Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
-
- Member of the Soccer Project Association
Het maximum aantal spelers dat je kan hebben is 34+11spelers in 1 keer aantrekken. Nadien krijg je voortdurend jeugdspelers bij; dus zit er geen maximum op wat betreft het aantal spelers.yphsoccer wrote:vraagje, wat is het maximum aantal spelers in een team? En kan als je dat maximum bereikt hebt nog een jeugdspeler bijkomen?
Huidige divisie: C7
-
- Team Manager
ik heb ook weer een twa bijgeleerd.
Wordt lid van me website: http://groups.msn.com/ClubBruggeK-V-/
Team: Club Brugge forever
Seizoen 13: 2de in de divisie H.653.
-
Help! Ik kan niet meer reageren op het forum, mijn cursor gaat steeds terug naar het begin van het reply-venster, zodat ik als ik vb “help” typ, dit uitkom: “pleh”?? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (Ik heb dit in Word getypt en gekopieerd)

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Ofwel draait ge uw scherm om, of ge probeert uw toetsenbord omgekeerd te behandelen... Of ge kunt de kabel van uw toetsenbord er omgekeerd inknallen...Fikkiezero wrote:Help! Ik kan niet meer reageren op het forum, mijn cursor gaat steeds terug naar het begin van het reply-venster, zodat ik als ik vb “help” typ, dit uitkom: “pleh”?? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (Ik heb dit in Word getypt en gekopieerd)

Misschien kunt ge best uw pc herstarten

S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
-
zal ek s proberen, ik zit nu op de laptop van men broer en hier gaat alles perfectOscarCookie wrote:Ofwel draait ge uw scherm om, of ge probeert uw toetsenbord omgekeerd te behandelen... Of ge kunt de kabel van uw toetsenbord er omgekeerd inknallen...Fikkiezero wrote:Help! Ik kan niet meer reageren op het forum, mijn cursor gaat steeds terug naar het begin van het reply-venster, zodat ik als ik vb “help” typ, dit uitkom: “pleh”?? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (Ik heb dit in Word getypt en gekopieerd)
Misschien kunt ge best uw pc herstarten

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
- Team Manager
heb juist eens hekeken hoeveel prijzengeld je hebt als je eerste wordt hoeveel is dat in de divisie H? staat maar tot G.
-
-
- Team Manager
Dus 600000 eurokes? dat je de competitie H wint. Gow ik zit in H.653, krijg je dan ook dat geld?South Side Brugge wrote:600k voor de eersteBalabantje wrote:heb juist eens hekeken hoeveel prijzengeld je hebt als je eerste wordt hoeveel is dat in de divisie H? staat maar tot G.
-
jaBalabantje wrote:Dus 600000 eurokes? dat je de competitie H wint. Gow ik zit in H.653, krijg je dan ook dat geld?South Side Brugge wrote:600k voor de eersteBalabantje wrote:heb juist eens hekeken hoeveel prijzengeld je hebt als je eerste wordt hoeveel is dat in de divisie H? staat maar tot G.

R.I.P François
-
-
nee heb nog gene gekocht is een nieuw team dusjaSmiley wrote:je bent spfa dus het gaat tenzij je al een speler van hem hebt gekochtSouth Side Brugge wrote:Ik was aan het kijken bij een nieuw team en die heeft 3 spelers te koop en ik wil er 2 vankopen mag dat zonder gebanned te worden?

R.I.P François