ok maar het vinden van jeugdige equivalenten zal ook niet evident zijn?lobert wrote:Dat niet, maar ik wil toch echt in A komen en met 29-jarige spelers heeft dat geen zin. Ik bedoel maar : m'n RF 91 % is 26, m'n LB 88 % is 27, m'n CB 89 % is 27, m'n RB 89 % is 26, m'n CM's zijn 26 en 28.. Om daar vervanging voor te krijgen valt niet mee!mr charlie wrote:Zo oud is je team nu toch ook weer niet?lobert wrote: Daarom besluit ik nu dat als ik na de volgende week niet op een promotieplaats of binnen 3 punten daarvan sta, dan verkoop ik m'n beste spelers en ga ik opnieuw een jong team samenstellen..
Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Mwah.. Ik denk dat het wel degelijk zin heeft.. Ik heb nu wel een paar beloftevolle spelers maar het zal niet genoeg zijn.. Misschien dit seizoen, maar zeker volgend seizoen zal ik op bepaalde posities moeten proberen jeugd aan te trekken in de hoop dat deze 85 % of meer worden, of voltrainde spelers. Hiervoor is veel geld nodig..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Met dezelfde score als Den Uier vanmorgen bootje in tegen Lion Team,
3-2. Verdiende zege van de titelkandidaat. Donderdag moet ik echter weer winnen om opnieuw wat geruster te zijn. Zal niet gemakkelijk zijn tegen het nr 5, FC PIOTTE.
3-2. Verdiende zege van de titelkandidaat. Donderdag moet ik echter weer winnen om opnieuw wat geruster te zijn. Zal niet gemakkelijk zijn tegen het nr 5, FC PIOTTE.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Vannacht wonnen we verdiend met 2-1 van de nummer 3 Kz Legacy. De voorsprong op de nummer 2, racingbojkes, blijft zo 9 punten. Teamvegeta liet vandaag verrassend 3 punten liggen op het veld van de kikkers, en loopt zo niet in op Kz Legacy...
De top 2 lijkt stilaan bekend, racingbojkes heeft een geruststellende voorsprong van 6 punten op Kz Legacy. Wanneer hij vrijdag thuis kan winnen tegen Kz Legacy, lijkt promotie vrijwel zeker.
De top 2 lijkt stilaan bekend, racingbojkes heeft een geruststellende voorsprong van 6 punten op Kz Legacy. Wanneer hij vrijdag thuis kan winnen tegen Kz Legacy, lijkt promotie vrijwel zeker.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
Als ik vrijdag win van KZ Legacy ziet het er natuurlijk wel heel goed uit. Maar alles kan nog, het zijn nog redelijk wat wedstrijden en ik kan nog veel punten verliezen. Het puntenverlies van Teamvegeta is op zijn minst wel verrassend te noemen.OscarCookie wrote:Vannacht wonnen we verdiend met 2-1 van de nummer 3 Kz Legacy. De voorsprong op de nummer 2, racingbojkes, blijft zo 9 punten. Teamvegeta liet vandaag verrassend 3 punten liggen op het veld van de kikkers, en loopt zo niet in op Kz Legacy...
-
1-2 gewonnen tegen Kenny's.
3 punten voor een reserve aan te leggen. Want ik zit nu met drie matchen tegen de top 3 (sta derde) ...zit zonder CM en zonder CB voor volgende match , daarna heb ik nog altijd 1 CB en CM tekort (blessure's , transfers)... samen met lage TS zal dat normaliter een 0/9 worden.
3 punten voor een reserve aan te leggen. Want ik zit nu met drie matchen tegen de top 3 (sta derde) ...zit zonder CM en zonder CB voor volgende match , daarna heb ik nog altijd 1 CB en CM tekort (blessure's , transfers)... samen met lage TS zal dat normaliter een 0/9 worden.
Last edited by Smoje on Tue Nov 07, 2006 4:53 pm, edited 1 time in total.
Ghent Semper Fidelis.
-
Mooie uitslagen terugronde:
FC Levski SF - Dorne 0-0
Dorne - Gab United 2-1
Opa FC - Dorne 2-3
Dorne - FC Kareda 2-1
Dorne - TikkiTakki 3-4
Vdb_Boys - Dorne 3-3
Kleine rekensom zegt ons dat we nu al 11 op 18 hebben gehaald in de terugronde. We staan nu voorlaatste met 9ptn achter op de eerste veilige plek. We gaan er alvast voor.
FC Levski SF - Dorne 0-0
Dorne - Gab United 2-1
Opa FC - Dorne 2-3
Dorne - FC Kareda 2-1
Dorne - TikkiTakki 3-4
Vdb_Boys - Dorne 3-3
Kleine rekensom zegt ons dat we nu al 11 op 18 hebben gehaald in de terugronde. We staan nu voorlaatste met 9ptn achter op de eerste veilige plek. We gaan er alvast voor.

-
- Team President
9/18; dit is het ontgoochelende resultaat van Teamvegeta in de terugronde. Laatste wedstrijd verloren met 1-0 tegen de 14de in de stand. Het is wel duidelijk dat Teamvegeta niet meer meedoet in de strijd om de tweede plaats. Normaalgezien zullen respectievelijk Godsheide VV en racingbojkes promoveren. Ik wens hen beiden nog veel succes toe. Maar Teamvegeta gaat reeds voorbereidingen treffen om volgend seizoen met een minder agressief team te starten. Eerste speler die een ander team mag opzoeken is Marc Walasiak(RF); in de nabije toekomst zullen andere spelers ook de club mogen verlaten.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
-
Heb je dit?lobert wrote:Mwah.. Ik denk dat het wel degelijk zin heeft.. Ik heb nu wel een paar beloftevolle spelers maar het zal niet genoeg zijn.. Misschien dit seizoen, maar zeker volgend seizoen zal ik op bepaalde posities moeten proberen jeugd aan te trekken in de hoop dat deze 85 % of meer worden, of voltrainde spelers. Hiervoor is veel geld nodig..

-
Op dit moment niet.. Maar ik ben van plan m'n agressieve b-spelers volledig weg te doen (LB bp 72, LM bp 70, CM bp 71, RM bp 69, CF bp 69, RF bp 69). Ik ben dan wel benieuwd wat ik daarvan kan kopenmr charlie wrote:Heb je dit?lobert wrote:Mwah.. Ik denk dat het wel degelijk zin heeft.. Ik heb nu wel een paar beloftevolle spelers maar het zal niet genoeg zijn.. Misschien dit seizoen, maar zeker volgend seizoen zal ik op bepaalde posities moeten proberen jeugd aan te trekken in de hoop dat deze 85 % of meer worden, of voltrainde spelers. Hiervoor is veel geld nodig..

LensDreamTeam
-
Normaal gaat dat kassa kassa zijnlobert wrote:Op dit moment niet.. Maar ik ben van plan m'n agressieve b-spelers volledig weg te doen (LB bp 72, LM bp 70, CM bp 71, RM bp 69, CF bp 69, RF bp 69). Ik ben dan wel benieuwd wat ik daarvan kan kopenmr charlie wrote:Heb je dit?lobert wrote:Mwah.. Ik denk dat het wel degelijk zin heeft.. Ik heb nu wel een paar beloftevolle spelers maar het zal niet genoeg zijn.. Misschien dit seizoen, maar zeker volgend seizoen zal ik op bepaalde posities moeten proberen jeugd aan te trekken in de hoop dat deze 85 % of meer worden, of voltrainde spelers. Hiervoor is veel geld nodig..