Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Buffalo
Team Board Member

Post by Buffalo »

matt wrote:Uit verloren tegen de nr.3, maar met slechts 3% verschil en 5% minder agressie gespeeld te hebben lijkt me dit nog een goeie prestatie. Dat wil zeggen dat we hem in principe in de terugronde aankunnen.

De match van donderdag moet gewonnen worden, en dan hebben we ons reeds mooi herpakt tov het begin van het seizoen.
1-1 tegen Fort Boys Mechelen , die welliswaar 100% TS had (en ik 49%) , maar die onnoemelijk zwak was.... spelers met superlage fitheid , schorsingen , ... gaat die stoppen ofzo ? Als ik 100% fitheid had en 2 CB's ipv een LB en een jeugdcb op die positie's :wink: . Want moest wel zo spelen , want heb momenteel maar 1 ervaren CM meer (andere staat op de transferlijst en was geschorst en andere 2 zijn jeugd). Dus 4-3-3 met jonge LB (die zelfs daar nog maar bp67 haalt) en CB bp 66 (jeugdcb).

Donderdag eigenlijk een zespuntenmatch tegen Fc Metalupyourass (die daar ook niet thuishoort) , ik zal normaal verliezen (heeft 100% TS) en er komen nog meer transfers aan bij mij (weer jeugd die aan het floppen is , dus moet nieuwe jeugd kopen) + wil nog aantrekken :

- CM , oudere met hoger bp.
- CB , idem.
- SW , voor de oefenmatchen-makkelijke vrb , goedkoop alternatief.
- jeugd

CM is prioriteit nu , maar niemand lijkt eentje te hebben en op de lijst staat er mij maar eentje aan (of die ik kan betalen), en die is al 28 en men vraagt 25 miljoen , dus zegt al genoeg....
Gent - Semper Fidelis
ImageImageImage
racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

Gewonnen met 1-0, het gevolg is dat we terug op de tweede plek staan, weliswaar samen met Teamvegeta, dat donderdag op bezoek moet naar de onverslaanbare leider Godske. Ikzelf moet tegen T is niks, een ploeg die mooi op de 5de plaats staat en meer dan degelijk is, ik zie me er zelf punten verliezen, zeker door de schoring van mijn 2CM's (die beiden 51%agressie hebben en die bijna altijd samen geschorst zijn :) ) ik zal dus een 4-3-3 gaan spelen, met een B-Cm die nog BP 68 haalt, dus nog niet zo dramatisch. maar het zal moeilijk worden, zeker door de niet strenge scheidsrechter die de match in goede banen zal leiden. Ik hoop altijd op een iets strengere scheids, vanwege mijn niet zo agressieve kern.

Het zal dus wachten worden tot donderdag.
Den Uier

Post by Den Uier »

2-0 gewonnen en zo hebben we weer 3 puntjes erbij. :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
OscarCookie

Post by OscarCookie »

45/45 na een verdiende overwinning bij de nr. 2, TeamVegeta. De kloof met de nummer 2, racingbojkes, is nu 5 punten. Racingbojkes won vannacht, ookal haalde het geen betere linieratings dan T is Niks. Dit is waarschijnlijk een rechtzetting van de SoccerProject random, die racingbojkes eerder onterecht punten afnam tegen FC Joske.

De terugronde wordt andere koek. Er zijn enkele clubs die met volle teamspirit te duchten tegenstanders worden. We blijven de competitie echter van wedstrijd tot wedstrijd bekijken en hopen aan het eind van het seizoen nog op de nr. 1 te staan.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

De heenronde vanmorgen afgesloten met een nipt 0-1 verlies tegen de leider, Leeds United. 2% verschil in ratings, en dat met B RM en C CF !!
Ben blij dat er nu even rust is. Heb onwaarschijnlijk veel schorsingen (de ene al terechter dan de andere :roll: ) en blessures (steeds minstens 1 A-speler) gehad, en mag blij zijn dat ik boven de degradatiegrens sta. De wedstrijd van deze morgen geeft me hoop op een betere terugronde en om in C te kunnen blijven.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Tweety
Team Manager

Post by Tweety »

2 - 1 gewonnen met een linierating van 138 (met 2 B-Spelers)...

Daarmee hebben we een, boven de verwachting uitstekende, heenronde achter de rug ...
De komende weken wordt de kern verder verjongd om volgend seizoen te kunnen meedoen voor de knikkers :)
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
lobert

Post by lobert »

3-3 gespeeld.. Vooral door 2 binnenkomende transfers vannacht. Zo beëindigen we de heenronde op plaats 2, twee punten achter Maccbi Natanya.

De terugronde zal wel moeilijker worden maar we hopen op iets minder random.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
racingboj

Post by racingboj »

OscarCookie wrote:45/45 na een verdiende overwinning bij de nr. 2, TeamVegeta. De kloof met de nummer 2, racingbojkes, is nu 5 punten. Racingbojkes won vannacht, ookal haalde het geen betere linieratings dan T is Niks. Dit is waarschijnlijk een rechtzetting van de SoccerProject random, die racingbojkes eerder onterecht punten afnam tegen FC Joske.

