Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
winst
Weer een thuiswedstrijd gewonnen. Weliswaar met 1-0 in de 87 ste minuut, maar toch, wel tegen een van de mede-koplopers van vorige week Hoge agressie tegenstander bracht ons in problemen.
Maar zonder 3 basisspelers, dus we zijn tevreden.
Morgen weer een lastige uitwedstrijd tegen de nr 3 van vorig jaar en dan donderdag thuis tegen de nr 4 van vorig jaar, dus wordt een heftig weekje.
Maar we zijn uit de beker dus woensdag hebben de spelers rust
Maar zonder 3 basisspelers, dus we zijn tevreden.
Morgen weer een lastige uitwedstrijd tegen de nr 3 van vorig jaar en dan donderdag thuis tegen de nr 4 van vorig jaar, dus wordt een heftig weekje.
Maar we zijn uit de beker dus woensdag hebben de spelers rust
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team Board Member
weer een slechte uitwedstrijd
in uitwedstrijden viel het nog niet lukken. Nu weer 1-0 verloren, wel van een titelkandidaat, maar dat pretenderen we zelf ook te zijn.
Donderdag MOET er thuis echt gewonnen worden, anders haken we nu al af in de strijd om promotie
thomas, met jou wil het ook nog niet lukken he? alleen van mij heb je gewonnen. Succes donderdag
Donderdag MOET er thuis echt gewonnen worden, anders haken we nu al af in de strijd om promotie
thomas, met jou wil het ook nog niet lukken he? alleen van mij heb je gewonnen. Succes donderdag
Een zeer mooie 2-4 overwinning gehaald op de nummer laatst
We gaan langzamerhand weer omhoog kijken, donderdag een sleutelwedstrijd. Uit tegen de nummer 10.

We gaan langzamerhand weer omhoog kijken, donderdag een sleutelwedstrijd. Uit tegen de nummer 10.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2de wedstrijd verloren met 2-0.
weer geen taktiek cveranderd waardoor ik verloren heb.
Sta nu in de degradatiezone.
weer geen taktiek cveranderd waardoor ik verloren heb.
Sta nu in de degradatiezone.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Member of the Soccer Project Association
Weeral gelijkgespeeld, thuis met 0-0. Maar ik ben tevreden, want elk punt is mooi meegenomen! Donderdag moeten de 3 punten bij ons blijven, watn dan spelen we tegen een te kloppen tegenstander.
Alleen een dillema: een speler van 70% en BP van 52 opstellen OF een speler van 80% opstellen met fitheid van 85?
Mijn eerste speler is nl. net terug van blessure en mijn tweede is donderdag geschorst
!
Alleen een dillema: een speler van 70% en BP van 52 opstellen OF een speler van 80% opstellen met fitheid van 85?
Mijn eerste speler is nl. net terug van blessure en mijn tweede is donderdag geschorst