Je zal dan wss die ene die weg is staan hebbenCeltic'85 wrote:Raar. Heb er 1 staan en nog steeds 2 in aanbieding. Zullen dus de laatste zijn zeker ? Moet ik deze dan nu pakken of hoe zit het nu eigenlijk ?Fikkiezero wrote:Helaas wel.Svens0n wrote:Is er 1 van de 3 borden van Sanmax weg?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
Fikkiezero
- Member of the Soccer Project Association

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
teddybeertjess
- Assistant Manager
-
voetballistje
- Team Board Member
-
purple_white
-
voetballistje
- Team Board Member
-
AzAlKmAaR
Tuurlijk kan dat.. Ik heb er ook 1 in mijn team.. 85% en zat in mijn beginteam!rpg_gamer wrote:Kan een speler dat niet uit een jeugdcentrum komt ook 85 global klasse halen ?
Want vb mijn keeper Karel heeft op zijn hoofdskill al 94 gehaald. Als de rest ook allemaal hoge skills zijn kan hij mischien wel 85 worden.
een speler uit een jeugdcentrum is gewoon zeker 75% andere spelers kunnen ook minder zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze perse slechter zijnrpg_gamer wrote:Kan een speler dat niet uit een jeugdcentrum komt ook 85 global klasse halen ?
Want vb mijn keeper Karel heeft op zijn hoofdskill al 94 gehaald. Als de rest ook allemaal hoge skills zijn kan hij mischien wel 85 worden.
mooi voorbeeld was(dacht ik toch) Nico Zitka van FB2004, maar die speler bestaat niet meer