Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

maandag hebben we gewonnen met 3-2 tegen de n°9 :P
vandaag was het 1-0 verlies tegen de n°4.

dat verlies vind ik op zich niet zo erg, maar we missen wel 3 hele goeie spelers voor het rechtstreekse duel met de n°6 :(

heuglijk nieuws komt er van onze transfer.
gisteren haalden we een kanjer van een speler binnen :!:

een heele mooie rf (Tomasz Evans), 20 jaar jong.
agressie 12%, hidden skill 92%
en bp van 67 :)

en dit allemaal voor een heeel schappelijk prijsje van 3M :D
deze knaap wordt volgend seizoen de opvolger van onze versleten zvonko 8)

hoe deze speler precies tot bij ons is geraakt, moet je maar eens lezen op onze site :P
http://www.freewebs.com/kvksp/royalfc.htm

ik kan je wel al verklappen dat het ni simpel is om te onderhandelen met een tsjech die nauwelijks engels verstaat :lol:

ook is er een nieuwe LM jeugdspeler toegekomen. perfect, want nu moeten we zelf geen meer zoeken op de TL :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Triple-M

Post by Triple-M »

Heb me neergelegd bij een lage klassering in D.23 en eventueel zelfs degradatie.Dit seizoen teveel blessures en schorsingen, maar ja...
Misschien kan ik nog op een 8ste plaats eindigen. Maar met alle uitgaande spelers zal dat wel niet!!

1 5 PIOTTE F.C. 55
2 ducaboys 46
3 el cabezon 43
4 Stelutza 39
5 magic team 37
6 FC Hunters 36
7 Lennywise FC 33
8 Lions 29
9 fc THE BEST!! 28
10 Achilles 27

--------------------------------------------------------------------------------

11 Fc de sterrekes 25
12 Gantoise 21
13 Killer instinct 20
14 SQUADRON 19
15 Racing Genk VV 16
16 FC Team 15637 0
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Het is niet waar, hé. Verdoemme !
Stond mooi 3e, had zelfs uitzicht op mss meer, maar voor de tweede maal dit seizoen nekken blessures mij. Eerst drie CB's, nu 2 RB op amper een dag. Mijn A en B RB dan nog. Hun fitheid was nochtans 100%. Blessure tijdens training. Pffft. Moet nu 5 dagen met 1 RB, die al 2 gele kaarten staan heeft. Ik moet er geen tekening bijmaken zekers ?
Momenteel in C.7
Celtic 85
Agustina
Team Manager

Post by Agustina »

Celtic'85 wrote:Het is niet waar, hé. Verdoemme !
Stond mooi 3e, had zelfs uitzicht op mss meer, maar voor de tweede maal dit seizoen nekken blessures mij. Eerst drie CB's, nu 2 RB op amper een dag. Mijn A en B RB dan nog. Hun fitheid was nochtans 100%. Blessure tijdens training. Pffft. Moet nu 5 dagen met 1 RB, die al 2 gele kaarten staan heeft. Ik moet er geen tekening bijmaken zekers ?
Tegenvaller voor onze match van morgen dan...
Het zal spannend worden.. Ik heb thuisvoordeel.. maar jouw spelers zitten met 100moraal/100fitheid, en mijn niet.. Jammer van je RB's..
Succes morgen!
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Morgenochtend kan nog meevallen, daarna begint het puzzelen. :roll:
't Zal toch nog spannend worden morgenochtend :wink:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Den Uier

Post by Den Uier »

Celtic'85 wrote:Het is niet waar, hé. Verdoemme !

Pfff hier begint het ook al. 3 gekwetsten op 2 dagen. Er was er net eentje gekwetst geweest met een gebroken enkel en geen 3 dagen later is hij weer gekwetst met een gebroken teen :x Ik laat ze nooit spelen voor ze terug 100% fit zijn. Al mijn spelers waren tussen de 95 en 100% fit en toch moet het nog komen dat gekwetst zijn :evil: Opmerkelijk is dat als er eentje gekwetst is er meestal nog een aantal volgen !
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Yep, vanmorgen A LB derbij voor 5 dagen. Mijn verdediging naar de vaantjes. Fitheid 100%. Da's de derde met 100% die uitvalt. Waar is de logica ?
2-2 gelijkgespeeld bij Agustina. Dubbel gevoel : blij met het punt, maar zonder blessures had ik gewonnen, want agressiever kunnen spelen. RB zoals verwacht geschorst voor morgen. Heb geen RB voor morgen. :roll:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Triple-M

Post by Triple-M »

Succes dan morgen!!