De terugronde wordt andere koek. Er zijn enkele clubs die met volle teamspirit te duchten tegenstanders worden. We blijven de competitie echter van wedstrijd tot wedstrijd bekijken en hopen aan het eind van het seizoen nog op de nr. 1 te staan.
Ja, we zijn de heenronde op de tweede plaats beëindigd, na een onverdiende overwinning vandaag, een gelijkspel zou meer terecht geweest zijn. Redelijke zwakke ratings van mijn spelers vandaag maarja, de random die ik eerder tegen had is bij deze gecompenseerd (hoewel: als er geen random was had ik 4/6 in de bewuste matchen en nu maar 3/6, maar hierover gaan we niet klagen.). Ik behaal een schitterende 40/45, slechts 1 nederlaag tegen u dan. De terugronde voor mij zal zeker een pak moeilijker worden, zeker me mijn RF die 29 is en fitheidsproblemen vertoont. Als ik een deftige CB kan aantrekken voor een redelijke prijs kan het zijn dat ik in de terugronden al een kan uitpakken met een 5-mansverdediging (als mijn SW helemaal voltraind is) We hopen de tweede plaats te behouden maar ik zie me zelf op de derde plaats stranden.

Proficiat trouwens voor uw maximum van de punten.
OscarCookie

Post by OscarCookie »

racingboj wrote:Proficiat trouwens voor uw maximum van de punten.
Thanks, het zal erg moeilijk zijn om dat te behouden, zeker met de random ben je nooit echt zeker van een zege... Maar we gaan er ten volle voor natuurlijk :D

Ik zie je toch op een 2de plaats eindigen, al zal veel afhangen van je confrontatie met Teamvegeta...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
sanex

Post by sanex »

1-1 in eigen huis tege the prince.Slecht resultaat

We blijven wel 2de staan,gelukkig verspeelt iedereen bovenin veel punten want anders zou ik daar nu niet staan
Shonk

Post by Shonk »

1-2 verloren van Chesterfield Iasi. We gaan ons nu volledig op de terugronde concentreren om van die laatste plaats te komen en toch in C te blijven.
Image Image
Buffalo
Team Board Member

Post by Buffalo »

1-0 gewonnen.

Nu heeft Teamdedecker zijn TS terug op 100% en nu moet ik er juist tegen , jammer.... want door mijn lage TS zijn alle punten nodig....
Gent - Semper Fidelis
ImageImageImage
kendedecker
Team President

Post by kendedecker »

Buffalo wrote:1-0 gewonnen.

Nu heeft Teamdedecker zijn TS terug op 100% en nu moet ik er juist tegen , jammer.... want door mijn lage TS zijn alle punten nodig....
Hehe toch geen schrik van de 14e in het klassement zeker :)
Kan zijn dat ik met men c ploeg speel, hangt af van de andere matchen die ik maandag heb. En gij hebt een zeer degelijke ploeg dus kan zijn dat je sowieso wint zenne. Zelf met een lage teamspirit.
Manager van Team De Decker

Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
Buffalo
Team Board Member

Post by Buffalo »

kendedecker wrote:

Kan zijn dat ik met men c ploeg speel, hangt af van de andere matchen die ik maandag heb. En gij hebt een zeer degelijke ploeg dus kan zijn dat je sowieso wint zenne. Zelf met een lage teamspirit.
Komen nog transfers aan , normaal heb ik maandag 35-40% TS , heeft zeer veel invloed , en heb net veel kwaliteit laten vertrekken. (oudere en dus ook smallere kern met vrb's enzo). Moet eens wat geluk hebben met jeugd ofwel nog paar transfers doen. Mijn doel is ploeg klaar te stomen tegen volgend seizoen en zeker niet degraderen , dus ik wil rap een paar puntjes loskomen van de degradatieplaatsen. Want TS is zeer belangrijk. Had ik dat vroeger geweten , mijn eerste seizoenen had ik altijd TS 0 ofzo....

Uw ploeg is veel versterkt. Maar als ik nog wat transfers kan doen en TS vol is volgend seizoen , dan ga ik proberen flitsen....want mag B niet te lang uitstellen....

Graag zou ik mijn team eens zien , moest elke speler nu nog een juiste leeftijd hebben , met al mijn beste BP's ooit...dreamteam der glorybuffalos ... maarja gaat rap é :wink:
Gent - Semper Fidelis
ImageImageImage
kendedecker
Team President

Post by kendedecker »

Buffalo wrote:
kendedecker wrote:

Komen nog transfers aan , normaal heb ik maandag 35-40% TS , heeft zeer veel invloed , en heb net veel kwaliteit laten vertrekken. (oudere en dus ook smallere kern met vrb's enzo). Moet eens wat geluk hebben met jeugd ofwel nog paar transfers doen. Mijn doel is ploeg klaar te stomen tegen volgend seizoen en zeker niet degraderen , dus ik wil rap een paar puntjes loskomen van de degradatieplaatsen. Want TS is zeer belangrijk. Had ik dat vroeger geweten , mijn eerste seizoenen had ik altijd TS 0 ofzo....

Uw ploeg is veel versterkt. Maar als ik nog wat transfers kan doen en TS vol is volgend seizoen , dan ga ik proberen flitsen....want mag B niet te lang uitstellen....

Graag zou ik mijn team eens zien , moest elke speler nu nog een juiste leeftijd hebben , met al mijn beste BP's ooit...dreamteam der glorybuffalos ... maarja gaat rap é :wink:
Yup, heb hetzelfde probleem. Eén keer de spelers een degelijke ervaring hebben zijn ze 26 en dan kunnen ze nog 2 seizoenen spelen voordat hun fitheid elke competitiematch als een peil naar beneden zakt.
Ik ben dit seizoen dus ook de oude rotten weg aan het doen. Heb daar ongetrainde jonge spelers voor in de plaats gekocht. Hopelijk worden er een paar van hen vaste waarden in men a team. Maar dat is nog een seizoentje wachten eerdat die voltraind zijn.
Ik ga me dit seizoen laten degraderen om dan binnen 2 seizoenen weer sterker terug te komen. Hopelijk dan voor iets langer eh :)
Manager van Team De Decker

Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”