Zonder eigenlijke keeper en met lagere TS dan maar thuis verliezen tegen de nr. 2. Maar nu heb ik de top wel gehad en komen m'n keepers straks terug uit blessure, dus ik hoop dat het donderdag tegen kennyanu beter gaat.
matt wrote:Zonder eigenlijke keeper en met lagere TS dan maar thuis verliezen tegen de nr. 2. Maar nu heb ik de top wel gehad en komen m'n keepers straks terug uit blessure, dus ik hoop dat het donderdag tegen kennyanu beter gaat.
wie gaat het halen voor promotie denk jij?buiten rossoneri uiteraard?
matt wrote:Zonder eigenlijke keeper en met lagere TS dan maar thuis verliezen tegen de nr. 2. Maar nu heb ik de top wel gehad en komen m'n keepers straks terug uit blessure, dus ik hoop dat het donderdag tegen kennyanu beter gaat.
Pruis, want die draait momenteel het regelmatigst.
Enkel en alleen omdat Fort boys mechelen het al een paar keer verbazingwekkend genoeg heeft laten afweten, die had nl. een superstart maar rond de overgang heen-terugronde was het plots minder.
Ik had in het begin van het seizoen eerder mechelen zien promoveren dan pruis, maar wie weet, het kan nog veranderen.
Pruis, want die draait momenteel het regelmatigst.
Enkel en alleen omdat Fort boys mechelen het al een paar keer verbazingwekkend genoeg heeft laten afweten, die had nl. een superstart maar rond de overgang heen-terugronde was het plots minder.
Ik had in het begin van het seizoen eerder mechelen zien promoveren dan pruis, maar wie weet, het kan nog veranderen.
In de periode van mijn afwezigheid heb ik (door geen richtlijnen meer te kunnen geven aan rpg) een paar matchen verloren. Maar niet erg , want ik deed toch niet meer mee. Wat ik win , dat laat ik natuurlijk niet liggen (onder andere Ts) , maar ik transfereer door en dergelijke. Maar STEL dat ik op plaats twee zou komen , dan laat ik mij afdalen om niet te promoveren.
Het is dus Rossonieri + Pruis/Fortboys Mechelen/Matt
Normaal stond ik al op 2 , want in mijn afwezigheid (ik herhaal , rpg voel u niet aangesproken , was mijn fout) verloor ik ondermeer tegen Kenny's. Wie ik zonder problemen aan moet kunnen normaal. Zeker nu , want heeft veel geblesseerden en geschorsten.