Chuck Q wrote:Ik kan er niets van terugvinden in de aangenomen voorstellen topic vandaar dat ik mijn vraag hier plaats :
Vroeger kon je contracten tot 5 jaar afsluiten, nu slechts tot 3 jaar. Wat is daar de reden voor ? Zeker met de huidige gulzigheid van spelers worden de lonen daardoor stilaan hallucinant...
vroeger was het idd 5 jaar.
maar is verminderd tot max 3 jarig contract.
Mijn eenvoudig jeugdcentrum is binnen 2 dagen klaar. Wat kan ik dan het beste doen? Een professioneel jeugdcentum bouwen of wachten met het bouwen van een professioneel jeugdcentrum?
gregoryon wrote:Mijn eenvoudig jeugdcentrum is binnen 2 dagen klaar. Wat kan ik dan het beste doen? Een professioneel jeugdcentum bouwen of wachten met het bouwen van een professioneel jeugdcentrum?
Alvast bedankt!
direct beginnen bouwen tenzij je te weinig geld hebt. Ik zou niet in het rood gaan.
gregoryon wrote:Mijn eenvoudig jeugdcentrum is binnen 2 dagen klaar. Wat kan ik dan het beste doen? Een professioneel jeugdcentum bouwen of wachten met het bouwen van een professioneel jeugdcentrum?
Alvast bedankt!
direct beginnen bouwen tenzij je te weinig geld hebt. Ik zou niet in het rood gaan.
idd, direct beginnen aan een beter jeugdcentrum.
hoe beter je jeugdcentrum, hoe groter de kans op een goeie jeugdspeler (samen met een jeugdcoördinator op 100%)
Alvast bedankt!
idd, direct beginnen aan een beter jeugdcentrum.
hoe beter je jeugdcentrum, hoe groter de kans op een goeie jeugdspeler (samen met een jeugdcoördinator op 100%)
Niet hoe groter de kans dat het een goede wordt, da's mis. Wel sneller een jeugdspeler
Ik ben nieuw van dit seizoen en dankzij het uitgebreid lezen van alle tips op dit forum heb ik tot nu toe al mijn wedstrijden kunnen winnen. Maar nu is er echt een probleem waar ik nog niets van gevonden heb. In de H30 hebben we twee FC-teams en dat zijn qua klasse eigenlijk de twee beste teams, zo een 55 tov een kleine 30 voor de rest. Dit omdat het de twee teams zijn die uit G gedegradeerd zijn (waarschijnlijk hadden de twee managers geen zin meer na hun degradatie). Toch hebben ze elk maar 1 van hun drie wedstrijden gewonnen.
De twee managers die van die FC-teams verloren hebben speelden telkens 3-4-3 kick en rush. De vier die er van gewonnen hebben speelden vermoedelijk (de wedstrijdverslagen zijn niet beschikbaar, maar op basis van hun andere wedstrijden) met gewoon de basisinstellingen 4-4-2, geen tactiek en alles op 50%.
Is dat nu de manier om van die FC-teams te winnen? Of is het gewoon de 3-4-3 die een afrader is. Tot nu toe speelde ik 5-3-2 omdat de enige speler die ik aangetrokken had een goede SW was en ik mijn ploeg daarrond gebouwd had. Maar die speler is nu geelgeschorst, dus ik kan sowieso iets nieuw proberen. Want misschien is er een vaste techniek om van FC-teams te winnen.