de eerste ronde laten uitvliegen, ipv toch er wat moeite voor te doen.
racingboj wrote:Vlotjes met 5-0 gewonnen. Volgende ronde tegen een F'er, die vrij goed is om nog in F te zitten. Ach we zien wel, desnoods A-ploeg de wei in.
En jawel voor de zesde opeenvolgende keer moet ik wéééééral op verplaatsing, het begint echt verlieslatend te worden, die Beker. Volgend seizoen mij er terug in de eerste ronde laten uitvliegen, ipv toch er wat moeite voor te doen.
kweet da is klote he ge zet er toch altijd wa uw goe team op alst nodig is da ge erin blijft voor de inkomsten en dan hoopt ge da ge volgende keer thuis speelt maar neeeeeejjnnn
Gewonnen met 2-4. Volgende ronde mag ik eindelijk thuis spelen, maar het zal moeilijk worden, mijn B-ploeg zal er nooit tegen winnen denk ik. Ik moet namelijk thuis spelen tegen RSC Pruis, 4de in C2...
2-3 verloren van de 3de uit D.7. Spijtig, maar als G-ploeg ben ik toch maar mooi in de 6de ronde geraakt en heb ik onderweg een E-er, 2 F-ers en 2G-ers verslaan. Ik ben ook geen enkel FC-team tegengekomen en iedereen speelde met zijn sterkste elftal. Dus ik vind dat ik het tijdens mijn 1ste bekerdeelname wel vrij goed gedaan heb!