In het echte leven is da toch ook da de spelers met vakantie geweest zijn en dan een tijd elkaar niet meer gezien hebben en ze dus aan elkaars spel moeten aanpassen. Dus is niets abnormaals aan volgens mij.
kachtemnaorke wrote:bwao das geen waar éé,ik vind alsje dezelfde kern behoud en geen transfers doet tijdens het tussenenseizoen dan moet er geen worden afgetrokken
vind ik dus ook, spelers lijken mij meer gemotiveerd bij een seizoenstart dan gedemotiveerd, niet???
thomasnachtergaele wrote:ik zou een speler met 76% klasse en 29% moraal willen kopen
nu wil ik weten hoeveel hij heeft met volle moraal. Hoe kan ik dat te weten komen?
yanniske wrote:hoe kun je het snelst 500K bijeenkrijgen?
* Geluk hebben met reclameborden (ok)
* Een degelijke speler verkopen van je team (of iemand pas uit jeugdcentrum) bennek aan het doen, een jeugd-sw voor 450.000 directe acceptatie, niemand bied
Ik speel mijn volgende wedstrijd met een 5-3-2 en dus met twee centrale spitsen. Maakt dat nu uit of ik de linksvoetige op links of rechts zet?
P.S. Dit forum is echt wel super, ik heb al tientallen paginas gelezen en er enorm veel van opgestoken (ik heb er zelfs mijn debuutmatch in de competitie mee gewonnen). Maar het zou toch handig zijn al dit vraagjestopic wat in blokjes gesplitst werd. Zelfs gewoon per maand (vraagjes september, vraagjes oktober, ...) zou al handig zijn, want nu moet ik eindeloos klikken om tot de paginas te komen die ik nog niet gelezen heb.