1-1 tegen Fort Boys Mechelen , die welliswaar 100% TS had (en ik 49%) , maar die onnoemelijk zwak was.... spelers met superlage fitheid , schorsingen , ... gaat die stoppen ofzo ? Als ik 100% fitheid had en 2 CB's ipv een LB en een jeugdcb op die positie'smatt wrote:Uit verloren tegen de nr.3, maar met slechts 3% verschil en 5% minder agressie gespeeld te hebben lijkt me dit nog een goeie prestatie. Dat wil zeggen dat we hem in principe in de terugronde aankunnen.
De match van donderdag moet gewonnen worden, en dan hebben we ons reeds mooi herpakt tov het begin van het seizoen.

Donderdag eigenlijk een zespuntenmatch tegen Fc Metalupyourass (die daar ook niet thuishoort) , ik zal normaal verliezen (heeft 100% TS) en er komen nog meer transfers aan bij mij (weer jeugd die aan het floppen is , dus moet nieuwe jeugd kopen) + wil nog aantrekken :
- CM , oudere met hoger bp.
- CB , idem.
- SW , voor de oefenmatchen-makkelijke vrb , goedkoop alternatief.
- jeugd
CM is prioriteit nu , maar niemand lijkt eentje te hebben en op de lijst staat er mij maar eentje aan (of die ik kan betalen), en die is al 28 en men vraagt 25 miljoen , dus zegt al genoeg....