Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association

Post by matt »

En hup, 0-1 bij de Spoy Boys.
Plots stijgt de TS vrij vlug en gaat het beter.
Nu zitten we op de zesde plaats, met de match van maandag kunnen we eventueel aansluiten met de top 5.
Shonk

Post by Shonk »

2-3 nederlaag tegen Boosters. We hopen dat vanaf volgende week toch minimum de punten thuis blijven, wat wil zeggen 6/9. We spelen maandag thuis tegen Decoboys (5de), dinsdag uit bij CA Metropolitano (14de) en donderdag thuis tegen Chesterfield Iasi (8ste).

De club hoopt ook nog een ronde verder te bekeren door FC SpeedySven te verslaan als wordt dit moeilijk.
Image Image
Buffalo
Team Board Member

Post by Buffalo »

matt wrote:En hup, 0-1 bij de Spoy Boys.
Plots stijgt de TS vrij vlug en gaat het beter.
Nu zitten we op de zesde plaats, met de match van maandag kunnen we eventueel aansluiten met de top 5.
3-2 gewonnen. 2% TS bij , er komen weer 3-4 in- en uitgaande transfers aan....met B-LF als CF gespeeld. en B-CB etc....

Ik wil het minstens rond de 45% houden , zodat het volgend seizoen weer 100% is. Ben al veel (oudere) kwaliteit kwijt , dusja bp daalt , want jongere spelers zijn duurder (en dus minder spelers) en ook ze presteren nog niet super dan.

Hopelijk promoveert Fort Boys Mechelen , en niet Stumperd.
Gent - Semper Fidelis
ImageImageImage
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Vandaag werd gewonnen tegen de laatste in de stand met maar liefst 7-1, maar eigenlijk blijft alles in de stand hetzelfde en zullen waarschijnlijk de onderlinge confrontaties tussen Teamvegeta, racingbojkes en Godscheide VV bepalend zijn wie zal promoveren en wie van de drie niet.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
sanex

Post by sanex »

3-2 verloren bij Blue ARA.

Ara alleen leider,ik en OPA volgen op 2 punten.Maandag 4geschorsten en een niet fitte CM
racingboj

Post by racingboj »

Lord Vegeta wrote:Vandaag werd gewonnen tegen de laatste in de stand met maar liefst 7-1, maar eigenlijk blijft alles in de stand hetzelfde en zullen waarschijnlijk de onderlinge confrontaties tussen Teamvegeta, racingbojkes en Godscheide VV bepalend zijn wie zal promoveren en wie van de drie niet.
Ik denk het ook, en misschien ook nog de match(en) tegen kz Legacy. En er is natuurlijk ook nog altijd de random, bvb mijn gelijkspel tegen FC Joske, ik vrees er zelfs voor dat dit een héél duur puntenverlies gaat zijn. Maar laten we er ook nog bij vermelden dat Godsheide volgens mij zeker gaat promoveren, hij is gewoon een klasse te sterk, ik zie hem zelfs het maximum van de punten halen. Zelf ben ik er nog niet uit of ik al dan niet wil promoveren, want de spelers worden oud. Ik had het gewoon vorig jaar moeten doen, waarom moest ik per se op vakantie gaan de laatste week van de competitie :) . Maar de tweede plek zal tussen ons gaan en misschien nog KZ Legacy. Gij hebt een betere kern maar mijn kern is minder agressief :) . En misschien kan er nog een verrassing volgen in de terugronde, nl Stegenezen, wat een ploeg, maar lage TS op dit moment. En ik moet dan op verplaatsing er spelen, zal zeer lastig worden, ik had liever in de heenronde tegen hem gespeeld op verplaatsing.

