Toch wel:omsingelmunster wrote:je kan je manger naam toch nie veranderen of ben ik mis visserke
als je op je managernaam klikt; dan zie je onderaan de mogelijkheden
*Geschiedenis
*Voeg toe aan contactlijst
*Naam wijzigen
Moderator: Moderator
Toch wel:omsingelmunster wrote:je kan je manger naam toch nie veranderen of ben ik mis visserke
Volgens mij is dit wel spfa only.visserke wrote:Toch wel:omsingelmunster wrote:je kan je manger naam toch nie veranderen of ben ik mis visserke
*Geschiedenis
*Naam wijzigen
En ik maar zoeken waar ik dat kon doenbats1903 wrote:Volgens mij is dit wel spfa only.visserke wrote:Toch wel:omsingelmunster wrote:je kan je manger naam toch nie veranderen of ben ik mis visserke
*Geschiedenis
*Naam wijzigen
Ow sorryrpg_gamer wrote:En ik maar zoeken waar ik dat kon doenbats1903 wrote:Volgens mij is dit wel spfa only.visserke wrote: Toch wel:
*Geschiedenis
*Naam wijzigen.
enkel spfavisserke wrote:Ow sorryrpg_gamer wrote:En ik maar zoeken waar ik dat kon doenbats1903 wrote: Volgens mij is dit wel spfa only..
![]()
Aangezien ik spfa heb; weet ik van niet beter dat dat daar staat voor iedereen![]()
Kijk eens bij verandering stadionnaam? Dat is waarschijnlijk dan wel voor iedereen.
Maar tis ne heel goeie maat en hij wist niet dat dat gevolgen zou kunnen hebben.T-man wrote: Als dat is om "te kloten" waarom speelt ge er dan Vr en VrB mee??![]()
Hij zou bij mij serieus den boom in kunnen dan.
Voila problemen zijn dus opgelostRutger Lazou wrote:Maar tis ne heel goeie maat en hij wist niet dat dat gevolgen zou kunnen hebben.T-man wrote: Als dat is om "te kloten" waarom speelt ge er dan Vr en VrB mee??![]()
Hij zou bij mij serieus den boom in kunnen dan.
En hij heeft zich al verontschuldigt.
@ visserke: kheb een berichtje verzonden, bedankt voor de tips!![]()
En hij heeft geen SPFA, maar hij is nieuw dus krijgt hij binnenkort SPFA, dan kan hij z'n managernaam veranderen.
Transfers die niet door de manager afgerond worden, worden na die periode 's nachts afgehandeldPiRLo wrote:Ik heb geboden, maandag, op een Sw.. Er staat beschikbaar vanaf Zondag 29 Oktober (14.00 CET)..
Als ik slim ben en het correct bereken had ik hem dus vandaag 2u vanmiddag moeten hebben.. Want er is geen nieuw bod gekomen.
Btw, ik heb hem dus niet.
Spelers worden altijd tijdens simulatie om 4u verkocht. Je zal hem dus morgen om 4u krijgen als niemand meer bied.PiRLo wrote:Ik heb geboden, maandag, op een Sw.. Er staat beschikbaar vanaf Zondag 29 Oktober (14.00 CET)..
Als ik slim ben en het correct bereken had ik hem dus vandaag 2u vanmiddag moeten hebben.. Want er is geen nieuw bod gekomen.
Btw, ik heb hem dus niet.