de meeste die uitgeschakeld zijn,Veg wrote:Uit B3 zitten nog maar 6 teams in de beker. Uit de A reeks doen er ook nog maar 7 teams mee. Van B1 zijn er nog 8 en van B2 ook 8.
speelden met hun B team in de beker
Moderator: Moderator
Met welk team denk je dat ik in de beker speelJOY wrote:de meeste die uitgeschakeld zijn,Veg wrote:Uit B3 zitten nog maar 6 teams in de beker. Uit de A reeks doen er ook nog maar 7 teams mee. Van B1 zijn er nog 8 en van B2 ook 8.
speelden met hun B team in de beker
Jammer genoeg moeten we vermelden dat de CB door onze strot is geduwd!! Hij is verkocht aan een ander, ook al had ik een deal met de manager! Later bleek dat krcgenk ook een deal had met de manager!! Een zwaar onbetrouwbare manager dus!!leendert wrote:Jawel, jawel..... we kwamen op voorsprong!! Niet te geloven he!!
We hebben nu 2 spelers op het oog die we heeeeel erg graag binnen willen halen!! Ik hoop dat het lukt en hoop ze binnenkort te kunnen presenteren!!
Greetz Leendert
Jaaa, ik laat het zo joh!! Alsik nu ineens mijn beste team opstel krijg ik te horen dat ik oneerlijk ben en dergelijke!!! Ik weet ook dat men eenhekel heeft aan een team dat zo onderaan bungelt en voor niets meedoet!! Maar ik had dit ECHT nodig hoor!! Mijn team begint al een beetje vorm te krijgen....JOY wrote:........Divisie B 3.............
HS ZUYD - De Zoeloe's...0-7
De Zoeloe's hadden dinsdag de 22 jarige LF Sillah verkocht,
als er 5 LF's zijn en als je een LF topschutter
als Thadee Ba in de rangen hebt,
kunt ge u dat permiteren.
Het verlies aan teamspirit werd onmiddellijk
door de bekerwinst terug goed gemaakt.
HS Zuyd daarentegen heeft nog een jeugdige LB bijgekocht,
en zal waarschijnlijk niet meer van de laatste plaats weggeraken.
Het was dus de eerste tegen de laatste
De Zoeloe's blijven aan de leiding na hun 0-7 overwinning
ik begrijp je perfectleendert wrote:Jaaa, ik laat het zo joh!! Alsik nu ineens mijn beste team opstel krijg ik te horen dat ik oneerlijk ben en dergelijke!!! Ik weet ook dat men eenhekel heeft aan een team dat zo onderaan bungelt en voor niets meedoet!! Maar ik had dit ECHT nodig hoor!! Mijn team begint al een beetje vorm te krijgen....JOY wrote:........Divisie B 3.............
HS ZUYD - De Zoeloe's...0-7
De Zoeloe's hadden dinsdag de 22 jarige LF Sillah verkocht,
als er 5 LF's zijn en als je een LF topschutter
als Thadee Ba in de rangen hebt,
kunt ge u dat permiteren.
Het verlies aan teamspirit werd onmiddellijk
door de bekerwinst terug goed gemaakt.
HS Zuyd daarentegen heeft nog een jeugdige LB bijgekocht,
en zal waarschijnlijk niet meer van de laatste plaats weggeraken.
Het was dus de eerste tegen de laatste
De Zoeloe's blijven aan de leiding na hun 0-7 overwinning
Vanavond of morgen presenteren we een nieuwe verdediger!! Hij past erg goed in ons team!!!
bizar dat je niet vermeldt dat ik met een B ploeg en ultra-deffensief speeldeJOY wrote: fb2004 - Nike Itegem Football Club ...1-0
Nog twee grootheden tegenover elkaar,
FB2004 zal zijn verloren plaats in de A wel terug willen,
Nike Itegem kijkt al uit naar volgend seizoen
om dan een kans op promotie te wagen .
FB2004 moest deze topper zonder LF en RF , Yi en Zanzan ,
op het middenveld ontbrak CM Zane , allemaal een schorsingsdag.
Itegem had nog 85% teamspirit over ,na de verkoop en recente aankopen,
en dat was duidelijk te weinig. FB2004 had aan 1 doelpunt genoeg
om de punten thuis te houden en nestelt zich op een 4de plaats
in het spoor van de top 3.
Met nog enkele rechtstreekse ontmoetingen
tegen de hoger geplaatsten ziet het er niet slecht uit
Yessssss, 3-2 gewonnen! Dit brengt ons op een 10e plaats, voor de eerste keer dit seizoen zitten we boven het rode streepje! Hoera!!bLo0dHuNt3r wrote:Weeeeeeeeeeeeeeeeeee'rrrrrrrrrrrrrrrre back!!en hoe! Na de tegenvallende heenronde hebben we ons al heel sterk herpakt, wat getuigt in een zeer sterke 16 op 18. (Winst o.a. tegen AS Vlalex en .fl!pm0d3.sQuad) We hebben weer zicht op een verlengd verblijf in de 2e divisie. Morgen moet er gewoon gewonnen worden dan Godsheide VV, dan komen we uit de rode zone!
Seefhoek vooruit!!!!
zelfs jij maakt nog kans om te promoverenGuardian wrote:Wat blijft het spannendin B2 !!!!!
Zowel positie 1, 2 als 3 hebben verloren... hierdoor wordt het enkel spannender in B-2 en is alles nog mogelijk
Klassement
- 1 AS Vlalex 44
2 Nespereira 44
3 ReesingGenk 44
4 .fl!pm0d3.s.. 42
5 FC Wageningen 40
6 FC Mira 38
7 The Guardians 38
8 Since 1903 37
9 Theuwizz' FC 37
10 team#SoaD 35
11 GodsheideVV 33
12 Krc top 5 31
13 OPA F.C. 24
14 CA Metropol..
16 15 Gaan-Met_Di.. 4
16 Ketoak 4
Vandaag, in tegenstelling ti gisteren, wel met onze A cf gespeeld.
We waren 9 beter dan opa fc en zodoende met 2-1 gewonnen