Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jimman23
Member of the Soccer Project Association

Post by jimman23 »

Vandaag 1-1 op eigen veld. De 4 B-spelers en een te snelle rode kaart kosten ons 3 punten, maar die hadden we niet echt verwacht. De rest van de week is nog heel moeilijk en volgende week is het zelfs loodzwaar met 3 verplaatsingen op het veld van de 1e, 3e en 8e. Er zit geen 2e opeenvolgende titel in. Volgend seizoen beter!
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Ik was verrast door het puntverlies van Bruggenhof, maar er niet minder rouwig om.
5 punten voor, maar er komen ook voor mij nog lastige wedstrijden aan. Om te beginnen a.s. donderdag Nespereira... die heb ik nog niet gewonnen. 2 man geschorst . Beste CM en CF.
Zal dus weer sleutelen worden.

Wat ook nog roet in het eten kan gooien is het feit dat ik zit te wachten op een ziekenhuis opname van een dag of 2 a 3.. Ik verwacht dat dat volgende week ergens is. En tja... daar is nog steeds geen internet.
We zullen zien!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
sjoerd

Post by sjoerd »

Noppp wrote:Ik was verrast door het puntverlies van Bruggenhof, maar er niet minder rouwig om.
5 punten voor, maar er komen ook voor mij nog lastige wedstrijden aan. Om te beginnen a.s. donderdag Nespereira... die heb ik nog niet gewonnen. 2 man geschorst . Beste CM en CF.

Wat ook nog roet in het eten kan gooien is het feit dat ik zit te wachten op een ziekenhuis opname van een dag of 2 a 3.. Ik verwacht dat dat volgende week ergens is. En tja... daar is nog steeds geen internet.
We zullen zien!
Volgens mij kan je daar wel op internet hoor! (tegenwoordig!)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

akki wrote:gelijkgespeeld tegen forza buffalo, onverwacht, zeker als je weet dat er 3 B spelers op het plein stonden.

Maar we waren al bij al maar 1% slechter, ik denk dat hij het verlies vooral te danken heeft aan zijn ander opstelling.

Maar ik ben toch blij dat ik een punt gepakt heb. Ik had een slappe week verwacht wegens 3 uitmatchen maar voorlopig heb ik op 2 van die uitmatchen al 4 punten gehaald. Nu donderdag thuis en dan vrijdag op bezoek bij bruggenhof, zal niet simpel zijn maar we gaan ons best doen.
Hier deden 3 A-spelers mee, de rest was verhinderd :P

Hopelijk kan ik me in de top-5 handhaven ;)
Noppp
Team President

Post by Noppp »

sjoerd wrote:
Noppp wrote:Ik was verrast door het puntverlies van Bruggenhof, maar er niet minder rouwig om.

We zullen zien!
Volgens mij kan je daar wel op internet hoor! (tegenwoordig!)
Ben er afgelopen februari geweest voor 10 dagen... en Nee hoor geen internet! Het zal heus wel bestaan in ziekenhuizen, maar in Arnhem niet voor de patienten.
Ben toen ter nauwernood 10de geworden in de C-divisie. Toen ik het ziekenhuis inging stond ik 4de...:-(
Manager of Nop's Heroes.
akki

Post by akki »

zoals ik hier de top drie hoor klagen dat ze dit jaar wsl geen kampioen gaan worden. Dan zal ik het maar worden hé, als dat echt moet :wink: :P .

Ps nop's, ken jij niemand die je vertrouwt die je ploeg kan overnemen gedurende dat aantal dagen dat je in het ziekenhuis ligt, wij doen dat dat hier altijd
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Ja, heb al iemand bereid gevonden. En dat is een goeie!
Gelukkig maar, hoop dat ik nog een weekje uitstel krijg of dat ik me op dinsdag mag melden en dan woensdagmiddag weer weg mag.
Zou mooi zijn! Worden het 3 dagen tja dan donderdag maar naar huis.

Ik klaag overigens niet, ik dek me in als het niet mocht lukken.
Want om nu wat van de daken te gaan schreeuwen lijkt me ook niets.
Manager of Nop's Heroes.
jimman23

Post by jimman23 »

Pas op, ik blijf er 100% voor gaan hé, maar ik wil gewoon gezegd hebben dat 5 punten achterstand echt veel is, met nog 9 matchen te gaan.
Noppp
Team President

Post by Noppp »

jimman23 wrote:Pas op, ik blijf er 100% voor gaan hé, maar ik wil gewoon gezegd hebben dat 5 punten achterstand echt veel is, met nog 9 matchen te gaan.
Kijk daarom ga ik niets lopen roepen en schreeuwen! :D
Manager of Nop's Heroes.
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Ik heb men eerste punten gepakt in A... De volle 3... Ik ga voor de 10 de plek :twisted: :shock: :lol:
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Lap, en ik elke keer mijn ploeg een week vooraf instellen als ik weg ben. :oops:

Die 10de plaats gaat overigens voor mij zijn. :P
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Weer een schandalig voorbeeld van hoe "goed" het spel is. Op alle linies slechter en in totaal 24% verschil en toch valt de beslissende goal pas in de 87ste minuut. Gelukkig toch verloren, maar zoiets moet toch 5-1 of zo zijn.
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Inderdaad een beetje vreemde uitslag.
Alleen 'gelukkig toch verloren' bergrijp ik niet helemaal?!
Manager of Nop's Heroes.
lobert

Post by lobert »

Noppp wrote:Inderdaad een beetje vreemde uitslag.
Alleen 'gelukkig toch verloren' bergrijp ik niet helemaal?!
Misschien omdat hij terecht denkt dat de ander zich dan genaaid zou voelen :P
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
kenny
Team Manager

Post by kenny »

Dark Tiger wrote:Weer een schandalig voorbeeld van hoe "goed" het spel is. Op alle linies slechter en in totaal 24% verschil en toch valt de beslissende goal pas in de 87ste minuut. Gelukkig toch verloren, maar zoiets moet toch 5-1 of zo zijn.
wist ook niet wat ik zag... zal maar blij zijn dat ik nog gewonnen ben zeker? :wink:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”