Eerst en vooral een dikke proficiat aan Godsheide VV, die 45/45 heeft gehaald. Hij heeft nu reeds een voorsprong van 5 punten op de tweede.racingboj wrote:Ja, we zijn de heenronde op de tweede plaats beëindigd, na een onverdiende overwinning vandaag, een gelijkspel zou meer terecht geweest zijn. Redelijke zwakke ratings van mijn spelers vandaag maarja, de random die ik eerder tegen had is bij deze gecompenseerd (hoewel: als er geen random was had ik 4/6 in de bewuste matchen en nu maar 3/6, maar hierover gaan we niet klagen.). Ik behaal een schitterende 40/45, slechts 1 nederlaag tegen u dan. De terugronde voor mij zal zeker een pak moeilijker worden, zeker me mijn RF die 29 is en fitheidsproblemen vertoont. Als ik een deftige CB kan aantrekken voor een redelijke prijs kan het zijn dat ik in de terugronden al een kan uitpakken met een 5-mansverdediging (als mijn SW helemaal voltraind is) We hopen de tweede plaats te behouden maar ik zie me zelf op de derde plaats stranden.OscarCookie wrote:45/45 na een verdiende overwinning bij de nr. 2, TeamVegeta. De kloof met de nummer 2, racingbojkes, is nu 5 punten. Racingbojkes won vannacht, ookal haalde het geen betere linieratings dan T is Niks. Dit is waarschijnlijk een rechtzetting van de SoccerProject random, die racingbojkes eerder onterecht punten afnam tegen FC Joske.
De terugronde wordt andere koek. Er zijn enkele clubs die met volle teamspirit te duchten tegenstanders worden. We blijven de competitie echter van wedstrijd tot wedstrijd bekijken en hopen aan het eind van het seizoen nog op de nr. 1 te staan.
Proficiat trouwens voor uw maximum van de punten.
Vervolgens staat racingbojkes terecht op de tweede plaats met 3 punten voorsprong op mij, aangezien racingbojkes van mij heeft gewonnen.
Persoonlijk veronderstel ik dat Godsheide VV zonder al te veel moeite de titel gaat pakken. Daarom denk ik dat het hoogst haalbare een tweede plaats is. Hopelijk kan ik in de terugronde van racingbojkes winnen

Verder denk ik eraan om een 3de CM binnen te halen, zodat ik af en toe eens 3-4-3 kan spelen, maar voorlopig is er echter niet voldoende geld om een serieuze CM aan te schaffen.