@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
wie wil mentor worden van volgende ploegen?
- Euroboys (manager: johnb) reeks G558, ale, zat in reeks G558 maar gaat nu over naar F....???
- Shauniteam (manager: shauni) reeks H1926.
Ik zet dit even op het forum omdat zij niet geregistreerd raken.
Stuur dus je kandidatuur rechtstreeks naar deze managers.
Grz
- Euroboys (manager: johnb) reeks G558, ale, zat in reeks G558 maar gaat nu over naar F....???
- Shauniteam (manager: shauni) reeks H1926.
Ik zet dit even op het forum omdat zij niet geregistreerd raken.
Stuur dus je kandidatuur rechtstreeks naar deze managers.
Grz
-
- Team Board Member
mentor
Ik wil wel mentor worden van tineke en/of shauni
Ik speel sinds seizoen 9 en zit nu in e52. al een aantal seizoenen E.
En vertoon me regelmatig op de verschillende forum
Ik heb zelf nooit een mentor gehad. Ik wilde het ook perse zelf doen, maar merk nu dat dat wel handig was geweest.
realiseer wel dat elke manager eigen tactieken en prioriteiten heeft. Naar mijn menig heeft niemand de absulote wijsheid in pacht. De random, dus het geluk speelt ook een grote rol.
Al je wil neem maar contact op via pb
gr Martinello
Ik speel sinds seizoen 9 en zit nu in e52. al een aantal seizoenen E.
En vertoon me regelmatig op de verschillende forum
Ik heb zelf nooit een mentor gehad. Ik wilde het ook perse zelf doen, maar merk nu dat dat wel handig was geweest.
realiseer wel dat elke manager eigen tactieken en prioriteiten heeft. Naar mijn menig heeft niemand de absulote wijsheid in pacht. De random, dus het geluk speelt ook een grote rol.
Al je wil neem maar contact op via pb
gr Martinello
-
- Fan
mentor
ik wil ook wel graag een mentor.. gaat niet echt goed nog in het begin..
mijn mananger naam is: sander_bhg en stuur me maar een persoonlijk bericht als jullie willen
mijn mananger naam is: sander_bhg en stuur me maar een persoonlijk bericht als jullie willen

ik wil wel mentor worden kweet kweet kben zelf ne noob mor keb al een ploeg van niets naar iets geleid (g tot e) en kan er ook wel ies van nu bennek zelf weer begonnen mijn ploeg noemt belgian grenadiers
en men inlognaam is grenadier en ik wil wel een MENTOR ZIJN heb er geen nodig voor alles duidelijk gemaakt dus contacteer me maar
en men inlognaam is grenadier en ik wil wel een MENTOR ZIJN heb er geen nodig voor alles duidelijk gemaakt dus contacteer me maar
grenadiers battlefield ... de hel van izegem :d