Speel zelf morgen een hele belangrijke wedstrijd. Uit tegen de nummer 13, als ik die verlies kom ik waarschijnlijk niet onder de degradatie uit!!

Heb gelukkig maar 2 blessures en geen schorsingen!!

Greetzz Triple-M

PS: zoek je nog een leuke speler, kijk dan ff bij mijn team. Ik heb op het moment een goede uitverkoop namelijk!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag een thuisoverwinning behaald van 3-2 tegen SFC Salkaus... ! Verdiende zege denk ik wel. Morgen uit tegen Gerby Devils wat nogal een vrij sterke ploeg is. Aangezien zijn TS niet optimaal is maak ik wel kans om min. 1 punt binnen te halen. We zitten momenteel met 2 geschorsten, 3 gekwetsten en 2 onfitte spelers. Dat komt ons dus zeer slecht uit !
Morgen staat er een Ligawedstrijd en 4 vrb wedstrijden en het zijn alle 4 belangrijke wedstrijden !!! Hoe we het gaat aanpakken ? Geen idee en hopelijk komen er geen gekwetsten bij want dat is momenteel nog men enige zorg ! :x :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
peterv
Team Board Member

Post by peterv »

Den Uier wrote:Vandaag een thuisoverwinning behaald van 3-2 tegen SFC Salkaus... ! Verdiende zege denk ik wel. Morgen uit tegen Gerby Devils wat nogal een vrij sterke ploeg is. Aangezien zijn TS niet optimaal is maak ik wel kans om min. 1 punt binnen te halen. We zitten momenteel met 2 geschorsten, 3 gekwetsten en 2 onfitte spelers. Dat komt ons dus zeer slecht uit !
Morgen staat er een Ligawedstrijd en 4 vrb wedstrijden en het zijn alle 4 belangrijke wedstrijden !!! Hoe we het gaat aanpakken ? Geen idee en hopelijk komen er geen gekwetsten bij want dat is momenteel nog men enige zorg ! :x :wink:
Troost je
ik was full strenght en nog verlies ik met 1-0... Ik begin aan volgend seizoen!
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
De Meest Onderschatte
Team President

Post by De Meest Onderschatte »

2-1 gewonnen met linieratings van 131 :D
promotie mag ik uit mn hoofd houden zo langzamerhand...

1 Cercle Brugge 54
2 pannaboys 50
3 De Harde Kern 50
4 am digi ste.. 46
5 Elettro FC 42
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
Q
Team President

Post by Q »

De Meest Onderschatte wrote:2-1 gewonnen met linieratings van 131 :D
promotie mag ik uit mn hoofd houden zo langzamerhand...

1 Cercle Brugge 54
2 pannaboys 50
3 De Harde Kern 50
4 am digi ste.. 46
5 Elettro FC 42
idd, ik heb met 7-0 gewonnen van het pc teampje, morgen weer een pc team, zo haal ik de nr2 met het aantal doelpunten mssn nog wel in...maar tja daar heb ik niet veel aan als ik er ook veel tegen krijg..
Image
Image
PiRLo

Post by PiRLo »

1-0 verlies, vrij kloten, ik verlies door men TS een 10 matchen, telkens maar dan ook echt altijd met 1 goal verschil.. Ik vraag me stilaan meer af hoe fel die TS en in welke mate die je ratings beinvloeden.
Image
el stino

Post by el stino »

super. 3-2 winst tegen rechtstreekse concurrent en we nemen hiermee terug de 6e plaats over 8)
morgen tegen de n°2, maar we hebben er een redelijk goed oog in om mssn te stunten :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
De Meest Onderschatte
Team President

Post by De Meest Onderschatte »

morgen een loodzware uitmatch tegen aKa fc
weliswaar staan ze 11e, maar thuis hebben ze dit seizoen nog maar 1x (!!) verloren
ze versloegen thuis zelfs de nummer 3 en hielden de nr.1 op een gelijkspel
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”