Ik zou wel een bericht op SP willen sturen maar we kunnen er al een uur of 3 niet op.. Dus bij deze weet je hetdavesels wrote:Ik ben pas ook nieuw sinds een week
Als iemand zich geroepen voelt om me wat te helpen in begin. Alvast bedankt.
Best kan je me een bericht op soccerproject sturen.
@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
thomas_indahouse
- Member of the Soccer Project Association
ik wil wel helpen...mettes99 wrote:Als iemand mij wat wilt helpen, die mag gerust een berichtje sturen want alles is toch nog nie helemaal duidelijk. Ge ziet dus maar.
Greetz mettes99
manager van Swimsuit Bandit
Zal je pm sturen
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
-
voetballistje
- Team Board Member
hey, ik ben wel al enkele weken bezig, maar ik zoek iemand op SP, of MSN, waarmee ik wat tips kan wisselen enzo, of nog andere dingen aan mag vragen..
Indien iemand geïnteresseerd is, om mij te helpe :
voetballistje@hotmail.com
Indien iemand geïnteresseerd is, om mij te helpe :
voetballistje@hotmail.com
Last edited by voetballistje on Tue Jan 16, 2007 9:02 pm, edited 1 time in total.
-
voetballistje
- Team Board Member
ik zoek een niet echt een mentor maar een soort soccervriend tips en tactics uitwisselen en praten bijvoorbeeld ja ik heb gewonnen 2-1 goh en hoe ebt gij gespeeld begrijp je
Oh Ja
Trunks_the_killer@hotmail.com
Of Manager: Kuiken
Of Ploeg: KRC KippenKop
Oh Ja
Im A Soccerproject Manager But Im In Division H.716
-
PiRLo
Ik heb je toegevoegdKuiken wrote:ik zoek een niet echt een mentor maar een soort soccervriend tips en tactics uitwisselen en praten bijvoorbeeld ja ik heb gewonnen 2-1 goh en hoe ebt gij gespeeld begrijp je
Oh Ja

ok thanksPiRLo wrote:Ik heb je toegevoegdKuiken wrote:ik zoek een niet echt een mentor maar een soort soccervriend tips en tactics uitwisselen en praten bijvoorbeeld ja ik heb gewonnen 2-1 goh en hoe ebt gij gespeeld begrijp je
Oh Ja
Im A Soccerproject Manager But Im In Division H.716
Re: mentor
heb je een PB gestuurdsenne wrote:Ik wil graag ook een (goede) mentor, kan iemand me helpen?
Ik ben hier nieuw sinds een paar dagen en ik kan echt wel wat hulp gebruiken want het is den eerstee keer dat ik zo een spel probeer...
Het enige wat ik tot hiertoe kan is staff aannemen, trainen, vriendenmatchke gespeeld
Eerste vragen: welke speler waar opstellen, gratis transfers (wat zijn normale prijzen?), hoe aan vriendschappelijke competitie deelnemen, beker en nog veel andere dingen...
Alvast bedankt,
dino_001
Het enige wat ik tot hiertoe kan is staff aannemen, trainen, vriendenmatchke gespeeld
Eerste vragen: welke speler waar opstellen, gratis transfers (wat zijn normale prijzen?), hoe aan vriendschappelijke competitie deelnemen, beker en nog veel andere dingen...
Alvast bedankt,
dino_001
-
AzAlKmAaR
ik heb je een bericht gestuurd op spdino_001 wrote:Ik ben hier nieuw sinds een paar dagen en ik kan echt wel wat hulp gebruiken want het is den eerstee keer dat ik zo een spel probeer...
Alvast bedankt,
dino_001