Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

Tweety wrote:Zou iemand eens kunnen kijken wat het resultaat is van mijn competitiewedstrijd van vannacht ?

Heb om de één of andere reden geen mail gekregen en kan pas morgenavond terug inloggen...

Tnx !! :)
Ge hebt gewonnen met 2-1 tegen The originals.
racingboj

Post by racingboj »

Gewonnen tegen Destructers. Terwijl Teamvegeta verrassend gelijkspeelde tegen FC Joske (hij was wel 3% beter in linierating). Nu sta ik 7 punten achter op de leider, en 5 punten voor op de 3de Teamvegeta die het gezelschap kreeg van Kz Legacy.
Maandag staat de wedstrijd Teamvegeta-racingbojkes op het programma. We hopen om een puntje mee te graaien, maar dat zal héél moeilijk worden. Een verlies is echter nog geen nationale ramp omdat we dan nog 2 punten bonus hebben.
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Toch een vies ploegske dat FC Joske, vorig jaar heb ik daar ook al punten laten liggen (waardoor ik net niet promoveerde) en dit jaar laat ik daar ook weer punten liggen. Zelfs met 1 man meer (FC Joske pakte in de 77' min een rode kaart) heb ik nog niet kunnen winnen. Blijkbaar kan FC Joske tegen topploegen altijd iets meer; zelfs racingbojkes heeft daar punten laten liggen.

Door dit puntenverlies heeft racingbojkes de promotie naar B in handen; zelfs indien zij nog verliezen van Teamvegeta hebben zij zelfs nog 2 punten voorsprong. Het zal dus zeer moeilijk worden voor Teamvegeta om dit seizoen alsnog te promoveren.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
matt

Post by matt »

We spelen wa jojo, eeen 1-2 op het veld van de kenny's. (ik begin een beetje hun zwarte beest te worden)
mr charlie

Post by mr charlie »

lobert wrote:Verwacht verloren tegen denHaag, maar gelukkig won alleen Maccbi en kunnen we het nog proberen goed te maken.. We moeten nu echt alle punten pakken die we kunnen pakken anders is 't over..
Sorry voor mijn winst :wink:
ik was 7% beter, maar dat lag vooral aan de rode kaart + blessure!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
lobert

Post by lobert »

Ik geloof dat ik gek ga worden hierzo.. 8 punten verwijderd van de eerste plaats en 4 v/d tweede.. :roll:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
lobert

Post by lobert »

lobert wrote:Ik geloof dat ik gek ga worden hierzo.. 8 punten verwijderd van de eerste plaats en 4 v/d tweede.. :roll:
Daarom besluit ik nu dat als ik na de volgende week niet op een promotieplaats of binnen 3 punten daarvan sta, dan verkoop ik m'n beste spelers en ga ik opnieuw een jong team samenstellen..
LensDreamTeam
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Moeilijke match tegen FC Joske gewonnen met 0-1. Door het gelijkspel van racingbojkes en teamvegeta, staan we nu 9 punten voor op de nummer 2, racingbojkes.

Morgen spelen we thuis tegen Kz Legacy, absoluut geen gemakkelijke wedstrijd.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

3-2 gewonnen tegen los cules, 5% beter. Belangrijke stap richting behoud gezet. Morgen naar topper Lion Team, dus dat wordt niks. Daar valt Celtic te licht voor uit. :wink:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Smoje

Post by Smoje »

2-1 tegen Krc gewonnen.

Met B-RM als CM en met B-LM (die door verjonging nu nog maar bp 67 is , wel 21jaar-85% ....).

Nog een punt of 9-12 en degradatie zou moeten vermeden zijn.

TS is ondertussen al 62%. Maar er gaat binnenkort weer een hele hap afgaan , maar nu gematigd. Opbouwen naar volgend seizoen toe al.
Ghent Semper Fidelis.
mr charlie

Post by mr charlie »

lobert wrote:
lobert wrote:Ik geloof dat ik gek ga worden hierzo.. 8 punten verwijderd van de eerste plaats en 4 v/d tweede.. :roll:
Daarom besluit ik nu dat als ik na de volgende week niet op een promotieplaats of binnen 3 punten daarvan sta, dan verkoop ik m'n beste spelers en ga ik opnieuw een jong team samenstellen..
Zo oud is je team nu toch ook weer niet? :?:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
racingboj

Post by racingboj »

OscarCookie wrote:Moeilijke match tegen FC Joske gewonnen met 0-1. Door het gelijkspel van racingbojkes en teamvegeta, staan we nu 9 punten voor op de nummer 2, racingbojkes.

Morgen spelen we thuis tegen Kz Legacy, absoluut geen gemakkelijke wedstrijd.
Oef, een verdiend gelijkspel gehaald bij Teamvegeta, die we nu op 5 punte houden, nu komt KZ Legacy wel op 3 punten van mij, maar die gaat normaal gezien toch niet komen winnen bij u als hij morgen bij u komt spelen.En vrijdag moet ik ook thuis tegen hem spelen waar ik toch reken op winst.
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Teamvegeta - racingbojkes eindigde op een logische 2-2; beide teams waren aan elkaar gewaagd waardoor een puntendeling terecht was. Door dit gelijkspel is Kz Legacy reeds genaderd tot op 3 punten van racingbojkes; terwijl Teamvegeta 5 punten achterstaat.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
lobert

Post by lobert »

mr charlie wrote:
lobert wrote:
Zo oud is je team nu toch ook weer niet? :?:
Dat niet, maar ik wil toch echt in A komen en met 29-jarige spelers heeft dat geen zin. Ik bedoel maar : m'n RF 91 % is 26, m'n LB 88 % is 27, m'n CB 89 % is 27, m'n RB 89 % is 26, m'n CM's zijn 26 en 28.. Om daar vervanging voor te krijgen valt niet mee!
LensDreamTeam
sanex

Post by sanex »

5-3 winst tegen CA Metropolitana.We blijven zo alleen aan de leiding
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”