het word spannend in D.26 voor de 2e plaats!
gister stond ik nog 2e en nu opeens 4e
1 Cercle Brugge 64
2 pannaboys 60
3 De Harde Kern 59 4 am digi ste.. 59
al denk ik dat cercle brugge en de harde kern samenspelen, de harde kern verslaat cercle uit met 1-4 omdat cercle zn slegtse ploeg opstelde
als je het zo wilt bereiken..zielig
De Meest Onderschatte wrote:het word spannend in D.26 voor de 2e plaats!
1 Cercle Brugge 64
2 pannaboys 60
al denk ik dat cercle brugge en de harde kern samenspelen, de harde kern verslaat cercle uit met 1-4 omdat cercle zn slegtse ploeg opstelde
Dat is ook niet mooi als ze het zo moesten spelen. Ik denk in mijn competitie het mijne ervan, maar dat is dus geen excuses. Ik hoop hun te kloppen en dat is dan mijn revanche
Den Uier wrote:Deze morgen 1-0 verloren. De nr. 2 laat daar ook een steekje vallen en dat komt ons goed uit. Maandag moeten we weer op verplaatsing tegen een zeer sterk Les Valous. We hebben dan ook nog 2 geschorsten op staan Dus weer een verlies zou me niet verbazen. Als we daarna de twee wedstrijdn wat nog overblijven kunnen winnen ?! Hebben we promotie beet ! Het is daar reuzespannend in D.24 Maar zo zal het niet verlopen. Ik heb nu al 7 A spelers op staan met twee gele kaarten en daardoor zal ik promotie weeral mislopen !
Ik zal jullie eens de eindstand van onze leuke divisie voorspellen:
1. FcPee olé olé 70
2. Benne3800 68
3. AS BARI 67
Neenee, ik zal je eens de eindstand voorspellen...
AS Bari gaat ondanks de faalangst toch nog een perfect parcours rijden
Dat betekent ook winst tegen Bene3800 en dat zouden wij natuurlijk fantastisch vinden. KOMAAAAAAAAAAAN UIERRRRRRRRR!!!!
1. AS Bari
2. Fc Pee
.....
En dan
6. Winkel Sport
ondanks de ongeslagen thuisstatus tegen Fc Pee, nog nooit voor Fc Pee geëindigd. Eat this crazy hairs....
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8
De Meest Onderschatte wrote:het word spannend in D.26 voor de 2e plaats!
1 Cercle Brugge 64
2 pannaboys 60
kweenie of Cercle wil het gewoon spannend houden...want anders is het wel flauw...
maandag tegen jouw en ik benieuwd, 1 voordeel voor jouw, mis 3 basisspelers duzz dikke kans dat jij ook weer wint..
Den Uier wrote:Dat is ook niet mooi als ze het zo moesten spelen. Ik denk in mijn competitie het mijne ervan, maar dat is dus geen excuses. Ik hoop hun te kloppen en dat is dan mijn revanche
Q wrote:maandag tegen jouw en ik benieuwd, 1 voordeel voor jouw, mis 3 basisspelers duzz dikke kans dat jij ook weer wint..
ik denk er anders over
ik heb zondag 3 vrB''s, dus in ieder geval met 100% en 100% fitheid zullen mijn spelers niet aan de wedstrijd beginnen
+ je hebt de thuisvoordeel
+ de scheids heeft 74% agressie, en mijn LB, CB en mijn CM staan erom bekend om wat kaarten te pakken, vooral de kaart die rood kleurt
Q wrote:maandag tegen jouw en ik benieuwd, 1 voordeel voor jouw, mis 3 basisspelers duzz dikke kans dat jij ook weer wint..
ik denk er anders over
ik heb zondag 3 vrB''s, dus in ieder geval met 100% en 100% fitheid zullen mijn spelers niet aan de wedstrijd beginnen
+ je hebt de thuisvoordeel
+ de scheids heeft 74% agressie, en mijn LB, CB en mijn CM staan erom bekend om wat kaarten te pakken, vooral de kaart die rood kleurt
maarja, we zien wel
moet je eens voor de grap kijken naar mn: LB, RB, LM die zijn boven de 50 aan agressie, maar ja mn 3 spelers die er uit liggen zijn ook 3 spelers die super vaak rode kaarten hebben, kijk maar naar het aantal kaarten van die 3.
