Divisie C
Moderator: Moderator
Ik denk dat het maximum van de punten halen nog nooit gebeurd is in een C-divisie, het is werkelijk ongelooflijk wat ge aan het doen zijt. Maar transfers doen is natuurlijk ook belangrijk voor volgende seizoenen. Het isjouw keuze. Maar langs mijn kant zou ik het fijn vinden als ge tegen teamvegeta nog zou winnenOscarCookie wrote:Mooie prestatie wel van je team! Ik vreesde ook een stunt van jouw kant, en met die rode kaart in de 71ste minuut zat dat er nog bijna in ook. Bovendien mistte ik mijn A CF en LM, maar al bij al leverden de overige spelers een goede prestatie.racingboj wrote:Dju, de topper in C5 verloren van GodsheideVV die nog steeds geen puntenverlies geleden heeft. Het werd een goedematch met 137 linierating van GodsheideVV tegen een 135 linierating van mij. Verdorie nog niet, ergens hoopte ik op een stunt, maar het is me dusniet gelukt
De weg naar de titel ligt nu volledig open voor GodsheideVV. Met 12 punten voorsprong en nog 6 wedstrijden te gaan lijkt er ons niet veel meer te kunnen gebeuren... Er wacht ons nu de moeilijke keuze om te gaan voor het maximum van de punten, of te kiezen voor enkele transfers...

-
- Member of the Soccer Project Association
Het zal in de beginjaren van SP vast en zeker al gebeurd zijn... Ik ga idd voor de 2 proberen te gaan... De transfers zijn te belangrijk voor de toekomst van de ploeg, en dat maximum, dat is enkel mooi meegenomen...racingboj wrote:Ik denk dat het maximum van de punten halen nog nooit gebeurd is in een C-divisie, het is werkelijk ongelooflijk wat ge aan het doen zijt. Maar transfers doen is natuurlijk ook belangrijk voor volgende seizoenen. Het isjouw keuze. Maar langs mijn kant zou ik het fijn vinden als ge tegen teamvegeta nog zou winnenOscarCookie wrote:Mooie prestatie wel van je team! Ik vreesde ook een stunt van jouw kant, en met die rode kaart in de 71ste minuut zat dat er nog bijna in ook. Bovendien mistte ik mijn A CF en LM, maar al bij al leverden de overige spelers een goede prestatie.racingboj wrote:Dju, de topper in C5 verloren van GodsheideVV die nog steeds geen puntenverlies geleden heeft. Het werd een goedematch met 137 linierating van GodsheideVV tegen een 135 linierating van mij. Verdorie nog niet, ergens hoopte ik op een stunt, maar het is me dusniet gelukt
De weg naar de titel ligt nu volledig open voor GodsheideVV. Met 12 punten voorsprong en nog 6 wedstrijden te gaan lijkt er ons niet veel meer te kunnen gebeuren... Er wacht ons nu de moeilijke keuze om te gaan voor het maximum van de punten, of te kiezen voor enkele transfers.... Maar ik denk zelfs dat het mogelijk is om beide te doen, zowel voor het maximum gaan en transfers tegelijk doen.

S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
-
Is door al die tamme kluten die ik krijg uit mijne jeugd , raus damit.Celtic'85 wrote:Ge zijt nog erger dan een vrouw, gij.Smoje wrote: Nu ga ik weer wat transfers doen en ik ga nog voor de drie punten tegen Jevedes, dan ben ik eigenlijk zeker van behoud.Uw kooplust is niet te stillen !!!
Als ik die buitengekuist heb , dan moet ik andere kopen. En eerst nog prioriteit , een A/B- Cm....
Ghent Semper Fidelis.
-
Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie op de mail dat ik met gelijke ratings 1-0 verlies.. Wat is nu pech? 
Edit : zie nu een 3 kwartier later dat Z. Boys heeft verloren van nummer 1 Maccbi, ik sta dus nog op een punt van hem en kan nog promoveren. Het zal een hels karwei worden..

Edit : zie nu een 3 kwartier later dat Z. Boys heeft verloren van nummer 1 Maccbi, ik sta dus nog op een punt van hem en kan nog promoveren. Het zal een hels karwei worden..

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
2-1 gewonnen thuis tegen AS Bari, mooie ratings gehaald (129) zonder beste LB en CM. Ik zit redelijk safe, met 11 punten voor op de 10e plaats, 5 speeldagen voor het einde.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Redding is waarschijnlijk toch nog mogelijk.
7 kvm 40
8 KRC Molleke 37
9 kvc Booischot 35
10 Chavdar Troyan 32
--------------------------------------------------------------------------------
11 Jugglers 31
12 F.C. Lith U.. 31
13 Nemuritorii 20
14 St.Margaret.. 20
15 kamikaze un.. 6
16 Gaan-Met_Di.. 0
Nog 2 overwinningen en het moet gebakken zijn.
7 kvm 40
8 KRC Molleke 37
9 kvc Booischot 35
10 Chavdar Troyan 32
--------------------------------------------------------------------------------
11 Jugglers 31
12 F.C. Lith U.. 31
13 Nemuritorii 20
14 St.Margaret.. 20
15 kamikaze un.. 6
16 Gaan-Met_Di.. 0
Nog 2 overwinningen en het moet gebakken zijn.

