Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ik heb hetzelfde voorSvens0n wrote:Bah en ik maar wachten op een aantrekkelijker aantal dagen.. Weer een paar 100.000€ aan men neus voorbijFikkiezero wrote:Helaas wel.Svens0n wrote:Is er 1 van de 3 borden van Sanmax weg?

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Ja idd, zou misschien wel handig zijn mochten we kunnen zien wanneer de "reclame-periodes" aflopen van die grotere borden.Fikkiezero wrote:Ik heb hetzelfde voorSvens0n wrote:Bah en ik maar wachten op een aantrekkelijker aantal dagen.. Weer een paar 100.000€ aan men neus voorbijFikkiezero wrote: Helaas wel., had ik het geweten had ik die sanmax toch gezet, 18 dagen of niet
.
jeugdopleiding
Hallo, ik ben net begonnen met soccerproject en heb geld geinvesteert in de jeugdopleiding, ook heb ik een jeugd-coordinator in mijn staff die in de 90% is. Maar waar staat de jeugdopleiding, waar kan ik spelers opleiden?
-
Re: jeugdopleiding
Stuur eerst en vooral je jeugdcoordinator (en al je staf) op cursus tot ze 100% zijn: niet duur, maar wel een stuk beter als ze allemaal 100% zijn. Als je geinvesteerd hebt in een jeugdcentrum: als het af is, heb je een eenvoudig jeugdcentrum. Je krijgt je eerste jeugdspeler na 20 dagen, vanaf dan is er een periode tussen van 60 dagen. Je kan je jeugdcentrum dan nog 2 keer upgraden: naar professioneel, jeugdspeler om de 30 dagen, en ultramodern, jeugdspeler om de 20 dagen.senne wrote:Hallo, ik ben net begonnen met soccerproject en heb geld geinvesteert in de jeugdopleiding, ook heb ik een jeugd-coordinator in mijn staff die in de 90% is. Maar waar staat de jeugdopleiding, waar kan ik spelers opleiden?
Als er nog vragen zijn, stel ze gerust

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
- Team Manager
Ik dacht dat dan inderdaad de lonen gewoon worden uitbetaald.
Ik wist dat ik ging winnen met Forfait vorig seizoen en zette dus express mijn goedkoopste spelers op maar heb toch wel veel moeten betalen dacht ik.
Ik wist dat ik ging winnen met Forfait vorig seizoen en zette dus express mijn goedkoopste spelers op maar heb toch wel veel moeten betalen dacht ik.
Eindelijk bezig met mijn eerte goed seizoen. Ineens alles binnen halen dus, de beker zal voor later zijn denk ik :{
Raar. Heb er 1 staan en nog steeds 2 in aanbieding. Zullen dus de laatste zijn zeker ? Moet ik deze dan nu pakken of hoe zit het nu eigenlijk ?Fikkiezero wrote:Helaas wel.Svens0n wrote:Is er 1 van de 3 borden van Sanmax weg?
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
Celtic'85 wrote:Raar. Heb er 1 staan en nog steeds 2 in aanbieding. Zullen dus de laatste zijn zeker ? Moet ik deze dan nu pakken of hoe zit het nu eigenlijk ?Fikkiezero wrote:Helaas wel.Svens0n wrote:Is er 1 van de 3 borden van Sanmax weg?
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
ja dat kanJannick wrote:Is het mogelijk om wanneer je een zoekopdracht uitvoert ook de juiste pagina mee te krijgen? Dikwijls staat het antwoord hier, maar om 220 blz te doorbladeren....

links onder in het zoekvenster staat er
moet je berichten aanvinkenGeef resultaten weer als: BerichtenOnderwerpen