In ieder geval zal het nog een toffe competitie worden denk ik :)
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

racingboj wrote:
Lord Vegeta wrote:Vandaag werd gewonnen tegen de laatste in de stand met maar liefst 7-1, maar eigenlijk blijft alles in de stand hetzelfde en zullen waarschijnlijk de onderlinge confrontaties tussen Teamvegeta, racingbojkes en Godscheide VV bepalend zijn wie zal promoveren en wie van de drie niet.
Ik denk het ook, en misschien ook nog de match(en) tegen kz Legacy. En er is natuurlijk ook nog altijd de random, bvb mijn gelijkspel tegen FC Joske, ik vrees er zelfs voor dat dit een héél duur puntenverlies gaat zijn. Maar laten we er ook nog bij vermelden dat Godsheide volgens mij zeker gaat promoveren, hij is gewoon een klasse te sterk, ik zie hem zelfs het maximum van de punten halen. Zelf ben ik er nog niet uit of ik al dan niet wil promoveren, want de spelers worden oud. Ik had het gewoon vorig jaar moeten doen, waarom moest ik per se op vakantie gaan de laatste week van de competitie :) . Maar de tweede plek zal tussen ons gaan en misschien nog KZ Legacy. Gij hebt een betere kern maar mijn kern is minder agressief :) . En misschien kan er nog een verrassing volgen in de terugronde, nl Stegenezen, wat een ploeg, maar lage TS op dit moment. En ik moet dan op verplaatsing er spelen, zal zeer lastig worden, ik had liever in de heenronde tegen hem gespeeld op verplaatsing.

In ieder geval zal het nog een toffe competitie worden denk ik :)
Heb eens een keer naar de Stegenezen gekeken en dat is idd een ploeg om schrik van te krijgen; wanneer zijn Ts op 100 % is, zou deze ploeg ons punten kunnen kosten. En als het enige troost mag zijn, ik moet ook in de terugronde op verplaatsing bij hen spelen.

Wat Godscheide VV betreft denk ik idd ook dat hij eerste zal eindigen (mss met het max van de punten) maar toch geef ik de moed niet op en hopelijk kan ik met wat geluk gelijk spelen tegen hem; hoewel dit geen makkelijke opdracht zal zijn.
Palmares KSK Beveren:
lobert

Post by lobert »

Pfff zware week :(

Tongeren SK uit
Zuigeveensche boys thuis

Aka FC thuis (beker)

Cercle Brugge uit

Met 9/9 in de competitie deze week zou ik heel tevreden mogen zijn. In de beker wordt wel een overwinning verwacht!
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Den Uier

Post by Den Uier »

Morgen tegen de leider Leeds United. Het zal geen makkie worden maar we hopen stiekem op één punt ook al weten we dat het zo goed als zeker een verlies aan ons broek zal worden :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Den Uier

Post by Den Uier »

1-2 verloren tegen de leider zoals verwacht. Wel linieratings van 132 gehaald. Spijtig dat onze CB met een blessure is uitgevallen :cry:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
matt

Post by matt »

2-1 en we staan terug onder de mensen hé :)
Morgen tegen den derden op zijn plein, kan een schoon matchke worden, maar ik vrees dat hij aan het langste eind gaat trekken. Ik hoop nog een gelijkspel uit de brand te halen.
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Vannacht wonnen we nipt, maar oververdiend met 0-1 van T is Niks. De eerste achtervolgers lieten echter ook geen punten liggen, dus lijkt alles af te gaan hangen van de wedstrijd op donderdag.

Ookal speelt TeamVegeta vannacht nog tegen Kz Legacy, de nr. 4 in de stand. Kz Legacy mist echter zijn beste speler, en zal het zonder keeper moeten doen. Toch zal TeamVegeta niet zomaar een team kunnen opstellen, eens temeer omdat je in uitwedstrijden nooit zeker bent van een zege...

GodsheideVV speelt vannacht zelf tegen racing pralien. Een ploeg die al bestaat sinds de oprichting van SoccerProject, en dus zeker een te duchten tegenstander. Racing pralien zal zeker uit zijn op een stunt in de Godsheide Arena, maar manager OscarCookie beloofde alvast een warm onthaal. Er zullen 25.000 Godsheidefans staan te springen op de tribunes!
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
lobert

Post by lobert »

0-0 doet ons laten zakken naar de 3e plaats. Maccbi en Zuigeveensche boys wonnen wel. Wij speelden helaas gelijk tegen Tongeren SK.

Een overwinning morgen tegen Zuigeveensche boys brengt ons weer minimaal op de 2e stek.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
wannesvdh

Post by wannesvdh »

mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

vandaag met het kleinste verschil gewonnen van Ron United (1-0), volgende wedstrijd is tegen Kz Legacy op verplaatsing, hopelijk kunnen we terugkeren met de 3 punten, maar gemakkelijk zal het zeker niet worden.
Palmares KSK Beveren:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”