-
Met C-team (en lager) gespeeld tegen de leider en 20% agressie. Jonge LM met enkel hoofdskills maxed op de CM (in een 3-4-3). 4-1 verloren.
Moet tegen Matt en die moest tegen de laatste dus kon spelers laten rusten en heeft bijgevolg geen enkele schorsing. Pff hopelijk kom ik volgend seizoen eens nie na het zwakke broertje.
Moet tegen Matt en die moest tegen de laatste dus kon spelers laten rusten en heeft bijgevolg geen enkele schorsing. Pff hopelijk kom ik volgend seizoen eens nie na het zwakke broertje.
Ghent Semper Fidelis.
-
Je komt niet voortdurend na het zwakke broertje hoor nu... De kalender is nl. al een tijdje aangepast, waardoor het allemaal wat meer door elkaar zit.Smoje wrote:Met C-team (en lager) gespeeld tegen de leider en 20% agressie. Jonge LM met enkel hoofdskills maxed op de CM (in een 3-4-3). 4-1 verloren.
Anyway, je hebt gelijk, ik wou onze 'derby' (want ik begin hem al een beetje als dat te beschouwen

Vandaag dus zelf met B-team gewonnen tegen de hekkensluiter met 4-2
-
Shit ik moest nu nog een vr spelen om moraal bij te krijgen , want speelde dus met C-team vandaag... kut... mijn lief haar fout.
Ik zal instellen op 100% eigen supporters , dus gij brengt niemand mee
En we kunnen idd gaan spreken van een derby , ik heb misschien een bredere kern , maar uw A-team is wel zeer sterk. We eindigen ook altijd (bewust of onbewust) dicht bij elkaar.
Maar mijn kern moet nog breder , ik heb bijna geen of zelfs geen meer extreem agressieven en mijn minste is 83% (zonder de unmaxed-spelers) , dus minder-agressieven kosten meer geld. Misschien moet ik eens drie agresievere kopen voor de prijs van 1 gewone ..
Ik zal instellen op 100% eigen supporters , dus gij brengt niemand mee

En we kunnen idd gaan spreken van een derby , ik heb misschien een bredere kern , maar uw A-team is wel zeer sterk. We eindigen ook altijd (bewust of onbewust) dicht bij elkaar.
Maar mijn kern moet nog breder , ik heb bijna geen of zelfs geen meer extreem agressieven en mijn minste is 83% (zonder de unmaxed-spelers) , dus minder-agressieven kosten meer geld. Misschien moet ik eens drie agresievere kopen voor de prijs van 1 gewone ..
Ghent Semper Fidelis.
-
Instellen al da ge wilt, maar undercover of nie die geraken wel binnen zeSmoje wrote: Ik zal instellen op 100% eigen supporters , dus gij brengt niemand mee![]()
.

Je hebt idd wel een brede kern, met veel potentieel ook nog. Ik gok er een beetje op dat de TS het thuisvoordeel en je surplus aan sterkte wat zal doen stagneren, maar we zien wel hoe het loopt.
Alleszins succes
-
Hehe, het kan snel gaan hé Sanex. Heb maandag verloren maar dinsdag toch de 3ptn behaald waardoor ik nog 8 ptn moet inhalen op de eerste veilige plaats wat moeilijk zal zijn. Al wordt er alles aan gedaan.sanex wrote:Verschrikkelijk,slechts 0-0 thuist geen FC Kareda.Onze voorsprong slinkt verder tot 4 punten.
Om die eerste plaats te behoude moeten we kost wat kost nog 6/6 halen deze week.
Ga je het donderdag zeer lastig maken, kan op een hele fitte kern beschikke buiten mijn GK die geschorst is.

-
Nu heb ik eigenlijk geen brede kern , want heb veel goeie met spijt in het hart moeten laten gaan (leeftijd , geld nodig voor tranfers , ....) , maar ik heb wel een redelijke kern die 84+ is en eentje van 83%. Gij hebt meer spelers van 80+ op dit moment , maar inclusief ook 80-81%.matt wrote:Instellen al da ge wilt, maar undercover of nie die geraken wel binnen zeSmoje wrote: Ik zal instellen op 100% eigen supporters , dus gij brengt niemand mee![]()
.![]()
Je hebt idd wel een brede kern, met veel potentieel ook nog. Ik gok er een beetje op dat de TS het thuisvoordeel en je surplus aan sterkte wat zal doen stagneren, maar we zien wel hoe het loopt.
Alleszins succes
Ik heb thuisvoordeel , gij hebt TS-voordeel , want spelers is vanmorgen vertrokken en weer -5%. (een kutjeugdrb'tje).
Ghent Semper Fidelis.