Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
1-2 gewonnen bij de nummer 10. Linierating: 123, niet echt best maar genoeg voor een overwinning.
Maandag thuis tegen de nummer 4. Het is een lastige ploeg om tegen te spelen omdat hij met zijjn hoge agressie altijd op het randje speelt.
We zullen zien, mis wel 2 belangrijke spelers.
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Thuis gewonnen tegen de 2de in de stand Een onverwachte zege die ons terug op de 4de plaats brengt . Het was ook nodig want we hadden deze week nog niet gewonnen
En maandag volgt alweer een belangrijk duel, nu tegen de 6de.
Waar ik niet mee kan leven is:
- dat mijn nieuwe jeugdspeler niet goed genoeg bevonden is (is al de 3/8 die te slecht was)
- dat een speler die ik om 4.00 zou krijgen een paar minuten daarover is overboden en directe accept. Word ik echt ziek van gewoon
Vorige week slechte week met slechts 4 punten.
Deze week goed begonnen met 1-1 uit tegen de koploper. Maar wel tegen een prijs, drie geschorsten, waardoor ik morgen wat verzwakt ben.
Ik sta nu vierde, maar heb 4 ploegen in mijn nek hijgen. Deze week ontmoet ik 2 van die ploegen. Als we dat goed doorkomen gaan we vierde worden, hoger zit er niet echt in.