Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sanex
Member of the Soccer Project Association

Post by sanex »

Na de telleurstellende 8ste plaats is er een inspanning geleverd.

RB Louis Gregoiré kwam ons voor 16 miljoen versterken.

Waarschijnlijk zal dit wel de enige transfer zijn vermits we ipv 750k,7.5 miljoen tekenbonus gaven om het contract van Van Hoeylandt te verlengen
mr charlie

Post by mr charlie »

sanex wrote:Na de telleurstellende 8ste plaats is er een inspanning geleverd.

Waarschijnlijk zal dit wel de enige transfer zijn vermits we ipv 750k,7.5 miljoen tekenbonus gaven om het contract van Van Hoeylandt te verlengen
Verdoeme dat moet zeer doen :cry:
Hoop dat hij het waard is uw "goudhaantje"
Heb ooit eens 2milj in plaats van 200k gegeven toen ik in F zat en uit kolère die peet ontslaan! :twisted:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
sanex

Post by sanex »

ja hij haalt bij 100 moraal normaal aan 87%.Maar die tekenbonus was gewoon voor het verlengen van het contract van een andere speler
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Ik speel in C5 en net niet kunnen promoveren in mijn eerste seizoen in C. Ik had nochtans evenveel punten als de 2de in rangschikking, het beste doelsaldo in C5; de beste topschutter van C5 en geen enkele wedstrijd verloren in heel het seizoen. Maar ik heb spijtig genoeg teveel gelijkgespeeld. En voor volgend seizoen denk ik niet dat ik weer zo goed kan doen dan dit seizoen. Een gemiste kans op promotie dus.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Svens0n

Post by Svens0n »

Lord Vegeta wrote:Ik speel in C5 en net niet kunnen promoveren in mijn eerste seizoen in C. Ik had nochtans evenveel punten als de 2de in rangschikking, het beste doelsaldo in C5; de beste topschutter van C5 en geen enkele wedstrijd verloren in heel het seizoen. Maar ik heb spijtig genoeg teveel gelijkgespeeld. En voor volgend seizoen denk ik niet dat ik weer zo goed kan doen dan dit seizoen. Een gemiste kans op promotie dus.
Idem, ook net promotie misgelopen in mijn eerste jaar in C op de laatste speeldag. Eindig nu op 2 puntjes van de 2e.
racingboj

Post by racingboj »

Lord Vegeta wrote:Ik speel in C5 en net niet kunnen promoveren in mijn eerste seizoen in C. Ik had nochtans evenveel punten als de 2de in rangschikking, het beste doelsaldo in C5; de beste topschutter van C5 en geen enkele wedstrijd verloren in heel het seizoen. Maar ik heb spijtig genoeg teveel gelijkgespeeld. En voor volgend seizoen denk ik niet dat ik weer zo goed kan doen dan dit seizoen. Een gemiste kans op promotie dus.
Hola , toch iemand van mij reeks op het forum!! Ik denk dat ik ook wel een grote kans had om te promoveren, maar door dikke pech en doordat ik op vakantie ging, is het helemaal misgelopen. Maar misschien lukt het volgend seizoen voor u :wink: , want uw ploeg is eigenlijk wel beter dan mijn. Nog veel succes in het komende seizoen!
Den Uier

Post by Den Uier »

mr charlie wrote:

Heb ooit eens 2milj in plaats van 200k gegeven toen ik in F zat en uit kolère die peet ontslaan! :twisted:

Ik heb nog nooit iemand een tekenbonus gegeven ! Wat is e voordeel dan ermee ? Je bent weer een hoop geld kwijt ! :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
el stino

Post by el stino »

Den Uier wrote:
mr charlie wrote:

Ik heb nog nooit iemand een tekenbonus gegeven ! Wat is e voordeel dan ermee ? Je bent weer een hoop geld kwijt ! :wink:
je kan het loon verlagen door een goeie tekenbonuw te geven :wink:

maar 7,5M tekenbonus :o nog ff sparen :lol:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

volgens mij gaat het volgende seizoen in C5 een pak zwaarder worden; want Godscheide VV, Opa FC; Ca Metropolitano zullen ongetwijfeld zo snel mogelijk terug willen promoveren naar B
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
sanex

Post by sanex »

Lord Vegeta wrote:volgens mij gaat het volgende seizoen in C5 een pak zwaarder worden; want Godscheide VV, Opa FC; Ca Metropolitano zullen ongetwijfeld zo snel mogelijk terug willen promoveren naar B
Metropolitana gaat naar C4 als ik mij niet vergis
Guardian

Post by Guardian »

sanex, wanneer gade gij eens promoveren :D

this al lang geleden da we in dezelfde devisie zaten :wink:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
sanex

Post by sanex »

Guardian wrote:sanex, wanneer gade gij eens promoveren :D

Ik heb me voorgenome om dees seizoen voor promotie te gaan ma ik weet niet oft zal lukke
racingboj

Post by racingboj »

Lord Vegeta wrote:volgens mij gaat het volgende seizoen in C5 een pak zwaarder worden; want Godscheide VV, Opa FC; Ca Metropolitano zullen ongetwijfeld zo snel mogelijk terug willen promoveren naar B
Enkel Godsheide VV en Ketoak komen uit B2 naar C5 als ik me niet vergis. En dan de eerste 2 uit D13,D14 en D15 dacht ik.
mr charlie

Post by mr charlie »

sanex wrote:
Guardian wrote:sanex, wanneer gade gij eens promoveren :D

Ik heb me voorgenome om dees seizoen voor promotie te gaan ma ik weet niet oft zal lukke
succes ermee,

het zal weer overal knokken worden,
alle ploegen die vb in C9 erbij komen zijn van top-kwaliteit
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Smoje

Post by Smoje »

Kon nog een jeugdspeler CB binnenhalen met vs 91% , voor 1.100.000. Maar heb besloten het niet te doen , dom van mij misschien , maar TS moet nu echt weer stijgen , 41% (min de 10% aan begin seizoen).... Had 51% moeten hebben ,maar door een flater met ontslagen spelers (waar al 1 euro op geboden was , ben ik niet alleen het geld kwijt van de dagen dat hij er nog kon opstaan , maar ook de 10%).
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”