Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Team President
Ik heb vandaag gewonnen met 1-2 tegen racing pralien; maar er zijn voor de volgende wedstrijd tegen FC Joske maar liefst 4 A-spelers geschorst en dan is er nog 1 A-speler geblesseerd.
Dit betekent dat ik slechts met 6 A-spelers tegen FC Joske zal kunnen spelen. En aangezien FC Joske toch wel een redelijke tegenstander is, verwacht ik morgen punten kwijt te spelen.
Dit betekent dat ik slechts met 6 A-spelers tegen FC Joske zal kunnen spelen. En aangezien FC Joske toch wel een redelijke tegenstander is, verwacht ik morgen punten kwijt te spelen.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
-
- Member of the Soccer Project Association
Verdiende overwinning en hier kan ik niets meer over vertellen. Als ik dat toch doe, dan klaag ik alleen maarpeterv wrote:De broodnodige 3 punten thuisgehouden tegen onze oude makkers van AS Bari... morgen weer een zware uitmatch. Hopelijk blijven we uit degradatiezonepeterv wrote:Morgen de intussen klassiek geworden derby tegen AS BARI.
We spelen thuis. Na de bellaberde 1 op 6 + uitschakeling in de beker is een gelijkspel het minimum!

zo sterk sta ik blijkbaar niet eDen Uier wrote:Verdiende overwinning en hier kan ik niets meer over vertellen. Als ik dat toch doe, dan klaag ik alleen maarpeterv wrote:De broodnodige 3 punten thuisgehouden tegen onze oude makkers van AS Bari... morgen weer een zware uitmatch. Hopelijk blijven we uit degradatiezonepeterv wrote:Morgen de intussen klassiek geworden derby tegen AS BARI.
We spelen thuis. Na de bellaberde 1 op 6 + uitschakeling in de beker is een gelijkspel het minimum!Morgen tegen het sterke jumptown !
kwas vandaag wel beter maar toch verloren, ik snap er nx meer van
1 positief punt, kheb geen geschorsten
ja we zien wel
een overwinning zou welkom zijn
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
0-1 gewonnen tegen FCdenHaag.. 12/12 en een weede plek zijn 't gevolg 
Deze week gemiddeld 129,5 linieratings gehaald in de wedstrijden. Dit zou nog omhoog moeten kunnen als we 100 % Ts hebben. Voorlopig gaat het op rolletjes..

Deze week gemiddeld 129,5 linieratings gehaald in de wedstrijden. Dit zou nog omhoog moeten kunnen als we 100 % Ts hebben. Voorlopig gaat het op rolletjes..

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Gvd , ploeg vergeten in te stellen.
2-2 gelijk bij een hapbklare brok (die nu nog op 1 stond).
Ik speelde zonder de juiste individuele orders , met vermoeide spelers, met B en C spelers... (en vermoeide A ook).
Gvd , misstap weer. En een broodnodig % TS ook niet bij.
Nu staat die kerel nog altijd op 2.
Ik speelde zonder de juiste individuele orders , met vermoeide spelers, met B en C spelers... (en vermoeide A ook).
Last edited by Smoje on Fri Oct 06, 2006 7:39 am, edited 1 time in total.
Ghent Semper Fidelis.
-
Spoy Boys zijn idd niet de beste uit onze reeks. Lazio 1900 en Artoisboys lijken me de gevaarlijkste te gaan worden.Smoje wrote:Gvd , ploeg vergeten in te stellen.
Vandaag trouwens 3-2 gewonnen tegen de kenny's, waartegen we toch altijd minimaal 1 punt halen, zowel uit als thuis. Mooie maar nipte overwinning, en weer 2 punten TS bij.
-
In C5 zijn er nog 4 ploegen met het maximum van de punten. Racingbojkes, GodsheideVV, TeamVegeta en kz Legacy. Volgende week staan er belangrijke volgende toppers op het programma:
Maandag:
GodsheideVV ?? - ?? FC Joske
racingbojkes ?? - ?? Teamvegeta
Dinsdag:
Kz Legacy ?? - ?? GodsheideVV
FC Joske ?? - ?? racingbojkes
Vrijdag:
Kz Legacy ?? - ?? racingbojkes
Vooral racingbojkes heeft een zware kalender voor de boeg. Hij zal moeten bewijzen thuis te horen in de top van het klassement. GodsheideVV heeft dinsdag een erg moeilijke verplaatsing op het programma staan.
Het wordt een spannende week...
Maandag:
Dinsdag:
Vrijdag:
Vooral racingbojkes heeft een zware kalender voor de boeg. Hij zal moeten bewijzen thuis te horen in de top van het klassement. GodsheideVV heeft dinsdag een erg moeilijke verplaatsing op het programma staan.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
Het zal inderdaad niet makkelijk worden, want voor maandag heb ik al 4 geschorste A-spelers, nu is dat wel juist op posities waar ik een redelijke vervanger heb klaarstaan maar toch. Ik hoop op een 7/12OscarCookie wrote:In C5 zijn er nog 4 ploegen met het maximum van de punten. Racingbojkes, GodsheideVV, TeamVegeta en kz Legacy. Volgende week staan er belangrijke volgende toppers op het programma:
Maandag:
Dinsdag:
Vrijdag:
-
1ste overwinning van het seizoen.
De ploegen in het rood heb ik al gehad.
Mag dus eigenlijk niet klagen.
1 Jugglers 12
2 kvm 10
3 real monten.. 10
4 Bąbelki 9
5 fc de pinte.. 9
6 FC Kama 9
7 team#SoaD 6
8 KRC Molleke 5
9 St.Margaret.. 4
10 kvc Booischot 4
--------------------------------------------------------------------------------
11 Nemuritorii 4
12 kamikaze un.. 3
13 fc.boskamphoek 3
14 F.C. Lith U.. 2
15 Chavdar Troyan 1
16 Gaan-Met_Di.. 0
Divisie C.6
De ploegen in het rood heb ik al gehad.
Mag dus eigenlijk niet klagen.
1 Jugglers 12
2 kvm 10
3 real monten.. 10
4 Bąbelki 9
5 fc de pinte.. 9
6 FC Kama 9
7 team#SoaD 6
8 KRC Molleke 5
9 St.Margaret.. 4
10 kvc Booischot 4
--------------------------------------------------------------------------------
11 Nemuritorii 4
12 kamikaze un.. 3
13 fc.boskamphoek 3
14 F.C. Lith U.. 2
15 Chavdar Troyan 1
16 Gaan-Met_Di.. 0
Divisie C.6

