Moderator: Moderator
A-team met een B-LB gaan er vol in kletsen ondanks 77 % teamspirit!!! We zien het wel.. Een puntje zou mooi zijn, als Visserke nu wint van Buffaloblues en wij dinsdag winnen van FC Team 1911, komen we alweer iets dichterbij. Hopelijk is het nog niet te laat. Darklords kunnen we hebben..visserke wrote:Moest Lobert maandag zijn C-team opstellen; zou ik al héél wat geruster zijn![]()
je moet nog naar mij ook,lobert wrote:A-team met een B-LB gaan er vol in kletsen ondanks 77 % teamspirit!!! We zien het wel.. Een puntje zou mooi zijn, als Visserke nu wint van Buffaloblues en wij dinsdag winnen van FC Team 1911, komen we alweer iets dichterbij. Hopelijk is het nog niet te laat. Darklords kunnen we hebben..visserke wrote:Moest Lobert maandag zijn C-team opstellen; zou ik al héél wat geruster zijn![]()
Risico genomen om met 3 B-spelers te spelen; om zo schorsingen tegen BuffaloBlues te vermijden.lobert wrote:0-0 tegen Visserke. Ik was 2 % slechter dus ik mag tevreden zijn. We staan nu 5e met 8 punten achterstand op Buffaloblues. In een laatste noodspurt hopen we het alsnog te redden naar B.
Ok 6/6 dus voor u.matt wrote:'t Zijn de twee Fc teams voor mij morgen en overmorgen, vandaar![]()
Bradipo is idd een makkelijke kaart, al kan je het nog spannend maken met die TS.