Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

Hoi,

Even iets kwijt hier. Ik heb een speler te koop staan een GK van 20 jaar 80% en wildweg voor 5M op de lijst gezet. Nu krijg ik een bod binnen van een H team !!! Ik kijk naar zijn geschiedenis en hij heeft geen transfer gedaan. Hoe kan die nu in godsnaam 5M ophoesten ?? Ik ben blij met het bod maar hoe kan zoiets ?

Groeten
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Den Uier wrote:Hoi,

Even iets kwijt hier. Ik heb een speler te koop staan een GK van 20 jaar 80% en wildweg voor 5M op de lijst gezet. Nu krijg ik een bod binnen van een H team !!! Ik kijk naar zijn geschiedenis en hij heeft geen transfer gedaan. Hoe kan die nu in godsnaam 5M ophoesten ?? Ik ben blij met het bod maar hoe kan zoiets ?

Groeten
Tja, mss een goed startkapitaal en enkele goede reclamepanelen? Als hij met vb. 3M begonnen is en hij leent 2M, ...Al is het natuurlijk niet egt slim.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Den Uier

Post by Den Uier »

Fikkiezero wrote:

Groeten
Tja, mss een goed startkapitaal en enkele goede reclamepanelen? Als hij met vb. 3M begonnen is en hij leent 2M, ...Al is het natuurlijk niet egt slim.
Ik denk niet dat die 3M startkapitaal heeft gekregen ? Ik zie die manager door die transfer binnen enkele maanden niet meer bestaan. Ik zie dit als een zeer domme zet van een beginnende manager :(
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Den Uier wrote:
Fikkiezero wrote:

Groeten
Ik denk niet dat die 3M startkapitaal heeft gekregen ? Ik zie die manager door die transfer binnen enkele maanden niet meer bestaan. Ik zie dit als een zeer domme zet van een beginnende manager :(
Mijn broer is (in G) begonnen met meer dan 3.5M startgeld :wink:
Image
11 seizoensoverwinningen
yanniske

Post by yanniske »

ja,
maar misschien met slechte spelers
lil jumperkeuh69
Coach

Post by lil jumperkeuh69 »

ik sta zwaar in het rood als iemand mij kan helpen want ik sta namelijk -3.075.385,00 euro in het rood dus help
Martini
Team Manager

Post by Martini »

lil jumperkeuh69 wrote:ik sta zwaar in het rood als iemand mij kan helpen want ik sta namelijk -3.075.385,00 euro in het rood dus help
slim ze :roll:
Image
Seizoen1: 12DE in G.552
Seizoen2: 6DE in G.552
Seizoen3: 3de in G.552
Seizoen4: 1ste in G.552
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

Het enige wat je kan doen is al je sterke spelers verkopen, zonder veel geld ervoor te eisen... Het is dat of failliet gaan!
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Rutger Lazou wrote:Het enige wat je kan doen is al je sterke spelers verkopen, zonder veel geld ervoor te eisen... Het is dat of failliet gaan!
Normaal zou ik dat ook aanraden, spelers verkopen om je te redden, maar ik denk dat het in dit geval redelijk hopeloos is. Min 3M valt niet echt goed te maken, dus ik denk dat je het best opnieuw begint.
Image
11 seizoensoverwinningen
real

Post by real »

een vraagje over de kapiteins
een kapitein is een speler met altijd veel ervaring maar als je nu een speler pakt van bv 18 jaar die nog maar weinig ervaring heeft en je laat die kapitein spelen gaat dit dan een verschil uitmaken op bvb lineratings :?:
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
silverblast

Post by silverblast »

Fikkiezero wrote:
Rutger Lazou wrote:Het enige wat je kan doen is al je sterke spelers verkopen, zonder veel geld ervoor te eisen... Het is dat of failliet gaan!
Normaal zou ik dat ook aanraden, spelers verkopen om je te redden, maar ik denk dat het in dit geval redelijk hopeloos is. Min 3M valt niet echt goed te maken, dus ik denk dat je het best opnieuw begint.
Jawel hoor, verkoop alles wat ongetraind en jong is, verkoop je beste spelers... zet ze desnoods allemaal te koop...
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
pappaert
Team Board Member

Post by pappaert »

real wrote:een vraagje over de kapiteins
een kapitein is een speler met altijd veel ervaring maar als je nu een speler pakt van bv 18 jaar die nog maar weinig ervaring heeft en je laat die kapitein spelen gaat dit dan een verschil uitmaken op bvb lineratings :?:
Als ik me niet vergis heeft Sjarel zelf daar ooit eens op geantwoord dat het (heel klein) verschil maakt.

Maar hoe dan ook, waarom zou je een onervaren speler kapitein willen maken?
eS-Erwin
Team Board Member

Post by eS-Erwin »

Groeten
kan volgens mij wel :) ik ben ook H... 2e seizoen nu maar ik kon ook heel veel geld hebbe xD alsk geen transfers ofzo had gedaan... had ik dat nu ok :) ik heb deel transfers gedaan en nog had ik vorige dage 2.83M dus ik denk dat het heel goed kan als hij geen transfers heeft gedaan... dan verdient die alleen maar geld ...
sjoerd

Post by sjoerd »

Lonen zijn enorm laag doordat spelers nog niet goed zijn en dus zal zo'n H-team erg veel winst maken! :wink:
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Paar vragen over evaring.

Hoe belangrijker de wedstrijd hoe meer ervaring je krijgt. Zijn er nog dingen die rol spelen? Vb leeftijd, op de bankzitten, positie (want een keeper gaat langer mee.

Ik vraag dit omdat ik eens ga testen na hoeveel wedstrijden je juist 1 procent stijgt.

Dit bij vr wedstrijden, vb bekerwedstrijden en liga wedstrijden.

Dan hebben we eens de correcte gegevens. Maar eerst wil ik dus weten of er nog factoren een rol spelen :D
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”