Den Uier wrote:Deze morgen 1-0 verloren. De nr. 2 laat daar ook een steekje vallen en dat komt ons goed uit. Maandag moeten we weer op verplaatsing tegen een zeer sterk Les Valous. We hebben dan ook nog 2 geschorsten op staan Dus weer een verlies zou me niet verbazen. Als we daarna de twee wedstrijdn wat nog overblijven kunnen winnen ?! Hebben we promotie beet ! Het is daar reuzespannend in D.24 Maar zo zal het niet verlopen. Ik heb nu al 7 A spelers op staan met twee gele kaarten en daardoor zal ik promotie weeral mislopen !
Ik zal jullie eens de eindstand van onze leuke divisie voorspellen:
1. FcPee olé olé 70
2. Benne3800 68
3. AS BARI 67
Neenee, ik zal je eens de eindstand voorspellen...
AS Bari gaat ondanks de faalangst toch nog een perfect parcours rijden
Dat betekent ook winst tegen Bene3800 en dat zouden wij natuurlijk fantastisch vinden. KOMAAAAAAAAAAAN UIERRRRRRRRR!!!!
1. AS Bari
2. Fc Pee
.....
En dan
6. Winkel Sport
ondanks de ongeslagen thuisstatus tegen Fc Pee, nog nooit voor Fc Pee geëindigd. Eat this crazy hairs....
Deze morgen werd het 1-1 tegen Les Valous. In principe een goede uitslag. We zijn blij niet verloren te hebben en dat maken onze slaagkansen voor promotie een stuk realistischer. Morgen tegen de nr.3 Benne3800. We missen 3 A spelers en we hopen toch iets of moois te laten zien. Als we daar tegen winnen is promotie een feit en gaan we naar de C.8.
D.24
1 AS BARI 64
2 FcPee olé o.. 64
3 Benne3800 61
4 Les Valous 60
5 FC SGS 59
6 winkel spor.. 48
7 Ossmi 43
8 Gamebookers 42
9 SFC Salkaus.. 41
10 SC Les Bordes 40
11 Gerby's Devils 36
12 Godsheide VV 30
13 Team.Godlike 17
14 Juvenus 14
15 FC Team 15956 11
16 F.C. Daf 10
onze terugronde kan al niet meer stuk. we komen terug tot op 1ptn van een 5e plaats en 2ptn van een 4e plaats. morgen wordt nog een moeilijke match tegen n°2 ...
Den Uier wrote:Deze morgen werd het 1-1 tegen Les Valous. In principe een goede uitslag. We zijn blij niet verloren te hebben en dat maken onze slaagkansen voor promotie een stuk realistischer. Morgen tegen de nr.3 Benne3800. We missen 3 A spelers en we hopen toch iets of moois te laten zien. Als we daar tegen winnen is promotie een feit en gaan we naar de C.8.
D.24
1 AS BARI 64
2 FcPee olé o.. 64
3 Benne3800 61
4 Les Valous 60
5 FC SGS 59
6 winkel spor.. 48
7 Ossmi 43
8 Gamebookers 42
9 SFC Salkaus.. 41
10 SC Les Bordes 40
11 Gerby's Devils 36
12 Godsheide VV 30
13 Team.Godlike 17
14 Juvenus 14
15 FC Team 15956 11
16 F.C. Daf 10
Ik heb gewonnen, dus een mens moet in principe content zijn.
Alleen... ik loop met 3 geschorsten en 2 geblesseerden... dus morgen écht niet al te veel kans tegen het toch stevige Gerby's Devils....SHIT!!
Uier, PLEASE geef Benne er van langs zodat ik mij een misstap kan veroorloven, anders wordt het héééél krap vrees ek....
Fc Pee olé olé
-----------------------
S7: startseason: 6 in G.624
S8: 1 in G.624
S9: 1 in F.208
S10: 3 in E.70
S11: 3 in E.70
S12: 1 in E.70
S13: 2 in D.24
S14: ? in C.8