Dark Tiger wrote:Weer een schandalig voorbeeld van hoe "goed" het spel is. Op alle linies slechter en in totaal 24% verschil en toch valt de beslissende goal pas in de 87ste minuut. Gelukkig toch verloren, maar zoiets moet toch 5-1 of zo zijn.
wist ook niet wat ik zag... zal maar blij zijn dat ik nog gewonnen ben zeker?
Heerlijk!!!
6 punten voorsprong op FC Bruggenhof voordat we lekaar morgen treffen.
Een mooi punt gepakt bij Rollerball. En Bruggenhof heeft de punten laten liggen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Morgen kan het inderdaad beslist zijn. Voor mij een moeilijk begin van de week. Vandaag uit tegen de 3 (4-3 verloren) en morgen uit bij de eerste. Er zijn plezantere opgave!
Noppp wrote:Heerlijk!!!
Een mooi punt gepakt bij Rollerball. En Bruggenhof heeft de punten laten liggen.
ik was vergeten de aanvalsstijl op 100% te zetten, dan had ik mss nog net kunnen winnen, maar als je de ratings nu bezie is het eerlijk verdeeld. We hebben beide dezelfde ratings als je ze optelt
ik was vergeten de aanvalsstijl op 100% te zetten, dan had ik mss nog net kunnen winnen, maar als je de ratings nu bezie is het eerlijk verdeeld. We hebben beide dezelfde ratings als je ze optelt
Dan zou ik nog eens tellen.. En dat voor ne leraar
jimman23 wrote:Morgen kan het inderdaad beslist zijn. Voor mij een moeilijk begin van de week. Vandaag uit tegen de 3 (4-3 verloren) en morgen uit bij de eerste. Er zijn plezantere opgave!
Eindelijk nog eens een mooie overwinning, al lijken de verschillen in linieratings me wel heel erg groot als je de match bekijkt. Maar goed, mij hoor je niet klagen
op dat 1%, dan had ik zeker de 3 punten gehad moeten hebben
jimman23 wrote:Morgen kan het inderdaad beslist zijn. Voor mij een moeilijk begin van de week. Vandaag uit tegen de 3 (4-3 verloren) en morgen uit bij de eerste. Er zijn plezantere opgave!
Eindelijk nog eens een mooie overwinning, al lijken de verschillen in linieratings me wel heel erg groot als je de match bekijkt. Maar goed, mij hoor je niet klagen
Mja, maar dat heeft vooral met de rode kaarten te maken hé. Kwas vooral blij met de prestatie van m'n spelers!
Verdiend gewonnen op beringen united, 130 tegen 140 in de ratings dus het was zeker verdiend. Al heb ik de overwinning wsl te danken aan zijn vele geschorste en gekwetste die beringen vandaag had.
We gaan voor de 3de plaats gaan dit seizoen, zoals het er nu uitzie
akki wrote:Verdiend gewonnen op beringen united, 130 tegen 140 in de ratings dus het was zeker verdiend. Al heb ik de overwinning wsl te danken aan zijn vele geschorste en gekwetste die beringen vandaag had.
We gaan voor de 3de plaats gaan dit seizoen, zoals het er nu uitzie
denk dat er nog vijf andere ploegen ook zo denken, voor de 3de plaats gaan