Divisie C
Moderator: Moderator
Troost u, gisteren vergeten mijn matchen in te stellen, 4 matchen met mijn A-ploeg gespeeld, alle spelers fitheid van 80 of minder... Vandaag de competitiewedstrijd moeten spelen met een mix van B- en C-spelers...Neorej wrote:Pijnlijk verlies, gisterenavond per ongelijk VR gespeeld met A-ploeg.
Gevolg: GK geblesseerd (andere geschorst) en fitheid serieus gedaald.
Gevolg ==> Verloren:(:(
5 punten achter nu
Kon ik nu maar weten hoe deze match geëindigd is...
-
- Member of the Soccer Project Association
Zo slecht was het niet.emeulea wrote:Troost u, gisteren vergeten mijn matchen in te stellen, 4 matchen met mijn A-ploeg gespeeld, alle spelers fitheid van 80 of minder... Vandaag de competitiewedstrijd moeten spelen met een mix van B- en C-spelers...Neorej wrote:Pijnlijk verlies, gisterenavond per ongelijk VR gespeeld met A-ploeg.
Gevolg: GK geblesseerd (andere geschorst) en fitheid serieus gedaald.
Gevolg ==> Verloren:(:(
5 punten achter nu
Kon ik nu maar weten hoe deze match geëindigd is...
dinsdag 29 augustus 2006 (04:14 CET)
FC DeLaNuit 0 - 1 F.C. Lith United
Roslar SV 3 - 2 Raiders
real montenegro 1 - 0 Nerealus
Genkboys 1 - 3 kvm
Jugglers 4 - 3 fc.boskamphoek
KRC Molleke 2 - 1 FK Liverpoolis
FC Kama 3 - 2 Green
Bąbelki 1 - 2 unirea iasi
Matchverslag
Roslar SV 3 - 2 Raiders
Kevin Gomis 1 - 0 4'
17' 1 - 1 Edson Brillant
Prince Schockaert 2 - 1 23'
Yves Defays 3 - 1 66'
75' 3 - 2 Alex Snelders
90% Stijl 100%
50% Agressie 70%
41% Verdediging 38%
40% Middenveld 38%
41% Aanval 38%

Merci Molleke voor het begrijpen van de hint
Ik had nog enigszins geluk dat het tegen de laatste in de stand was. Mijn ratings liggen maar liefst 12 punten lager dan normaal, tegen andere tegenstanders was ik geflest, peis ik. Nog een geluk bij een ongeluk, woensdag dus een tweede dag dat ik mijn A-ploeg kan laten rusten, dus donderdag zouden ze weer paraat moeten staan...

Ik had nog enigszins geluk dat het tegen de laatste in de stand was. Mijn ratings liggen maar liefst 12 punten lager dan normaal, tegen andere tegenstanders was ik geflest, peis ik. Nog een geluk bij een ongeluk, woensdag dus een tweede dag dat ik mijn A-ploeg kan laten rusten, dus donderdag zouden ze weer paraat moeten staan...
-
-
Tja, met een geblesseerde LF en niet fitte A-spelers lukt ook bij mij niet alles. Het zit niet echt mee dit seizoen moet ik zeggen. 2x vies de random tegen gehad, in de beker eruit door 2 rode kaarten. A-spelers daardoor niet fit; gevolg :
Verlies tegen Tongeren SK. We staan nog op plek 2, de terugronde is net begonnen dus nog niets aan 't handje. Maar we willen wel graag promoveren.
Verlies tegen Tongeren SK. We staan nog op plek 2, de terugronde is net begonnen dus nog niets aan 't handje. Maar we willen wel graag promoveren.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.