Eerste week buiten de verwachtingen 7/12 gehaald
132 rating met 71% TS is ook niet slecht
't gaat goed zo...

132 rating met 71% TS is ook niet slecht

't gaat goed zo...
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
0-1 verloren, LB geschorst en dan RB gekwetst na 40'. Mss had er zonder die blessure een punt ingezeten, maar mij hoor je niet klagen na 9 op 12.
Hoop dat er nu wel geen blessures weer met hopen komen.
Volgende week zwaar progamma. Begin op verplaatsing los cules (hoop op punt(en)), maar dan Lion Team, 5Piotte FC en 3 City na mekaar.

Volgende week zwaar progamma. Begin op verplaatsing los cules (hoop op punt(en)), maar dan Lion Team, 5Piotte FC en 3 City na mekaar.

Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
tis een ramp aant worden, speel eerst gelijk tegen leeds wa hoopgevend was maar da was het dan ookDen Uier wrote:2-1 gewonnen tegen fc jumptown. Beide met lage teamspirit maar jumptown nog meer + rode kaart gehad. Sorry vriend maar we hebben onze punten zeer hard nodig
1/12 is veel te zwak voor een ploeg die promotie wilt
die rode kaart heeft het em nu gedaan e
en maandag 4 geschorsten of t scheelt nie veel, men B ploeg macheert ook al niet want daar zit heel men middenveld op de gekwetstenbank
dus het gaat niet echt lekker!!!
hopen op verbetering en snelle vooruitgang van TS
iig gefeliciteerd me de overwinning
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
-
0/12 voor K. Fl. Dorne. Van een crisis is geen sprake. De trainersstaf behoudt het volle vertrouwen van het bestuur en de manager.
Manager Shonk: de 0/12 was te verwachte. Dooor de verkoop en aankoop van spelers was onze TS gezakt naar een kleine 50%. Daar hadden we al rekening mee gehouden, maar daar we nog minimum 2 middenvelders moeten aantrekken op hier niet in moeilijkheden te geraken zal onze TS eind volgende week normaal zo'n kleine 60% moeten bedragen. De club heeft alvast iedere dag minimum 3 wedstrijden geplant waaronder ook een aantal VRB's. Ik heb ook aan de trainer gevraagd om zowel de A-spelers als de jeugd op te stellen in deze wedstrijden om ook hun moraal hoog te houden.
Als manager ben ik eigenlijk zeer tevreden over de liga. We hebben bijna alle wedstrijden verloren met het kleinste verschil, buiten tegen Gab United (3-1). Verder verloren we met 0-1 van Opa FC, 3-2 van FC Kareda en 0-1 tegen FC Levski SF.
Met in het vooruitzicht naar volgende week hoop ik toch dat de ploeg een 4/12 haalt. Onze tegenstanders zijn dan TikkiTakki, VDB_Boys, FC Kwebbel en Blue ARA.
De club gelooft in haar spelers en zal dan ook niemand met de vinger wijzen mocht de 4/12 niet gehaald worden. We wensen alle spelers veel succes en ook de andere teams.
Manager Shonk: de 0/12 was te verwachte. Dooor de verkoop en aankoop van spelers was onze TS gezakt naar een kleine 50%. Daar hadden we al rekening mee gehouden, maar daar we nog minimum 2 middenvelders moeten aantrekken op hier niet in moeilijkheden te geraken zal onze TS eind volgende week normaal zo'n kleine 60% moeten bedragen. De club heeft alvast iedere dag minimum 3 wedstrijden geplant waaronder ook een aantal VRB's. Ik heb ook aan de trainer gevraagd om zowel de A-spelers als de jeugd op te stellen in deze wedstrijden om ook hun moraal hoog te houden.
Als manager ben ik eigenlijk zeer tevreden over de liga. We hebben bijna alle wedstrijden verloren met het kleinste verschil, buiten tegen Gab United (3-1). Verder verloren we met 0-1 van Opa FC, 3-2 van FC Kareda en 0-1 tegen FC Levski SF.
Met in het vooruitzicht naar volgende week hoop ik toch dat de ploeg een 4/12 haalt. Onze tegenstanders zijn dan TikkiTakki, VDB_Boys, FC Kwebbel en Blue ARA.
De club gelooft in haar spelers en zal dan ook niemand met de vinger wijzen mocht de 4/12 niet gehaald worden. We wensen alle spelers veel succes en ook de andere teams.