Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

Chuck Q wrote:Ik kan er niets van terugvinden in de aangenomen voorstellen topic vandaar dat ik mijn vraag hier plaats :

Vroeger kon je contracten tot 5 jaar afsluiten, nu slechts tot 3 jaar. Wat is daar de reden voor ? Zeker met de huidige gulzigheid van spelers worden de lonen daardoor stilaan hallucinant...
vroeger was het idd 5 jaar.
maar is verminderd tot max 3 jarig contract. :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Ruud.
Coach

Beker

Post by Ruud. »

Waarom spelen niet alle ploegen voor de beker ? dit was toc hde eerste soccerproject bekerwedstrijd vandaag ?
bats1903

Post by bats1903 »

Sommige ploegen zijn vrij in de eerste ronde. Dit op op een veel voud van 2 uit te komen.

Dus 2-4-8-16-32 enzovoort.
ImageImageImage
Ruud.
Coach

Post by Ruud. »

bats1903 wrote:Sommige ploegen zijn vrij in de eerste ronde. Dit op op een veel voud van 2 uit te komen.

Dus 2-4-8-16-32 enzovoort.
Bedankt :)
Waylander
Team President

Post by Waylander »

Kan het zijn dat er ploegen gewoon niet mogen starten in de bker?
(Van H divisie)
30: in H
PiRLo

Post by PiRLo »

Waylander wrote:Kan het zijn dat er ploegen gewoon niet mogen starten in de bker?
(Van H divisie)
Wss zijn ze dan gewoonweg vrij ;)
Image
gregoryon
Assistant Manager

Post by gregoryon »

Mijn eenvoudig jeugdcentrum is binnen 2 dagen klaar. Wat kan ik dan het beste doen? Een professioneel jeugdcentum bouwen of wachten met het bouwen van een professioneel jeugdcentrum?

Alvast bedankt!
yockr

Post by yockr »

gregoryon wrote:Mijn eenvoudig jeugdcentrum is binnen 2 dagen klaar. Wat kan ik dan het beste doen? Een professioneel jeugdcentum bouwen of wachten met het bouwen van een professioneel jeugdcentrum?

Alvast bedankt!
direct beginnen bouwen tenzij je te weinig geld hebt. Ik zou niet in het rood gaan.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
el stino

Post by el stino »

yockr wrote:
gregoryon wrote:Mijn eenvoudig jeugdcentrum is binnen 2 dagen klaar. Wat kan ik dan het beste doen? Een professioneel jeugdcentum bouwen of wachten met het bouwen van een professioneel jeugdcentrum?

Alvast bedankt!
direct beginnen bouwen tenzij je te weinig geld hebt. Ik zou niet in het rood gaan.
idd, direct beginnen aan een beter jeugdcentrum.

hoe beter je jeugdcentrum, hoe groter de kans op een goeie jeugdspeler :wink: (samen met een jeugdcoördinator op 100%)
gregoryon
Assistant Manager

Post by gregoryon »

Wat kan je het beste trainen als de 2 hoofdskills voltraind zijn? (ik denk conditie)
Of maakt dat niet zoveel uit?

Alvast Bedankt!
yockr

Post by yockr »

gregoryon wrote:Wat kan je het beste trainen als de 2 hoofdskills voltraind zijn? (ik denk conditie)
Of maakt dat niet zoveel uit?

Alvast Bedankt!
Het is beter de andere skills dan conditie eerst te trainen want de conditie zal toch heel veel zakken als je dan daarna de andere skills traint.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

el stino wrote:
yockr wrote:

Alvast bedankt!

hoe beter je jeugdcentrum, hoe groter de kans op een goeie jeugdspeler :wink: (samen met een jeugdcoördinator op 100%)
Niet hoe groter de kans dat het een goede wordt, da's mis. Wel sneller een jeugdspeler ;)
el stino

Post by el stino »

Badbuffalo wrote:
el stino wrote:
yockr wrote:direct beginnen bouwen tenzij je te weinig geld hebt. Ik zou niet in het rood gaan.

Niet hoe groter de kans dat het een goede wordt, da's mis. Wel sneller een jeugdspeler ;)
enkel sneller? dacht dat het ook invloed had op hoe goed de jeugdspeler kon worden?
weer iets bijgeleerd :)
vincent

Post by vincent »

Invloed van de jeugdcoordinator zorgt voor de betere jeugdspelers.
en laten minder jeugdspelers door die niet aan bepaalde normen doen. ;)
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
pappaert
Team Board Member

Hoe winnen van een FC team

Post by pappaert »

Ik ben nieuw van dit seizoen en dankzij het uitgebreid lezen van alle tips op dit forum heb ik tot nu toe al mijn wedstrijden kunnen winnen. Maar nu is er echt een probleem waar ik nog niets van gevonden heb. In de H30 hebben we twee FC-teams en dat zijn qua klasse eigenlijk de twee beste teams, zo een 55 tov een kleine 30 voor de rest. Dit omdat het de twee teams zijn die uit G gedegradeerd zijn (waarschijnlijk hadden de twee managers geen zin meer na hun degradatie). Toch hebben ze elk maar 1 van hun drie wedstrijden gewonnen.

De twee managers die van die FC-teams verloren hebben speelden telkens 3-4-3 kick en rush. De vier die er van gewonnen hebben speelden vermoedelijk (de wedstrijdverslagen zijn niet beschikbaar, maar op basis van hun andere wedstrijden) met gewoon de basisinstellingen 4-4-2, geen tactiek en alles op 50%.

Is dat nu de manier om van die FC-teams te winnen? Of is het gewoon de 3-4-3 die een afrader is. Tot nu toe speelde ik 5-3-2 omdat de enige speler die ik aangetrokken had een goede SW was en ik mijn ploeg daarrond gebouwd had. Maar die speler is nu geelgeschorst, dus ik kan sowieso iets nieuw proberen. Want misschien is er een vaste techniek om van FC-teams te winnen.

Alvast bedankt voor antwoord
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”