thomasnachtergaele wrote:normaal heb ik 3 van de 6 panelen sanmax
nu heb ik er 2 staan , en kon ik nog 1 kiezen maar die staat er vandaag niet bug of is dat gewoon?
Die heb ik helaas ook niet meer, dus zal die derde sanmax niet meer bij de sponsordeals zitten.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
leendert wrote:Hopen dat deze weer snel terug komt!! deze hebben vele clubs nodig om winst te maken, including me!!!
²...Hoewel, de laatste tijd ik alleen maar sanmaxen van meer dan 20 dagen.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
ik had een vraag de keeper zijn prestatie doet da mee in de verdediging linie ???
team: de rubberkes
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
Ik heb een professioneel jeugdcentrum, dus krijg ik om de 30 dagen een bericht ivm een jeugdspeler, maar mijn laatste dateert nu al van 18 juli.
De 30d zijn toch allang voorbij. Ik ben wel aan 't upgraden naar een ultramodern maar dat heeft er toch niks mee te maken, dacht ik??
T-man wrote:Ik heb een professioneel jeugdcentrum, dus krijg ik om de 30 dagen een bericht ivm een jeugdspeler, maar mijn laatste dateert nu al van 18 juli.
De 30d zijn toch allang voorbij. Ik ben wel aan 't upgraden naar een ultramodern maar dat heeft er toch niks mee te maken, dacht ik??
ja had als je je laatste jeugdspeler kreeg wss nog een eenvoudig jeugdcentrum en dus krijg je pas 1 over 60 dagen dus dat wordt +- 18 september