Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
1-4 winst tegen een fc team.... en zo blijven we natuurlijk eerste
met 1 punt voor op de tweede en al 8 op de derde 
EDIT: stond 9 punten voor op de derde ipv 8

EDIT: stond 9 punten voor op de derde ipv 8

Last edited by South Side Brugge on Tue Oct 24, 2006 5:50 am, edited 1 time in total.

R.I.P François
-
-
-
Bwah, 8-0 gewonnen tegen al siana, met iets meer als 12.000 man in stadion.South Side Brugge wrote:thx, samen gaan we kampioen worden, voor jou wordt dat wat makkelijker dan voor mijThe Internationals wrote:Proficiat!South Side Brugge wrote:1-4 winst tegen een fc team.... en zo blijven we natuurlijk eerstemet 1 punt voor op de tweede en al 8 op de derde
Topschutters van divisie G.188 na 14 speeldag(en)
1 Michal Kolar 27 The Internationals
2 Stijn Kristinsson 26 The Internationals
Gonzague Van Hoey 26 hottentot
4 Michael Serebrennikov 24 The Internationals
-
-
YES! 6-1 winst tegen een FC Team, zo blijft de achterstand op de nummer 1 twee punten. 2 geschorste, 2 geblesseerde, maar alle spelers zijn beschikbaar donderdag voor het duel van het seizoen: SBC D5 Memorial Team - The Internationals!!
PS: Thomas01CC, Driver1993 en Christiaan vd Laken veel succes allemaal in jullie H-Divisie!

PS: Thomas01CC, Driver1993 en Christiaan vd Laken veel succes allemaal in jullie H-Divisie!

-
-
-
-
HERFSTKAMPIOEN + HERFSTTOPSCHUTTER
Eergisteren (26/10/2006) is Tha_Devils van manager Yannis DC herfstkampioen geworden. De laatste wedstrijd die in het gedrang stond werd overtuigend gewonnen en ook Nnaji blijft iedereen verbazen met reeds 30 goals in 15 matchen, bovendien begint de ploeg van Yannis eindelijk goed te draaien, na twee moeilijke matchen staan ze in 2 finales van 2 VrB's, normaal zou men daar één van kunnen binnenhalen. we zochten enkele spelers en staffleden om te intervieuwen.
Trainer José Broos:
"Ik vind het zeer tof dat de manne eindelijk eens beginnen functioneren, ook gaat het nu makkelijker omdat de assistent-manager Nederlandse lessen geeft aan de spelers van andere landen en franstalige belgen."
Assistent-manager Nico Nijskens:
"mooie overwinning en hopen dat het blijft!"
manager Yannis De Cuyper:
"dit moeten we kunnen vasthouden, we hebben 14 matchen gewonnen en 1 gelijk gespeeld, voor de 2de helft gaan we voor de volle pot van 45 punten."
jeugdcoördinator Bernardo Queipos:
"When i was contacted this morning i was very happy, because i could go work one, in Europe and two, i could work at a half-champion. Now i'm gonna give my best at the trainingcenter."
topschutter Godwin Nnaji:
"Ik ben heel blij dat ik momenteel zoveel gescoord heb en ik hoop dat er evenveel goals volgen, maar natuurlijk wil ik meer dat we de grote beker binnenhalen, gefeliciteerd Yannis tot nu toe
."
doelman Daan Deschacht:
"Als doelman ben ik blij dat ik niet al té veel doelpunten heb binnengelaten. Verder zal de manager mij wel vervangen, maar wanneer dat gebeurt is nog een raadsel (lacht)."
rechtsback Rabiu Deelkens:
"Ik ben zeer tevreden van mijn optreden tot nu toe,
samen met de rest van het team kunnen we volledig voor de 45 punten gaan en dus ook op topsnelheid naar F.199, waar onze oude concurrent best-team wacht."
tot zover de intervieuws.
Eergisteren (26/10/2006) is Tha_Devils van manager Yannis DC herfstkampioen geworden. De laatste wedstrijd die in het gedrang stond werd overtuigend gewonnen en ook Nnaji blijft iedereen verbazen met reeds 30 goals in 15 matchen, bovendien begint de ploeg van Yannis eindelijk goed te draaien, na twee moeilijke matchen staan ze in 2 finales van 2 VrB's, normaal zou men daar één van kunnen binnenhalen. we zochten enkele spelers en staffleden om te intervieuwen.
Trainer José Broos:
"Ik vind het zeer tof dat de manne eindelijk eens beginnen functioneren, ook gaat het nu makkelijker omdat de assistent-manager Nederlandse lessen geeft aan de spelers van andere landen en franstalige belgen."
Assistent-manager Nico Nijskens:
"mooie overwinning en hopen dat het blijft!"
manager Yannis De Cuyper:
"dit moeten we kunnen vasthouden, we hebben 14 matchen gewonnen en 1 gelijk gespeeld, voor de 2de helft gaan we voor de volle pot van 45 punten."
jeugdcoördinator Bernardo Queipos:
"When i was contacted this morning i was very happy, because i could go work one, in Europe and two, i could work at a half-champion. Now i'm gonna give my best at the trainingcenter."
topschutter Godwin Nnaji:
"Ik ben heel blij dat ik momenteel zoveel gescoord heb en ik hoop dat er evenveel goals volgen, maar natuurlijk wil ik meer dat we de grote beker binnenhalen, gefeliciteerd Yannis tot nu toe

doelman Daan Deschacht:
"Als doelman ben ik blij dat ik niet al té veel doelpunten heb binnengelaten. Verder zal de manager mij wel vervangen, maar wanneer dat gebeurt is nog een raadsel (lacht)."
rechtsback Rabiu Deelkens:
"Ik ben zeer tevreden van mijn optreden tot nu toe,
samen met de rest van het team kunnen we volledig voor de 45 punten gaan en dus ook op topsnelheid naar F.199, waar onze oude concurrent best-team wacht."
tot zover de intervieuws.
Last edited by yanniske on Sun Oct 29, 2006 2:06 pm, edited 1 time in total.
-
-