Suptop in D is wat overdreven denk ik.. Misschien in een makkelijke reeks.. Maar in mijn reeks zul je niet met de bovenste ploegen kunnen meedraaien..vincent wrote:Vorig seizoen nog in G en nu eerste en grote kans op promotie naar E.
Kan met dit team. :d
65.81 in de subtop van D.
Dus ga gelijk door E heen naar D.
Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Reeks waar ik heen zou gaan denk ik ook niet, maar maakt niet uit.AzAlKmAaR wrote:Suptop in D is wat overdreven denk ik.. Misschien in een makkelijke reeks.. Maar in mijn reeks zul je niet met de bovenste ploegen kunnen meedraaien..vincent wrote:Vorig seizoen nog in G en nu eerste en grote kans op promotie naar E.
Dan gelijk door naar D en weer afzakken naar E.
En versterking halen.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
Net zoals ik dusvincent wrote:Reeks waar ik heen zou gaan denk ik ook niet, maar maakt niet uit.AzAlKmAaR wrote:Suptop in D is wat overdreven denk ik.. Misschien in een makkelijke reeks.. Maar in mijn reeks zul je niet met de bovenste ploegen kunnen meedraaien..vincent wrote:Vorig seizoen nog in G en nu eerste en grote kans op promotie naar E.
Dan gelijk door naar D en weer afzakken naar E.
En versterking halen.

De competitie blijft spannend, punten laten liggen wordt direkt afgestraft. Zo heeft FC TomaTe de aansluiting aan The Squadra verloren door de gaan verliezen bij FC Lolkoek (bij ons dus
) met 3-1 .
The Squadra heeft dan weer wel de 3de plaats van Fc Tomate steviger gemaakt door te gaan winnen bij de 4de uit de competitie, -canibAls-team-.
Bij de topscoorders ook nog geen verandering al zijn we nu met 2 topscoorders maar dan kan natuurlijk ook vaak veranderen.
Wij verstevige onze eerste plaats en staan dus nog steeds 6 punten los

The Squadra heeft dan weer wel de 3de plaats van Fc Tomate steviger gemaakt door te gaan winnen bij de 4de uit de competitie, -canibAls-team-.
Bij de topscoorders ook nog geen verandering al zijn we nu met 2 topscoorders maar dan kan natuurlijk ook vaak veranderen.
Wij verstevige onze eerste plaats en staan dus nog steeds 6 punten los
Eindelijk bezig met mijn eerte goed seizoen. Ineens alles binnen halen dus, de beker zal voor later zijn denk ik :{
Vandaag weer gewonnen en sta nog altijd eerste met het maximum van de punten. Ik heb 66 op 66, 104 goals voor, 16 tegen en twee van mijn spelers staan 1ste en 2de in de topschutterslijst. De tweede in de stand heeft maar 2 keer punten laten liggen (2 keer verloren tegen mij), maar ik denk wel dat de promotie al zeker is, en er moet ook al heel wat gebeuren moest ik de titel nog willen mislopen.

Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19
-
-
Met nog 3 wedstrijden te gaan mag ik mij nu al kampioen nemen, heb geen enkele wedstrijd verloren dit seizoen, 1 gelijk gespeeld en moet uit de 3 wedstrijden maar 2 punten halen. De laatste speeldag moeten we aantreden tegen de voorlaatste in de competitie.
Waarschijnlijk gaan mijn spelers nog aan het vieren zijn van de speeldag ervoor dat ik die wedstrijd ga spelen met een rare opstelling denk ik
Waarschijnlijk gaan mijn spelers nog aan het vieren zijn van de speeldag ervoor dat ik die wedstrijd ga spelen met een rare opstelling denk ik

Eindelijk bezig met mijn eerte goed seizoen. Ineens alles binnen halen dus, de beker zal voor later zijn denk ik :{
Ik sta 1ste in G511 met het maximum van de punten. Ik heb 9 punten voor op de 2de in de stand met nog 3 matchen te spelen en ik heb een véél beter doelsaldo. Dus behalve als ik 3 keer verlies met 10-0 ofzo, ben ik eigenlijk al kampioen! Maar kom, maandag hebben we waarschijnlijk 100% zekerheid!

Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19